Termeni și Condiții
Acest document (denumit în continuare „Termeni și Condiții”), împreună cu documentele menționate în el (Politica de confidențialitate și Politica de cookies), reprezintă:
- un contract legal, încheiat la distanță, între clienții/consumatorii/utilizatorii site-ului www.dianex.ro și Dianex,
- condițiile utilizării site-ului www.dianex.ro împreună cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare „site” sau „site-ul”),
- condițiile plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului,
- condițiile folosirii informațiilor prezentate în cadrul site-ului.
Serviciile prestate și/sau vânzarea de produse, la distanță, prin mijloace electronice prin intermediul site-ului dianex.ro, se efectuează doar la solicitarea individuală a consumatorului/clientului serviciului/produsului sau a unui reprezentant al acestuia.
Prin navigarea pe site-ul www.dianex.ro sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul site-ului sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de a începe navigarea pe site și/sau de a plasa o comandă.
Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul www.dianex.ro și/sau să nu plasați comenzi.
Cuprins:
- Definirea unor termeni
- Identitatea firmei
- Înființării de Firme (SRL, PFA, I.I. , I.F.)
- Înregistrarea de Mențiuni și obținere documente la ONRC
- Completarea și depunerea de documente la ONRC
- Obținere Certificatelor Constatatoare / Informăti Beneficiari Reali ONRC
- Obținerea Extras Carte Funciară / Extras Plan de Cadastru
- Obținere cod EORI
- Vânzarea Case de Marcat Fiscale și Echipamente Nefiscale
- Serviciile de contabilitate, Resurse Umane și Consultanță
- Completarea Declarației Unice
- Dianex – este denumirea comercială a grupului de firme compus din: Dianex Serv SRL CUI 17765628 și Dianexaccounting SRL CUI 37786676. Grupul Dianex NU este recunoscut legal ca un grup de societăți care presupune un ansamblu de societăți comerciale independente juridic, dar unite prin legături în care o societate, numită societatea mamă, domină economic și juridic celelalte astfel încât ansamblul se manifestă unitar în deciziile lor și NU este un grup fiscal unic.
- Vânzător / Prestator – se referă la oricare dintre firmele Dianex.
- Consumator – se referă la orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Client – se referă la orice persoană (SRL, SA, PFA, I.I., Asociații, ONG, Liber Profesioniști etc.) înregistrată la ANAF și/sau la Registrul Comerțului, indiferent de forma de organizare, care acționează în scopul îndeplinirii activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Clauză de declinare a responsabilității – reprezintă o declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
- Site-ul – www.dianex.ro – se referă la platforma online găzduită la adresa web www.dianex.ro și subdomeniile acesteia.
- Comandă – reprezintă un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Consumator/Client, prin care Consumatorul/Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii.
- Bunuri și Servicii – reprezintă orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Consumatorului/Clientului ca urmare a comenzii plasate pe site.
- Contract – reprezintă prezentele Termeni și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica de Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță, utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții.
- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Dianex către Consumator, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Dianex sau alte date privilegiate ale acestuia.
- Despăgubire – reprezintă obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de către o altă persoană sau organizație în urma unor proceduri judiciare, cum ar fi procesele.
- Drept de autor – reprezintă dreptul legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de către alții.
- O.N.R.C. sau ONRC – se referă la Oficiul Național al Registrului Comerțului.
- A.N.C.P.I. sau ANCPI – se referă la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Pentru o mai simplă înțelegere, termenul Dianex, este folosit pentru firmele:
- DIANEX SERV SRL, cu sediul în Ploiești, Prahova, Str. Profesor Olga Petrescu (fosta Timiș) nr.1, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1492/2005, Cod Unic de Identificare RO 17765628, capital social 15.000 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro, mobil: 0721 321 348
- DIANEXACCOUNTING SRL, cu sediul in Ploiesti, Prahova, Bld. București nr.66, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1491/2017, Cod Unic de Identificare RO37786676, capital social 200 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro, mobil: 0721 321 348
Cum să ne contactați
Acest Site este operat de Dianex Serv S.R.L., cu sediul social în Ploiești, str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de înregistrare J29/1492/2005, având CUI RO 17765628.
