Certificat Constatator Online eliberat de ONRC

Rapid fără taxă de Urgență **

  • Se eliberează în baza legii 265/2022 (înlocuiește 26/1990 și 359/2004)

  • În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10 – 90 minute, fără taxă suplimentară. **

  • Document oficial eliberat de Registrul Comerțului (ONRC)

  • Notificări prin SMS și email pentru stadiul comenzii.

  • Suport telefonic – 0730 072 337 **

  • Garantat banii înapoi dacă nu sunteți mulțumit.**

** Supus unor Termeni și Condiții

Peste 30.000 Certificate Obținute
19 ani certificat constatator clienti multumiti Experiență

1Documentul Comandat
2Plată

Certificat Constatator Online

Rapid, Ieftin și foarte Simplu în 4 pași:

1 – Completează formularul de comandă cu codul de înregistrare al firmei pentru care dorești certificatul. Selectezi documentul dorit și la ce îți servește.

2 – Plătești cu cardul sau prin ordin de plată în siguranță și foarte rapid. Dacă plătești cu O.P., ne trimiteți pe email dovada plății și primești certificatul.

3 – Întocmim și depunem cererea pentru obținerea documentului constatator solicitat. Gestionăm procesul de soluționare a cererii și rezolvăm problemele.

4 – Îți trimitem pe email documentul dorit împreună cu factura fiscală. Toată procedura durează câteva minute** de la confirmarea plății.

Certificatul Constatator este un document Oficial emis cu semnatură electronică de Registrul Comerțului.

Acesta este eliberat în baza legii 265/2022 și conține:

denumirea (firma); CAEN-urile secundare din actul constitutiv. emblema; numărul de înregistrare în registrul comerţului; codul unic de înregistrare; identificator unic la nivel european; starea firmei; forma juridică; sediul social/profesional; durata de funcţionare; obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală; capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale; asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere (pentru societăţile cu răspundere limitată, în comandită simplă sau în nume colectiv); Administratorii/Membrii Consiliului de administraţie şi Directorii (în sistemul unitar)/ Membrii Consiliului de supraveghere şi Membrii Directoratului (în sistemul dualist), datele de identificare şi durata mandatului cu puterile conferite; cenzorii/auditorii financiari; sediile secundare; activităţi şi sedii autorizate; indicatorii din situaţiile financiare anuale; alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.

Este un document oficial eliberat de Registrul Comerțului, cu semnătura electronică, care conține informațiile actuale despre beneficiarii reali.

Este un document oficial eliberat de Registrul Comerțului, cu semnătura electronică, care conține istoricul privind beneficiarii reali ai unei persoane juridice.

Beneficiile clienților Dianex

Economisești timp

Descoperă libertatea de a economisi timp prețios! Evită aglomerația și procesele lungi de deschidere a conturilor online.

Economisești bani

Economisește banii pe care i-ai cheltui în mod obișnuit pentru deplasarea la Registrul Comerțului!

Beneficiezi de consultanță

Beneficiază de suportul consultanților cu peste 19 ani de experiență pentru a-ți atinge obiectivele cu încredere și eficiență maximă!

Etape Comandă Certificat Constatator Online de la ONRC (Registrul Comerțului)

  1. Cum obțin un document constatator online

Pentru obținerea unui certificat constatator online de la Registrul Comerțului se parcurg următorii pași:

  1. În formularul de comandă se completează CUI-ul firmei pentru care se dorește certificatul. (ATENȚIE! Se pot elibera certificate doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului.). Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator de la ONRC.
  2. După introducerea CUI / CNP, se apasă butonul Validează CUI-ul din formular. În acest mod datele firmei sunt importate de pe serverul ANAF.
  3. Selectați tipul de document dorit:
  4. Introduceți informațiile de comunicare (adresa de email, număr telefon).
  5. Selectați datele facturii primite de la Dianex pentru serviciul oferit.

  1. Completare Cerere Certificat Online

Prin intermediul platformei Dianex.ro se pot completa un număr nelimitat de cereri pentru obținerea de certificate constatatoare / informări beneficiari reali.

În situația în care doriți mai multe certificate se va completa formularul de comandă pentru fiecare document în parte.

Obținem certificate de la toate oficiile registrului comerțului din tară.

  1. Facturare certificat constatator

Factura privind comisionul Dianex.ro și taxa ONRC platită de noi la Registrul Comerțului pentru dvs. se poate emite pe numele firmei pentru care s-a efectuat certificatul constatator, pentru o altă firmă sau persoană fizică.

Factura se va comunica prin sistemul e-factura și pe email în format electronic, împreună cu certificatul / informarea comandată.

  1. Plată certificat

Vă propunem 2 variante de plată a serviciului:

  1. Card Bancar – prin intermediul procesatorului de plăți Stripe Payments
  2. Virament Bancar (O.P.)

Dianex.ro nu are acces direct sau indirect la datele cardului folosit pentru plata serviciului.

În cazul plății prin virament bancar vă rugăm să ne comunicați dovada de plată pe email.

