Certificat Constatator Online Eliberat de Registrul Comertului2021-08-02T10:31:19+03:00

Certificat Constatator Online eliberat de ONRC 24 ore / 7 zile

  • Foarte rapid! De regulă ONRC eliberează certificatul în 3-5 minute.
  • Completează formularul, plătește cu cardul sau O.P. și vei primi certificatul pe email!

  • Notificări SMS și email pentru comandă.
  • Suport online și telefonic – 0721 321 348
  • Plată cu Card sau O.P.

  • Certificat Original Eliberat de Registrul Comerțului 24 ore / 7 zile. Foarte rapid! De regulă ONRC eliberează certificatul în 3-5 minute.
  • Suport telefonic – 0721 321 348
  • Completează formularul, plătește cu cardul sau O.P. și vei primi certificatul pe email!
Vezi feedback-ul clienților noștri!

Peste 10.000 Certificate Obținute
16 ani certificat constatator clienti multumiti Experiență

Peste 10.000 Certificate Obținute
16 ani certificat constatator clienti multumiti Experiență

Furnizare Informații

Lei4490

Certificat Constatator

Lei6990

Validați CUI !

44.90 lei

Am luat la cunoștință despre condițiile de încheiere a contractelor la distantă, Termeni și Condiții și modul de prelucrare a datelor cu caracter personal, conform Politica de confidențialitate. Împuternicesc un reprezentant www.dianex.ro să figureze ca solicitant pe documentul obținut de la O.N.R.C.

Vă rugăm să validați CUI-ul înainte să trimiteți comanda.

Poate te interesează:

Certificat Constatator cu Istoric pentru Firme
Certificat Constatator Persoană Fizică

Etape Comanda Certificat Constatator Online de la ONRC (Registrul Comertului)

  1. Pasi de Urmat

Pentru obtinerea unui certificat constatator online de la Registrul Comertului se parcurg urmatorii pasi:

  1. In formularul de comanda se completeaza CUI-ul firmei pentru care se doreste certificatul. (ATENTIE! Se pot elibera certificatelor doar firmelor care sunt inregistrate la Registrul Comertului.). Pentru CMI, ONG, Asociatii, Fundatii sau Liber Profesionisti inregistrati doar la ANAF, NU se poate obtine certificat constatator.
  2. Dupa introducerea CUI, se apasa butonul Validati CUI din formular. In acest mod datele firmei sunt importate de pe serverul ANAF
  3. Selectam tipul de document dorit:
    • Certificat constatator de baza
    • Certificat constatator fonduri IMM
    • Certificat constatator pentru insolventa
    • Furnizare de informatii
  4. Introducem informatiile de comunicare (adresa email, numar telefon).

  1. Completare Cerere Certificat Constatator

Prin intermediul platformei Dianex.ro se pot completa un numar nelimitat de cereri pentru obtinerea de certificate constatatoare.

In situatia in care doriti mai multe certificate se va completa formularul de comanda pentru fiecare document in parte.

Obtinem certificate constatatoare la toate oficiile registrului comertului din tara.

  1. Facturare

Factura privind comisionul Dianex.ro si taxa ONRC platita de noi la Registrul Comertului pentru dvs. se poate emite pe numele firmei pentru care de comanda certificatul constatator, pentru o alta firma sau persoana fizica.

Ioan Alexandra Diana PFA, emitentul facturi, este neinregistrata in scopuri de TVA.

Factura se va comunica pe email in format electronic, impreuna cu certificatul comandat.

  1. Plata certificatului

Va propunem 2 variante de plata a serviciului:

  1. Card Bancar – prin intermediul procesatorului de plati Netopia – Mobilpay.
  2. Virament Bancar (O.P.).

Dianex.ro nu are acces direct sau indirect la datele cardului folosit pentru plata serviciului.

In cazul platii prin virament bancar va rugam sa ne comunicati dovada de plata pe email

De ce să comanzi online pe www.dianex.ro

Întrebări frecvente despre eliberarea certificatelor constatatoare

Certificatul Constatator eliberat de Registrul Comerțului în baza legii 26/1990 este documentul care prezintă informațiile la zi privind: asociații și administratorii firmei, sediul social și punctele de lucru, activitățile autorizate, starea firmei: activă, radiată, suspendată, insolvență, cenzorii și auditorii financiari, indicatori situații financiare anuale, condamnări penale și alte informații.