Dacă aveți orice întrebare, reclamație sau comentariu cu privire la site-ul nostru sau comenzile dvs., vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin:
- e-mail: contact@dianex.ro, sau
- poștă la adresa: str. Timiș nr.1, etaj 1, Ploiești, jud. Prahova, România, sau
- formularul de contact .
Prin lansarea comenzii, consumatorul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru înregistrarea de firme noi la Registrul Comerțului.
Asigurăm, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online (direct sau prin colaboratorii noștri) la biroul teritorial O.N.R.C. și asigurăm consultanță telefonică privind obligațiile ulterioare. Actele emise de O.N.R.C. vor fi primite de consumator pe adresa de email înscrisă în comandă. Actele firmei noi vor fi semnate electronic de Registrul Comerțului.
Dianex, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu consumatorul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare înființării de SRL/PFA/I.I.) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de soluționarea favorabilă de către reprezentanții Registrului Comerțului a dosarului depus).
1. Obiectul Contractului
Obiectul acestui contract este obligația Dianex de a oferi consultanță telefonică pentru înființarea firmei și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru înființarea de SRL/PFA/I.I.. Dosarul necesar pentru înființare va fi depus online de Dianex, prin platforma portalonrc.ro. Dosarul necesar înființării va fi depus la ONRC doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- documentele sunt semnate de persoana vizată;
- documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și să fie perfect lizibile. Documentele poze nu vor fi acceptate;
- identificarea vizuală a fost efectuată.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de Dianex în momentul transmiterii pe email către consumator a formularelor completate pentru înființarea firmei, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de consumator până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de consumator exclusiv prin intermediul platformei dianex.ro sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul rezervării de nume al firmei sau PFA/I.I.., la Registrul Comerțului, de către Dianex. Contractele de furnizare servicii începute (efectuarea rezervării de nume) nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere sau neeliberare documentelor firmei/PFA/I.I. nou constituite de către Registrul Comerțului;
- în cazul în care dosarul este respins de funcționarii Registrului Comerțului pentru fapte imputabile consumatorului (cazier fiscal, penal, etc.);
- în cazul în care consumatorul nu are clare condițiile de autorizare și Dianex comunică acest lucru;
- nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de parcurgere a procedurii de identificare.
Modalități returnare:
- Consumatorul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după comunicarea pe email a documentelor întocmite de Dianex pentru semnare de către consumator nu vor fi luate în considerare.
- Consumatorul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei de returnat în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN cu indicativ RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza un cont propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea înființării firmei comandate de dvs. Datele dvs. personale vor fi introduse și stocate pe portalonrc.ro în condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului, proprietar al platformei. Menționăm că nu avem posibilitatea de a modifica sau șterge datele introduse pe portalonrc.ro.
4. Alte clauze
- Dacă nu este din vina exclusivă a Dianex, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de Dianex, la solicitarea consumatorului sau a funcționarilor O.N.R.C., consumatorul va plăti suplimentar 200 lei.
- Dianex asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică în programul de lucru al Dianex, Luni-Vineri (zile lucrătoare), între orele 08.00 – 17.00, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA/I.I./SRL și încă 10 zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Consultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice, cu durata cumulată de maxim 60 de minute. Menționăm că consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrărilor fiscale.
- Durata contractului se termină la 10 zile calendaristice de la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA/I.I./SRL -ului dacă acesta nu este denunțat unilateral de către una dintre părți.
- Dianex NU asigură consultanță pe email.
- Actul costitutiv întocmit pentru înființarea de SRL are clauze standard, fiind un formular tip stipulat în legea 265/2022. Pentru stipularea de clauze noi sau modificarea celor existente, clientul va plăti un tarif suplimentar stabilit în funcție de fiecare situație în parte (numărul de clauze și complexitatea acestora).
