Case de Marcat în Ploiești și Prahova.
Toate Serviciile Incluse
Vrei să achiziționezi un aparat fiscal? Este foarte important să citești aceste informații înainte de a decide ce aparat cumperi.
Daisy Compact S
499 lei (TVA inclus)
DAISY COMPACT S, este o casă de marcat compactă, rapidă și ușor de folosit. Are dimensiunea optimă pentru utilizare redusă și medie. Se recomandă Cabinetelor Medicale, Saloanelor de înfrumusețare și firmelor de prestări servicii.
Daisy Expert SX
700 lei (TVA inclus)
DAISY EXPERT SX, este o casă de marcat compactă, rapidă și ușor de folosit. Are dimensiunea optimă pentru utilizare medie și intensivă. Se poate conecta ușor cu o gama variată de echipamente opționale in mod USB, RS232.
Daisy Compact M
750 lei (TVA inclus)
DAISY COMPACT M, este o casă de marcat compactă, rapidă și ușor de folosit. Are dimensiunea optimă pentru utilizare medie și intensivă. Se poate conecta ușor cu o gamă variată de echipamente opționale prin microUSB.
Daisy Perfect M
750 lei (TVA inclus)
Casa de marcat DAISY PERFECT M, compactă, rapidă și ușor de folosit. Are dimensiunea optimă pentru utilizare medie și intensivă.
Tremol S Excel
849 lei (TVA inclus)
Casa de Marcat Tremol S Excel Smart reprezintă un „bestseller” total din gama de case de marcat mobile. Proiectare și funcționalitate îmbunătățite, combinate cu componente de înaltă calitate.
Tremol M20
899 lei (TVA inclus)
Casa de marcat TREMOL M20, compactă, rapidă și ușor de folosit. Are dimensiunea optimă pentru utilizare medie și intensivă. Se poate conecta ușor cu o gamă variată de echipamente opționale prin USB, RS232 sau WiFi. Se pot folosi role de hârtie mari.
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind casa de marcat. Luăm decizii împreună pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Documente necesare achiziție casă de marcat:
Servicii incluse în preț:
Pași pentru achiziție casă de marcat :
Informații foarte importante despre casele de marcat fiscale.
Service Case de Marcat Fiscale în Ploiești și Prahova
Obligații și Beneficii
Contractul service pentru toate casele de marcat (în garanție sau post garanție) este obligatoriu conform alin.93 din HG 804/2017.
Variante Contract Service Case de Marcat + Comunicare prin cartelă telefonică cu serverul ANAF:
- Plată anuală – 450 lei (TVA + cartela telefonică incluse);
- Plată semestrială – 270 lei (TVA + cartela telefonică incluse);
- Plată anuală – 300 lei (TVA inclus)
Suntem autorizați ca unitate service pentru următoarele modele de aparate fiscale: Daisy Compact S, Daisy Compact M, Daisy Expert SX, Daisy Perfect M, Tremol Expert S, Tremol M20
Service Case de Marcat Fiscale: Beneficii
Serviciile și asistența incluse în contractul de service case de marcat se asigură telefonic, online sau la sediul Dianex:
- Comunicarea prin cartelă telefonică cu serverul ANAF (pentru modelele Daisy și Tremol).
- Manopera reparații și constatări.
- Asistență telefonică și online.
- Reprogramare memorie fiscală la schimbarea punctului de lucru.
- Introducere de articole (PLU) în casa de marcat.
- Revizia obligatorie anuală la casa de marcat fiscală.
- Reprogramare casei de marcat (schimbare cote TVA, schimbare ora de vara, de iarna, etc,).
- Extragerea de informații din memoria casei de marcat (Z-uri pierdute, rapoarte lunare, etc).
- Extragerea memoriei fiscale (când firma se închide sau cand se vinde casa la o altă firmă).
- Prin încheierea acestui tip de contract se îndeplinesc și obligațiile utilizatorilor în privința notificării defecțiunilor și achiziția de role.
Ulterior semnării contractului de service se poate efectua conectarea casei de marcat la serverul ANAF.
Evitați întreruperea funcționării (din cauza defecțiunilor sau utilizării necorespunzatoare) caselor de marcat prin încheierea unui contract de service case marcat. Noile case marcat fiscale cu jurnal electronic transmit automat către ANAF, perioada de nefuncționare a caselor de marcat sau lipsa unui contract de service.
În lipsa unui contract de service case de marcat, Dianex Serv SRL nu asigură livrare de role, servicii și asistență utilizatorilor aflați în perioada de garanție sau postgarantie.
Dianex Serv SRL are personal autorizat de Ministerul Finantelor pentru service case marcat , specialiști, pregătiți să rezolve orice probleme hardware sau software. Firma noastră oferă servicii hardware și software, de la planificare, proiectare și implementare, pregătire personal și asistență tehnică, pentru case marcat, programe contabilitate, programe retail și echipamente fiscale.