Pentru o firmă radiată de la Registrul Comerțului se poate obține Certificat Constatator în mod ONLINE. La firmele RADIATE sunt afișate doar capitolele privind informații de identificare, motivul radierii si repartizarea activelor.

Certificatele constatatoare și furnizările de informații emise de ONRC eliberate prin intermediul site www.dianex.ro, sunt pentru firme sau activități independente. Pentru certificate eliberate pe numele unei persoane fizice se va folosi semnătură electronică.

Legea nu instituie în mod expres un termen de valabilitate pentru certificatele constatatoare eliberate în temeiul art.4 alin. (2) din Legea 26/1990 privind Registrul Comerțului, republicată, cu modificarile și completarile ulterioare.

Un atare termen nu poate fi reținut, având în vedere celeritatea efectuării înregistrarilor în registrul comerțului.

Termenul de valabilitate poate fi impus de autoritățile /instituțiile publice sau persoanele juridice care solicită prezentarea certificatului constatator.

Certificatele constatatoare și extrasele pentru furnizare de informații eliberate de Registrul Comerțului sunt generate doar în limba română, conform art.3  punct.4 din HG.902/2012.Pentru traducerea documentelor emise de ONRC în limba engleză, este necesar sa apelați la un traducător autorizat pentru limba în care se dorește traducerea.

Potrivit art. 5 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnătura electronică, cu modificările şi completările ulterioare, ”înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, este asimilat, în ceea ce priveşte condiţiile şi efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată.”

Totodată, art. 6 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 prevede că ”Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică, recunoscut de către cel căruia i se opune, are acelaşi efect ca actul autentic între cei care l-au subscris şi între cei care le reprezintă drepturile”.

Aşadar, semnătura electronică asigura autenticitatea provenienţei expeditorului documentului, precum şi integritatea datelor transmise prin documentul respectiv.

Semnătura electronică este pentru documentele electronice ceea ce este o semnătură olografă pentru documentele tipărite.

Semnătura reprezintă un eşantion de date care demonstrează că o anumită persoană a scris sau a fost de acord cu documentul căruia i s-a ataşat semnătura.

Certificatul de la Registrul Comerțului se poate obține simplu și rapid prin varianta pusă la dispoziție de www.dianex.ro sau prin varianta oficială pe site onrc.ro

Semnătura electronică calificată

Semnătura electronică calificată

Asigură autenticitatea, integritatea, non-repudierea (certitudinea că a fost emis de către ONRC), confidenţialitatea documentului şi este legată de datele în formă electronică la care se raportează, în aşa fel încât orice modificare ulterioară a acestora este identificabilă;

Marcare temporală

Marcare temporală

Asigură o amprentă unică a documentului, care atestă faptul că documentul a fost emis la data şi ora precizată, confirmând existenţa informaţiilor semnate la un anumit moment de timp;

Watermark (marcaj grafic pe fundalul doumentului)

Watermark (marcaj grafic pe fundalul doumentului)

Reprezintă o modalitate de protecţie a documentului, ce împiedică falsificarea sau copierea neautorizată a acestuia;

Cod de bare

Cod de bare

Cod unic de identificare aplicat documentului, care oferă avantajul de a codifica informaţii despre cererea prin care s-a eliberat documentul, printr-un şir de caractere, care ulterior poate fi verificat prin accesarea funcţionalităţii de “Verificare document” din cadrul serviciului online InfoCert.

Ce este un Certificat Constatator eliberat de ONRC?

Este un document eliberat de Registrul Comerțului, care prezintă starea la zi a firmei şi cuprinde următoarele informaţii:

  • denumirea (firma);
  • emblema;
  • numărul de înregistrare în registrul comerţului;
  • codul unic de înregistrare;
  • identificator unic la nivel european;
  • starea firmei;
  • forma juridică;
  • sediul social/profesional;
  • durata de funcţionare;
  • obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală;
  • capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale;
  • asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere;
  • Administratorii;
  • cenzorii/auditorii financiari;
  • sediile secundare;
  • activităţi şi sedii autorizate;
  • indicatorii din situaţiile financiare anuale;
  • alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.
certificat constatator online
Comanda Certificat Constatator Online
Comanda Certificat Constatator Online cu telefonul mobil
Go to Top