- Consumatorul va verifica corectitudinea datelor înscrise în documentele tehnoredactate de către Dianex și nu are vreo pretenție ulterioară față de acesta în cazul în care în cuprinsul documentelor au fost înscrise date/informații eronate.
- Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității consumatorului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
- Dianex nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
- Dianex nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
- Dianex poate în orice moment să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
- Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestație pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
- Consumatorul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
- Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
- Consumatorul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția Dianex;
- Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
- toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
- nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
- pentru toate documentele puse la dispoziție Dianex are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
- a transmis Politica de confidențialitate persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de consumator.
- Dianex oferă serviciile stipulate în prezentul contract în programul de lucru Luni-Vineri (zile lucrătoare) între orele 08.00 – 17.00.
Prin lansarea comenzii, clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru înregistrarea modificărilor de firmă la Registrul Comerțului:
Asigurăm telefonic, la solicitarea clientului, consultanță telefonică inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online (direct sau prin colaboratorii noștri) la biroul teritorial O.N.R.C. și asigurăm telefonic consultanță privind obligațiile ulterioare. Actele emise de O.N.R.C. vor fi primite de client pe adresa de email înscrisă în comandă. Actele firmei noi vor fi semnate electronic de Registrul Comerțului.
Dianex, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu clientul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare modificărilor de firme la ONRC) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de soluționarea favorabilă de către reprezentanții Registrului Comerțului, a dosarului depus).
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația Dianex de a oferi consultanță telefonică pentru modificările de firme la ONRC și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de client, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru modificările de SRL/PFA/I.I. Dosarul necesar pentru modificare va fi depus online de Dianex, prin platforma portalonrc.ro. Dosarul necesar modificării va fi depus la ONRC doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- Documentele sunt semnate de persoana vizată;
- Documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și perfect lizibile. Documentele poze nu sunt acceptate.
- Identificarea vizuală a fost efectuată.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de Dianex în momentul transmiterii pe email către client a formularelor completate pentru modificarea firmei, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de client până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de client exclusiv prin intermediul platformei dianex.ro sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării documentelor necesare mențiunii și trimiterea acestora la semnat către client/consumator. Contractele de furnizare servicii începute , nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- Soluționarea cu întârziere a dosarului de către funcționarii ONRC.
- Erori de formă (greșeli de ortografie sau de date) care se pot modifica.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de a parcurge procedura de identificare.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motivul lipsei documentelor necesare.
Modalități returnare:
- Clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după completarea documentelor si trimiterea la semnare, nu se vor lua în considerare. Clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de client.
- Dacă clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de client.
4. Alte clauze
- Dacă nu este din vina exclusivă a Dianex, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de Dianex, la solicitarea clientului sau a funcționarilor O.N.R.C., acesta va plăti suplimentar 200 lei.
- Dianex asigură, la solicitarea clientului, consultanță telefonică în programul de lucru al Dianex, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înregistrare mențiune și încă 10 zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Consultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice, cu o durată cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrărilor fiscale.
- Dianex NU asigură consultanță pe email.
- Dianex depune dosarul la O.N.R.C. direct sau prin colaboratorii aleși de aceasta. Clientul este de acord cu modalitatea privind depunerea dosarului la O.N.R.C. fără a contesta persoana sau firma care depune dosarul la Registrul Comerțului.
- Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității clientului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
- Dianex nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
- Dianex nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
- Dianex va tehnoredacta documentele necesare înregistrării mențiunii pe baza datelor puse la dispoziție de client și a informațiilor aflate pe site-uri oficiale ale instituțiilor, ANAF, ONRC.