Ghid Achiziție Case de Marcat.
-
Cine este obligat sa utilizeze case de marcat
Ordonanța nr. 28/1999 actualizată este actul normativ care reglementează obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale în România. Această ordonanță stabilește cerințele și regulile referitoare la utilizarea și gestionarea acestor dispozitive în activitățile comerciale și prestări de servicii.
Persoanele fizice și juridice, inclusiv întreprinderile familiale și alte entități din mediul privat, sunt obligate să utilizeze case de marcat electronice fiscale atunci când încasează, fie integral sau parțial, contravaloarea bunurilor livrate cu amănuntul sau a serviciilor prestate direct către populație. Această obligație se aplică indiferent dacă plata se efectuează în numerar sau prin intermediul cardurilor de credit/debit, bonurilor de valoare (cum ar fi tichetele de masă, voucherelor de vacanță, tichetele cadou, tichetele de creșă, tichetele sociale, tichetul Rabla etc.).
Comercianţii cu amănuntul au obligația utilizarii caselor de marcat indiferent daca vinde catre populatie sau catre alte firme
-
Alegerea casei de marcat
-
- Activitate complexă care se desfășoară într-un spațiu pentru care este nevoie de un software de gestiune și vânzare. În acest caz, mai întâi se alege software-ul, urmând ca apoi să determinăm care case de marcat sunt recomandate de producătorii software-ului.
- Activitate simplă desfășurată într-un spațiu. Aici vom analiza dacă spațiul respectiv este dotat cu internet, astfel încât să putem alege o casă de marcat cu legătură la internet sau cu cartelă telefonică pentru transmiterea datelor către serverul ANAF.
- Activitate desfășurată ambulant. În această situație, este obligatoriu să alegem o casă de marcat portabilă cu un acumulator puternic și cu cartelă telefonică pentru conectarea cu serverul ANAF.
- Zona unde se desfășoară activitatea. Pentru Bucuresti Ilfov se recomandă să se achiziționeze aparate fiscale de la o firmă din București
-
Ce activități economice se pot desfășura fără casă de marcat?
Potrivit OUG 28/1999, există o serie de activități pentru care nu este obligatorie utilizarea caselor de marcat, și anume:
- comerțul ocazional cu produse agricole autohtone efectuat de către producătorii agricoli individuali deținători de autorizație în piețe, târguri, oboare sau în alte locuri publice autorizate;
- serviciile de alimentație publică efectuate în mijloace de transport public de călători;
- vânzarea de ziare și reviste prin distribuitori specializați;
- transportul public de călători în interiorul unei localități pe bază de bilete sau abonamente, precum și cu metroul;
- Activitățile pentru care încasările se realizează pe bază de bonuri cu valoare fixă, cum sunt, de exemplu, biletele de acces la spectacole, muzee, expoziții sau biletele de participare la jocuri de noroc;
- activitățile de asigurări și ale caselor de pensii, precum și activitățile de intermediere financiară, inclusiv activitățile auxiliare acestora. OUG 28/1999 precizează că nu sunt exceptate activitățile de schimb valutar cu numerar și substituție de numerar pentru persoane fizice, altele decât operațiunile efectuate de punctele de schimb valutar din incinta instituțiilor de credit, aparținând acestor instituții, precum și cele efectuate prin intermediul automatelor de schimb valutar;
- transportul public de călători pe bază de bilete sau abonamente tipărite conform legii, precum și cu metroul.
Alte activități pentru care nu este obligatorie utilizarea caelor fiscale
- activitățile desfășurate ca profesii liberale sub toate formele de organizare care nu implică crearea unei societăți comerciale;
- vânzarea obiectelor de cult și serviciile religioase prestate de instituțiile de cult;
- comerțul cu amănuntul prin comis-voiajori, precum și prin corespondență. Excepție fac livrările de bunuri la domiciliu efectuate de magazine și unitățile de alimentație publică, pe bază de comandă;
- serviciile de instalații, reparații și întreținere a bunurilor, efectuate la domiciliul clientului;
- vânzarea pachetelor de servicii turistice sau de componente ale acestora de către agențiile de turism;
- furnizarea la domiciliul clientului a energiei electrice și termice, a gazelor naturale, a apei, a serviciilor de telefonie (inclusiv de telefonie mobilă), de poștă și curier, de salubritate, de televiziune (inclusiv prin cablu) și de internet;
- efectuarea lucrărilor de construcții, reparații, amenajări și întreținere de locuințe;
- serviciile medicale cu plată prestate la domiciliul sau la locul de muncă al clientului;
- serviciile de transport feroviar public de călători în trafic intern și internațional, prestate de societăți comerciale persoane juridice române.