De ce să comanzi online pe www.dianex.ro

Întrebări frecvente despre eliberare certificat constatator online

Certificatele constatatoare și extrasele pentru informări eliberate de Registrul Comerțului sunt generate doar în limba română, conform art.3  punct.4 din HG.902/2012.Pentru traducerea documentelor emise de ONRC în limba engleză, este necesar sa apelați la un traducător autorizat pentru limba în care se dorește traducerea.

Tipurile de certificate constatatoare care se pot obține prin intermediul INFORCERT

  1. Certificat Constatator pe Firmă;
  2. Certificat Constatator Persoană Fizică;
  3. Certificat Constatator cu Istoric;
  4. Extras Beneficiar Real;
  5. Raport Istoric Beneficiar Real;

Certificatele constatatoare eliberate de ONRC sunt semnate electronic de Registrul Comerțului.

Potrivit art. 5 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnătura electronică, cu modificările şi completările ulterioare, ”înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, este asimilat, în ceea ce priveşte condiţiile şi efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată.”

Totodată, art. 6 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 prevede că ”Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică, recunoscut de către cel căruia i se opune, are acelaşi efect ca actul autentic între cei care l-au subscris şi între cei care le reprezintă drepturile”.

Aşadar, semnătura electronică asigura autenticitatea provenienţei expeditorului documentului, precum şi integritatea datelor transmise prin documentul respectiv.

Semnătura electronică este pentru documentele electronice ceea ce este o semnătură olografă pentru documentele tipărite.

Semnătura reprezintă un eşantion de date care demonstrează că o anumită persoană a scris sau a fost de acord cu documentul căruia i s-a ataşat semnătura.

Legea nu instituie în mod expres un termen de valabilitate pentru certificatele constatatoare eliberate în temeiul art.4 alin. (2) din Legea 265/2022 privind Registrul Comerțului, republicată, cu modificarile și completarile ulterioare.

Un atare termen nu poate fi reținut, având în vedere celeritatea efectuării înregistrarilor în registrul comerțului.

Termenul de valabilitate poate fi impus de autoritățile /instituțiile publice sau persoanele juridice care solicită prezentarea certificatului.

Pentru eliberarea unui certificat constatator de la Registrul Comerțului, sunt necesare următoarele acte:

  1. Cerere de eliberare – Aceasta se completează de către solicitant și poate fi descărcată de pe site-ul oficial al Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC) sau se poate obține direct de la ghișeu.
  2. Dovada achitării taxei – Este necesară dovada plății taxei aferente eliberării certificatului constatator. Aceasta poate fi achitată la casieria Registrului Comerțului sau prin alte modalități disponibile (de exemplu, online).

Aceste documente se depun la ghișeul Registrului Comerțului, iar termenul de eliberare poate varia, de obicei între câteva zile și o săptămână. De asemenea, există și opțiunea de a solicita certificatul online prin intermediul portalului online al ONRC, în care caz actele se pot încărca electronic.

Dacă soliciți un certificat constatator prin intermediul site-ului www.dianex.ro, este suficient să furnizezi codul unic de identificare (CUI).

Pentru o firmă radiată de la Registrul Comerțului se poate obține Document Constatator în mod ONLINE. La firmele RADIATE sunt afișate doar capitolele privind informații de identificare, motivul radierii si repartizarea activelor.

Certificatele constatatoare și informările emise de ONRC eliberate prin intermediul site www.dianex.ro, sunt pentru firme sau activități independente. Pentru certificate eliberate pe numele unei persoane fizice se va solicita certificat constatator pentru persoană fizică.

Certificatul Constatator lung/extins și Certificatul Constatator pentru firmă sau persoană fizică, după caz, au același conținut și scop. Pentru a obține un certificat lung sau extins, este necesar să comandați un Certificat Constatator pentru firmă sau persoană fizică.

Pentru o persoană fizică, Registrul Comerțului poate elibera Certificat Constatator Persoană Fizică pe CNP.

Certificatul Constatator se poate elibera doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului. Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator de la Registrul Comerțului.

Pentru Certificat Constatator nu trebuie făcută împuternicire notarială sau de alt fel.

Nu trebuie să vă deplasați la sediul firmei noastre pentru a intra în posesia Certificatului Constatator. Acesta va fi trimis prin email către dumneavoastră, întreaga procedură fiind exclusiv online.

Da, prețul afișat pe site include taxa ONRC. Nu se percep taxe suplimentare.

Factura este generată imediat ce Certificatului Constatator este emis, așadar factura este expediată la scurt timp dupa trimiterea Certificatului Constatator prin sistemul e-factura și pe email.

În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10-90 minute (supus unor termeni si condiții).

Certificatele conțin date personale ale asociaților, administratorilor și a altor persoane a căror publicare în baza de date a Registrul Comețului devin publice.

Aceste documente sunt eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului, iar firma noastră nu este în niciun fel responsabilă pentru conținutul documentelor eliberate.

Certificatul eliberat de ONRC nu poate fi generat până când clientul nu efectuează plata sau furnizează dovada plății.

entru a obține un certificat constatator de la Registrul Comerțului, urmează acești pași:

Pregătește documentele necesare:

  • Cererea de eliberare: Completează cererea specifică pentru eliberarea certificatului constatator. Formularul poate fi descărcat de pe site-ul Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC) sau obținut de la ghișeu.
  • Dovada plății taxei: Achită taxa de eliberare a certificatului constatator și păstrează dovada plății.