- Dianex poate, în orice moment, să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
- Clientul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, precum și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestare pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
- Clientul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
- Clientul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
- Clientul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția Dianex;
- Clientul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
- toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
- nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
- pentru toate documentele puse la dispoziție Dianex, are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
- a transmis Politica de confidențialitate, anexă la prezentul contract, persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de client;
Ne rezervăm dreptul de a utiliza un cont propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea mențiunii comandate de dumneavoastră. Datele dumneavoastră personale vor fi introduse și stocate pe portalonrc.ro în condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului, proprietar al platformei. Menționăm că nu avem posibilitatea de a modifica sau șterge datele introduse pe portalonrc.ro.
Prin lansarea comenzii, clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru completarea și depunerea la ONRC a următoarelor documente:
- Certificat Constatator pe CNP
- Certificat Constatator cu istoric
- Declarație de Beneficiar Real
denumite în continuare documente oficiale
1. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de Dianex în momentul transmiterii pe email către client a formularelor completate pentru obținerea documentelor oficiale, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de client până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de client exclusiv prin intermediul platformei dianex.ro sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
2. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării documentelor necesare obținerii documentelor oficiale și trimiterea acestora la semnat către client/consumator. Contractele de furnizare servicii începute , nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- Soluționarea cu întârziere a dosarului de către funcționarii ONRC.
- Erori de formă (greșeli de ortografie sau de date) care se pot modifica.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de a parcurge procedura de identificare.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motivul lipsei documentelor necesare.
Modalități returnare:
- Clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după completarea documentelor si trimiterea la semnare, nu se vor lua în considerare. Clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de client.
- Dacă clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de client.
3. Alte clauze
- Dacă nu este din vina exclusivă a Dianex, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de Dianex, la solicitarea clientului sau a funcționarilor O.N.R.C., acesta va plăti suplimentar 100 lei.
- Dianex NU asigură consultanță pe email.
- Dianex depune dosarul la O.N.R.C. direct sau prin colaboratorii aleși de aceasta. Clientul este de acord cu modalitatea privind depunerea dosarului la O.N.R.C. fără a contesta persoana sau firma care depune dosarul la Registrul Comerțului.
- Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității clientului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
- Dianex nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
- Dianex nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
- Dianex va tehnoredacta documentele necesare înregistrării mențiunii pe baza datelor puse la dispoziție de client și a informațiilor aflate pe site-uri oficiale ale instituțiilor, ANAF, ONRC.
- Dianex poate, în orice moment, să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
- Clientul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, precum și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestare pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
- Clientul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
- Clientul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
- Clientul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția Dianex;
- Clientul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
- toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
- nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
- pentru toate documentele puse la dispoziție Dianex, are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
- a transmis Politica de confidențialitate, anexă la prezentul contract, persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de client;
Ne rezervăm dreptul de a utiliza un cont propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea mențiunii comandate de dumneavoastră. Datele dumneavoastră personale vor fi introduse și stocate pe portalonrc.ro în condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului, proprietar al platformei. Menționăm că nu avem posibilitatea de a modifica sau șterge datele introduse pe portalonrc.ro.
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul împuternicește un reprezentant al Dianex.ro să solicite la Registrul Comerțului un Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real și este de acord ca acest reprezentant să figureze ca solicitant pe Certificatul Constatator / Informarea Beneficiar Real și împuternicește în mod expres pe Dianex să plătească în numele său taxa de la Registrul Comerțului.
Prin lansarea unei comenzi pe site-ul www.dianex.ro, clientul/consumatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail și telefon) prin care www.dianex.ro își derulează operațiunile și confirmă că datele introduse sunt corecte și s-a informat despre documentul necesar nevoilor sale. Dianex.ro nu poate fi făcut responsabil în cazul în care entitățile/autoritățile la care prezintă documentul comandat nu îl acceptă.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația Dianex de a întocmi documentele și de a depune online actele necesare pentru obținerea de la Registrul Comerțului (O.R.C.) a unui Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de Dianex la momentul transmiterii documentului solicitat la adresa de email trecută in comanda. Dianex nu poate garanta un timp de soluționare a cererii la O.N.R.C.
Livrare Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.
