Cel mai simplu mod de Infiintare PFA

Fără Notar sau alte deplasări!

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

 

Ai întrebări despre serviciile noastre?
Sună! 0721 321 348 – Luni   Vineri : 08.00-18.00

Ești interesat de Infiintare PFA 100% Online? Completează formularul!

Pentru că înființarea unui PFA nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică ;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare ;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România ;

  • descriem succint ce obligatii contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comertului (O.N.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile si certificatele necesare funcționarii activității in cadrul PFA-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior predarii documentelor;

  • opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor.

Informații infiintare PFA

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un PFA;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, Extras Carte Funciara, etc) + datele de identificare ale proprietarilor. Aceste documente sunt necesare pentru întocmirea contractului de folosință (comodat, închiriere);
  • Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (dupa caz).

Mai multe explicatii privind Acte necesare infiintare PFA

  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea P.F.A. și expedierea lor prin email  dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume;
  • De la depunerea actelor la ONRC, dacă nu sunt amânări, PFA-ul se înregistreaza în maxim 3 zile lucrătoare;

Denumirea PFA-ului trebuie să conțină numele dumneavoastră complet. Daca mai exista PFA-uri cu aceasi denumire, conform art. 34 ORDIN nr. 2594/2008 trebuie respectată urmatoarea ordine:

  1. nume şi iniţialele prenumelui/prenumelor dvs.
  2. nume si prenumele dvs + initiala prenumelui tatălui
  3. nume si prenumele dvs + initiala mamei
  4. nume si prenumele dvs + prenumele întreg al tatalui
  5. nume si prenumele dvs + prenumele întreg al mamei

Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN). De exemplu 4711 – Comert cu amanuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominanta de produse alimentare, bauturi și tutun reprezintă o activitate economică.

Un P.F.A. poate angaja cu contract individual de muncă maxim 3 salariati. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o alta firmă sau un alt P.F.A.

Un P.F.A se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Dvs. depuneti dosarul la O.N.R.C. - Varianta ECONOMIC

199Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Va explicam procedura pentru depunerea dosarului la O.N.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 7,68 lei – Opțional taxa Postală

Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET

299Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului o face Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 7,68 lei – Opțional taxa Postală

Alatura-te celor 8,000+ Clienti Multumiti! – Vezi Feedback Clienti

Servicii ulterioare infiintare PFA

Articole utile pentru infiintarea unui PFA

Persoana Fizică Autorizată – Persoană juridică, sau nu

Persoana Fizica Autorizata este intreprinderea economica, fara personalitate juridica, organizata de o persoana fizica ce foloseste, in principal, forta sa de munca.

Cont Unic Plata Persoane Fizice pentru plata Impozit Venit, CASS și CAS

Conturile bancare unde trebuie sa plătești obligațiile ca PFA si I.I., explicate și detaliate pentru fiecare localitate

PFA sau SRL . Cum fac o alegere corectă? Avantaje Dezavantaje

Din păcate la întrebarea PFA sau SRL, nu există un răspuns universal valabil. Fiecare antreprenor când deschide o afacere are propriile obiective, cunoștințe, viziune si activități pe care vrea să le desfășoare.

Totul despre P.F.A. . Particularitati si clasificari

In scopul exercitarii activitatii pentru care a fost autorizata, PFA poate colabora cu alte persoane fizice autorizate ca PFA, intreprinzatori persoane fizice titulari ai unor intreprinderi individuale sau reprezentanti ai unor intreprinderi familiale ori cu alte persoane fizice sau juridice, pentru efectuarea unei activitati economice.

Infiintare PFA magazin mixt – Detalii, autorizații și buget necesar

Vrei să deschizi un PFA pentru un magazin mixt? Citește acest articol și vei afla informații foarte utile.

Spatiu Virtual (SPV ) ANAF – Deschidere Ghid Complet explicat pas cu pas

După înființarea unei Persoane Fizice Autorizate, Intreprinderi Individuale sau a unei Intreprinderi Familiale, printre primii pași, este recomandat să deschizi un cont în SPATIU VIRTUAL pe serverul ANAF.