dianex

Înființare PFA sau I.I.

Înființare PFA sau I.I.

100% Online în toate județele

100% Online în toate județele

Noi Completăm Toate Documentele

Noi Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și ne comunici câteva informații.

  • Toate formularele și actele sunt completate de consultanți cu experiență.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică). Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2-3 zile lucrătoare, PFA/I.I.-ul este înregistrat. Vei primi actele PFA/I.I.-ului prin email, semnate electronic de funcționarii ONRC.

  • Garantat banii înapoi dacă nu ești mulțumit de colaborarea cu noi. Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu firma noastră, vom returna integral suma încasată, fără nici o consecință.

radiere + infiintare

Înființare PFA sau I.I.

399 Lei (fără costuri suplimentare)
  • Asigurăm consultanță inițială, efectuăm rezervarea denumirii și alegem codurile CAEN.

  • Îți completăm toate documentele (contract de comodat / închiriere, declarații, cerere, etc.). Nu trebuie să-ți bați capul cu alegerea setărilor potrivite pentru PFA/I.I.-ul deschis.

  • Avocatul nostru te va reprezenta pentru orice problemă legată de dosar în fața funcționarilor ONRC.

  • Vei primi un ghid complet cu toate obligațiile ulterioare deschiderii PFA/I.I.-ului.

  • Suntem alături de dvs. ulterior înființării. Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior înființării.

  • OPȚIONAL: Completare declarația unică obligatorie după înființare.

  • OPȚIONAL: Servicii de contabilitate PFA / I.I. autorizate CECCAR, cu prețuri începând de la 100 lei. Clienții care folosesc serviciile noastre de contabilitate beneficiază gratuit de un program de facturare integrat cu E-factura.

  • Cartea de identitate pentru persoana care constituie PFA/I.I. – ul.
  • Copie documente de proprietate pentru imobilul în care se stabilește sediul profesional (act de proprietate, certificat de moștenitor, adeverință de la Primărie, Extras Carte Funciară, etc.), împreună cu datele de identificare ale proprietarilor. Cu ajutorul dovezii proprietății întocmim contractul de comodat sau de închiriere pentru sediul profesional. Un PFA / I.I. trebuie să aibă un sediul profesional în România.
  • Acceptul de la Asociația de Proprietari (veți primi de la noi formularul completat) cererea pentru cei care își stabilesc sediul social la bloc și desfășoară activități la acest sediu. Pentru cei care NU desfășoară activități la sediul respectiv, nu este necesar acceptul de la asociație.
  • Documente care atestă calificarea/studiile (după caz).

Mai multe explicații privind Acte necesare înființare PFA   / I.I.

  • Întocmirea documentelor necesare pentru înființarea PFA/I.I. și expedierea acestora prin e-mail pentru semnare, după primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume, durează în medie 1-3 zile lucrătoare.
  • De la depunerea actelor la ONRC, în cazul în care nu există amânări, înregistrarea PFA/I.I. se realizează în medie în 3 zile lucrătoare.

Denumirea PFA/I.I. trebuie să conțină numele și prenumele titularului PFA/I.I. Dacă mai există PFA/I.I.-uri cu aceeași denumire, conform art. 52 din Legea 265/2022, trebuie respectată următoarea ordine: [specificarea ordinei așa cum este prevăzută în lege].

  1. nume și prenumele dvs. + inițiala prenumelui tatălui
  2. nume și prenumele dvs. + inițiala mamei
  3. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al tatălui
  4. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al mamei

Dovada disponibilităţii şi rezervării denumirii PFA / I.I.-ului se obține de consultanții Dianex.

Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN).

Un I.I. poate desfășura maxim 10 activități economice (clase coduri CAEN).

De exemplu ”4711 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, bauturi și tutun” reprezintă o activitate economică.

PFA/I.I.-ul poate avea o singură activitate principală, restul de activități fiind activități secundare.

Un P.F.A. poate angaja, cu contract individual de muncă, maxim 3 salariați. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Însă, titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau la un alt PFA / I.I.

Un I.I. poate angaja, cu contract individual de muncă, maxim 8 salariați. Titularul I.I. nu poate avea calitatea de salariat al propriului I.I. Cu toate acestea, titularul I.I. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau la un alt PFA / I.I.

Un PFA / I.I. se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. Formalitatea de radiere PFA / I.I. este una simplă si ieftină.

  • În cazul decesului titularului PFA, activitatea PFA-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.
  • În cazul decesului titularului I.I. , activitatea I.I.-ului poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Citește analiza noastră privind avantajele și dezavantajele fiecărui tip de firmă. PFA sau SRL. Cum este mai convenabil în anul 2023 ?

Ai întrebări despre actele necesare, pașii de urmat sau calificare?
Sună! 0748 029 745
Luni – Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare, pașii de urmat sau calificare?
Sună! 0748 029 745
Luni – Vineri : 08.00-17.00

Pentru că înființarea unui PFA sau I.I. nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

Pentru că înființarea unui PFA sau I.I. nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • nu trebuie să pierzi timp cu completarea de formulare și deplasări. La Dianex, toate documentele vor fi analizate și procesate de un specialist.

  • vei avea un consultant cu experiență, dedicat pe tot parcursul de înființare și ulterior înființării.

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;

  • răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA / I.I.-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA / I.I.-ului la Registrul Comerțului (ONRC) ;

  • vom alege codurile CAEN și îți vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA / I.I.-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare, avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

Dianex nu folosește aplicații automate de completare a formularelor (de genul: „Ai actele PFA-ului pe loc„), unde fiecare utilizator completează foarte multe formularele după cunoștințele sale.

La Dianex, toate formularele și actele sunt completate de consultanți cu experiență.

  • nu trebuie să pierzi timp cu completarea de formulare și deplasări. La Dianex, toate documentele vor fi analizate și procesate de un specialist.

  • vei avea un consultant cu experiență, dedicat pe tot parcursul de înființare și ulterior înființării.

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;

  • răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA / I.I.-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA / I.I.-ului la Registrul Comerțului (ONRC) ;

  • vom alege codurile CAEN și îți vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA / I.I.-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare, avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

Sintagma persoana fizică autorizată

Persoana Fizică Autorizată (PFA) este o formă economică simplă și populară pentru freelanceri reglementată în baza OG 44 / 2008. PFA este o persoană fizică care acționează independent și nu este asociată cu alte persoane fizice sau companii. Beneficiază de avantaje financiare și administrative și răspunde cu averea proprie de activitățile desfășurate. Cu toate acestea, PFA are restricții privind numărul de angajați și dimensiunea afacerii. Flexibilitatea, costurile reduse și independența atrag mulți antreprenori către această formă de organizare.

OG 44 / 2008 reglementeaza îndeplinirea condițiilor pentru înregistrarea ca persoană fizică autorizată a cetățenilor din Uniunea Europeană.

Autorizarea unui PFA se face în baza unei declarați pe propria răspundere privind activitățile desfășurate.

Servicii ulterioare înființării PFA / I.I.

Articole utile pentru înființarea unui PFA

Go to Top