Certificatele constatatoare și informațiile privind beneficiarii reali sunt obținute de Dianex Serv SRL de la Registrul Comerțului, prin intermediul serverului administrat de ONRC. Dianex Serv SRL nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat de ONRC.
În 10 min – 90 min (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat. În cazul în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, solicitarea rămâne ”În procesare” pe serverul Registrului Comerțului până la soluționare.
Comenzile clienților vor fi procesate după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin virament) sau de către procesatorii de plăți (pentru plățile cu cardul), în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email trecută de client/consumator în comanda facută.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Informare ONRC, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul platii taxei la ONRC si înregistrării cererii necesare obținerii certificatului constatator / informarii beneficiar real pe platforma ONRC. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC si plata taxei ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
Dacă clientul dorește să renunțe la comandă înainte de expedierea documentului solicitat, se vor urma următorii pași:
- dacă documentul solicitat nu a fost încă procesat de Dianex Serv SRL pe serverul ONRC, întreaga sumă va fi rambursată.
- dacă documentul solicitat este în stadiul de „În Procesare” pe serverul ONRC, se va restitui suma încasată, cu excepția taxei achitate de Dianex Serv SRL către Registrul Comerțului pentru obținerea documentului.
După ce documentul solicitat a fost trimis pe adresa de email indicată în comandă, restituirea sumei nu mai este posibilă.
Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după comunicarea documentului solicitat la adresa de email trecută in comandă, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- online@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Prof Olga Petrescu (fosta Timiș) nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul împuternicește Dianex să solicite de la Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară: Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral și împuternicește în mod expres pe Dianex să plătească în numele său taxa către Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația Dianex de a întocmi documentele și de a le depune online, necesare obținerii de la Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară (A.N.C.P.I.), a unui Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de Dianex la momentul transmiterii comenzii în numele consumatorului/clientului pe platforma A.N.C.P.I., prin care se solicită în numele consumatorului Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral. Dianex nu poate garanta un timp de soluționare a cererii la A.N.C.P.I.
Livrare extras carte funciara / plan cadastral
- Extrasele de carte funciară / plan cadastral se livrează în câteva minute de la confirmarea plății dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- Imobilul este gestionat de sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară. Dacă imobilul nu este gestionat de sistemul informatic, funcționarii A.N.C.P.I. vor face manual conversia în format electronic, operațiune care durează minim 2 zile lucrătoare.
- Datele introduse în formular sunt corecte.
- Serverul A.N.C.P.I. funcționează optim.
- Comenzile au plata confirmată în zilele lucrătoare între orele 08.00 – 17.00. Comenzile plătite în afara programului se procesează în următoarea zi lucrătoare.
- Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin VIRAMENT) sau de către procesatorii de plăți (în cazul plăților cu CARDUL). Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastral va fi transmis clientului pe adresa de email înscrisă în formularul de comandă.
- Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastral este eliberat cu semnătură electronică de Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară, Dianex nefiind în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Extrasului Carte Funciară / Extrasului Plan Cadastral, pentru a putea fi în legătură directă cu Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii extrasului de carte funciara sau de plan cadastral pe platforma ANCPI. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator/client.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere a extrasului de către ANCPI.
- situația în care Imobilul introdus NU a fost identificat automat in baza de date ANCPI, acest lucru ducând la o întârziere pentru livrarea documentului solicitat.
- introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ANCPI, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- online@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Acest serviciu presupune verificarea documentelor primite de la client/consumator și depunerea online a documentelor necesare atribuirii numărului EORI la Direcția Regionala Vamală de care aparține clientul/consumatorul. Atribuirea numărului EORI întră în atribuția direcției vamale competente.
Clientul/consumatorul se obligă ca documentele transmise în format electronic să fie în conformitate cu originalul iar informațiile furnizate să fie reale și corecte. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția Dianex nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă toată răspunderea civilă și penală ce decurge din acest lucru. Dianex nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația Dianex de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator/client, cererea privind obținerea codului EORI sau a unui duplicat EORI.
