Avantajele sunt foarte mari pentru firmele cu pana la 50 de salariati.

In situatia in care se opteaza pentru organizarea activitatilor de sanatate si securitate in munca prin proprii angajati trebuie stiut ca acestia trebuie sa fie salariati cu norma intreaga (8 ore) si ca acestora le este interzis sa desfasoare alte activitati in cadrul firmei. Costurile ridicate cu salariile si contributiile, dar si calificarea ridicata necesara personalului salariat fac ca activitatea de organizare a securitatii si sanatatii in munca sa devina extrem de costisitoare.

Conform art.22 alin.2 din HG 1425/2006 „Angajatorul trebuie sa asigure mijloacele adecvate si timpul necesar pentru ca lucratorii desemnati sa poata desfasura activitatile de prevenire si protectie conform fisei postului.” De aici rezulta alte cheltuieli cu baza materiala necesara : legislatie, normative, echipamente I.T., birou, etc.

Nu in ultimul rand dinamica fortei de munca din ultimii ani duce la ingreunarea gasirii de personal calificat dispus sa se angajeze. Majoritatea specialistilor in domeniu aleg sa inceapa activitatea pe cont propriu.

Alege externalizarea activitatii de prevenire si protectie catre Dianex Serv si:

  • uiti de grija selectarii si angajarii de personal calificat;
  • faci o mare economie, costurile cu externalizarea activitatii de SSM fiind mult mai mici decat cu cheltuielile salariale;
  • ai garantia unei calificarii si experiente ridicate, date de Abilitarea SSM detinuta dar si de numarul mare de clienti, deci un numar ridicat de situatii intalnite in activitatea noastra dar si un numar mare de controale la care am asistat clientii nostri.
  • iti poti concentra intreaga atentie pe obiectul de activitate pentru care firma a fost infiintata.