Depune documentele:

  • Mergi la ghișeul Registrului Comerțului din localitatea unde este înregistrată firma ta sau depune documentele online, dacă aceasta este o opțiune disponibilă.

Așteaptă eliberarea certificatului:

  • Termenul de eliberare variază, dar în general durează câteva zile. Dacă depui cererea online, poți primi certificatul prin email sau îl poți descărca direct din contul tău.

Ridică certificatul:

  • În cazul în care ai depus cererea fizic, vei primi o notificare când certificatul este gata pentru ridicare. Dacă ai făcut cererea online, vei putea descărca certificatul de pe portalul respectiv.

Dacă dorești să simplifici procesul, poți apela la servicii online specializate, cum ar fi www.dianex.ro, unde tot ce trebuie să faci este să furnizezi codul unic de identificare (CUI).

alegere contabilitate pfa
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre preț și alte informații?
Sună! 0730 072 337
WhatsApp: 0730 072 337
Email: online@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind obținerea unui certificat constatator. Luăm decizii împreună pentru a ajuta  faceți alegerea potrivită.

Condiții livrare Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.

Certificatele constatatoare și informațiile privind beneficiarii reali sunt obținute de Dianex Serv SRL de la Registrul Comerțului, prin intermediul serverului administrat de ONRC. Dianex Serv SRL nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat de ONRC.

În 10 min – 90 min (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat. În cazul în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, solicitarea rămâne ”În procesare” pe serverul Registrului Comerțului până la soluționare.

Comenzile clienților vor fi procesate după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin virament) sau de către procesatorii de plăți (pentru plățile cu cardul), în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email trecută de client/consumator în comanda facută.
Asistența telefonică este disponibilă în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Informare beneficiari reali, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.

Politica de returnare

Dacă clientul dorește să renunțe la comandă înainte de expedierea documentului solicitat, se vor urma următorii pași:

  • dacă documentul solicitat nu a fost încă procesat de Dianex Serv SRL pe serverul ONRC, întreaga sumă va fi rambursată.
  • dacă documentul solicitat este în stadiul de „În Procesare” pe serverul ONRC, se va restitui suma încasată, cu excepția taxei achitate de Dianex Serv SRL către Registrul Comerțului pentru obținerea documentului.

După ce documentul solicitat a fost trimis pe adresa de email indicată în comandă, restituirea sumei nu mai este posibilă.

Vezi mai multe detalii

Ce este un Certificat Constatator eliberat de ONRC?

Certificatul Constatator eliberat de Registrul Comerțului în baza legii 265/2022 este documentul care prezintă informațiile la zi privind: asociații și administratorii firmei, sediul social și punctele de lucru, activitatea principală si activitățile secundare din actul constitutiv,  cenzorii și auditorii financiari, indicatori situații financiare anuale, condamnări penale starea firmei: activă, radiată, suspendată, insolvență, și cuprinde următoarele informaţii:

  • denumirea (firma);
  • emblema;
  • numărul de înregistrare în registrul comerţului;
  • codul unic de înregistrare;
  • identificator unic la nivel european;
  • starea firmei;
  • forma juridică;
  • sediul social/profesional;
  • durata de funcţionare;
  • obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală;
  • capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale;
  • asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere;
  • Administratorii;
  • cenzorii/auditorii financiari;
  • sediile secundare;
  • activităţi şi sedii autorizate;
  • indicatorii din situaţiile financiare anuale;
  • alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.
certificat constatator online

Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) reprezintă o entitate publică în România cu misiunea de a gestiona înregistrările și evidențele operatorilor economici, precum și de a supraveghea activitățile acestora. Fondată în anul 1991, instituția este subordonată Ministerului Justiției.

În contextul economic actual, atribuțiile ONRC sunt de o importanță crucială. Printre principalele sale responsabilități se numără înregistrarea și autorizarea constituiri, modificării și dizolvării societăților comerciale, precum și a altor forme de organizare juridică.

De asemenea, ONRC are în sarcina sa înregistrarea și publicarea actelor juridice referitoare la societățile comerciale, precum și efectuarea unor verificări periodice pentru a asigura conformitatea cu prevederile legale în domeniul înregistrării și funcționării firmelor.

Înregistrarea la ONRC

Procedurile de înregistrare a unei societăți comerciale sunt realizate prin intermediul Registrului Comerțului, o platformă electronică centralizată pentru operatorii economici. Înregistrarea în Registrul Comerțului necesită depunerea unui dosar complet, inclusiv documentele necesare pentru înregistrarea societății comerciale, alături de plata taxelor aferente.

De asemenea, ONRC este responsabilă și pentru emiterea de certificate constatatoare privind situația juridică a societăților comerciale sau a altor forme de entități juridice. Aceste certificate sunt esențiale pentru diversele tranzacții comerciale sau pentru obținerea de finanțări din partea băncilor sau altor instituții financiare.