Dianex, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu consumatorul/clientul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare obținerii codului EORI) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de obținerea sau nu a codului EORI de către consumator/client).
2. Prestarea Completă a Contractului
Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul înregistrării cereri în sistemul informatic ANAF sau completarea si transmiterea cererii pentru duplicat EORI.
Dianex nu poate garanta un timp de solutionare a cererii la Directia Vamala sau autoritatile Regatului Unit, dupa caz. Dianex nu poate garanta solutionarea favorabila a cererii depuse la Directia Vamala/autoritatile Regatului Unit pentru obtinerea codului EORI.
Livrare Cod EORI RO
- După confirmarea plății Dianex verifica daca consumatorul/clientul are EORI valid.
- Dacă consumatorul/clientul are cod EORI valid :
- Dianex va întocmi cererea pentru eliberarea unui duplicat EORI.
- Dianex va transmite consumatorului/clientului pe email cererea și instrucțiuni privind trimiterea cererii la direcția vamală.
- Direcția vamală competentă va trimite duplicatul EORI direct pe emailul consumatorului/clientului.
- Dacă consumatorul/clientul NU are cod EORI:
- Dianex va creea cont în sistemul informatic ANAF și va înregistra cererea pentru obținerea codului EORI.
- Dacă contul consumatorului/clientul este blocat, Dianex va trimite consumatorului/clientului instrucțiuni privind deblocarea acestuia.
- Dianex depune dosarul la direcția vamală competentă. Dosarul necesar obținerii EORI, va fi depus online de Dianex la Directia Vamală competentă în condițiile în care documentele necesare sunt scanate de solicitant fără alte elemente in cadru, margini, umbre și perfect lizibile.
- Direcția Regională a Vămilor eliberează si vă trimite pe email codul EORI în aproximativ 24 – 48 de ore lucrătoare (din păcate au fost situatii in care acest termen a fost depasit) de la depunere dosarului la Direcția Vamală. NU există o procedură / taxă legală de Urgență. Termenul de eliberare EORI nu intra in competenta Dianex.
- Daca consumatorul/clientul nu indeplineste conditiile de obtinere EORI, dosarul va fi respins de Directia Vamala, Dianex nu poate fi facut răspunzător pentru acest lucru.
Livrare Cod EORI GB
- După confirmarea plății vom depune cererea online la autoritatile Marii Britanii
- Autoritatile Marii Britanii eliberează codul EORI în aproximativ 24 – 48 de ore lucrătoare (din păcate au fost situatii in care acest termen a fost depasit) de la depunerea cererii.
- Consumatorul va primi EORI GB pe email in maxim 12 ore lucratoare de la momentul eliberarii.
Consumatorul/clientul declară pe propria răspundere ca s-a informat cu privire la codul EORI comandat, iar solicitarea facută este conformă cu nevoile sale, Dianex nu poate fi facut răspunzător în cazul în care autoritățile/entitățile la care prezentați Codul EORI, nu îl acceptă.
In afara documentelor depuse de consumator/client, Direcția Vamală poate solicita documente sau informații suplimentare, Dianex nefiind culpabil pentru solicitarea acelor documente sau informații suplimentare.
Comenzile consumatorilor/clienților vor intra în lucru dupa primirea tuturor documentelor solicitate prin formularul de comanda si confirmarea platii de catre consumator/client (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorii de plati (in cazul platilor cu CARDUL).
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe pentru a putea fi în legatură directă cu Directia Vamala / Autoritățile Regatului Unit în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
Acte Corect Scanate
- Actele vor fi scanate si transmise in pdf
- Daca un act are mai multe pagini, acestea se vor afla in ordine intr-un singur fisier
- Actele vor fi trimise scanate fara alte elemente (degete, masa, etc), fara margini, fara umbre si perfect lizibile
Politica de returnare/anulare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii codului EORI, în sistemul informatic ANAF sau completarea si transmiterea cererii pentru duplicat EORI. Contractele de furnizare servicii începute, nu se pot denunța unilateral de consumator/client.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere sau neeliberare codului EORI de către direcția vamală/autoritățile Regatului Unit.
- eliberarea EORI comandat care nu corespunde nevoilor consumatorului/clientului.
- cand consumatorul are EORI valid si comanda un altul. In acest caz Dianex intocmeste cererea de obtinere duplicat.
- nedepunerea dosarului daca documentele trimise de consumator/client nu sunt corect scanate scanate. Documentele nu se pozeaza cu telefonul.
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea cererii EORI în sistemul informatic ANAF, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- online@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
Casele de marcat se vând doar în baza unui contract de service încheiat cu unitatea de service Dianex Serv SRL.
Numărul unic de identificare (NUI) al caselor de marcat se poate obține doar de către persoana împuternicită cu semnătura electronică în SPV. Pentru obținerea seriei fiscale, vă rugăm să ne comunicați:
- Copie Certificat de Înregistrare;
- Copie Carte Identitate administrator;
- Copie Certificat Constatator pentru locul unde instalați casa, sau pentru activitate ambulant (după caz);
După confirmarea plății și primirea documentelor de mai sus, vom întocmi și expedia factura pentru casa de marcat, contractul de service, și vom livra pe email documentele pentru a fi semnate de către reprezentantul legal. Aceste documente vor fi semnate de dumneavoastră și comunicate prin email, urmând ca noi să întocmim documentația pentru obținerea NUI-ului de către persoana împuternicită.
Pentru introducerea articolelor în casa de marcat vă rog sa ne furnizați un tabel în excel cu următoarele coloane: Nr. Ordine, Denumire produs /serviciu, U.M. și opțional Prețul.
Comanda
Dianex pune la dispoziția Utilizatorului, prin intermediul site-ului, mai multe modalități prin care acesta poate plasa o comandă. Modalitățile de a plasa o comandă sunt:
- Prin telefon;
- Prin e-mail;
- Prin adăugarea produselor în formularul de comandă;
- Prin completarea formularului de pe pagina de Contact.
Comanda va fi considerată finalizată în momentul confirmării plății acesteia.
Plata
Dianex acceptă plata cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți Stripe Payments, numerar sau prin POS la sediul firmei, prin transfer bancar sau în numerar la agentul Dianex.
În cazul plăților realizate cu cardul sau prin alte mijloace electronice, Utilizatorul va fi singurul responsabil de costurile suplimentare care includ, dar nu se limitează la comisioanele de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului utilizat sau de către procesatorul de plăți.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se realizează la sediul firmei sau prin intermediul unui serviciu de curierat, iar costurile de transport sunt suportate de către client.
Returnarea caselor de marcat
Returul caselor de marcat se poate face până în momentul fiscalizării (activării memoriei fiscale) sau în limita a 30 de zile de la momentul achitării acestora de către Client, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:
- produsele nu au fost folosite, se află în perfectă stare de funcționare, nu prezintă deteriorări sau zgârieturi și se află în ambalajul original nedeteriorat.
- produsele au fost aduse la sediul Dianex.
- aparatura fiscală nu a fost fiscalizată. Dacă pentru aparatul fiscal s-a obținut NUI-ul, anularea acestuia se va face de catre client
- pentru aparatul fiscal nu există NUI valabil
Plata sumei de retur se face în termen de 15 zile în contul bancar comunicat de Client în acest sens.
Serviciile de contabilitate și resurse umane sunt oferite exclusiv în baza contractului scris încheiat între firma Dianexaccounting SRL și client. Orice informație primită de client în afara contractului reprezintă opinia specialiștilor Dianex. Decizia de a valorifica informațiile primite este în responsabilitatea clientului, iar dianex.ro nu își asumă răspunderea pentru aceste informații.
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația Dianex de a-și exprima opinia pe baza informațiilor primite în legătură cu întrebările primite de la client.
Consultanța furnizată prin intermediul dianex.ro, telefonic sau prin email este oferită în baza informațiilor furnizate de către clienți și înțelegerii problemelor prezentate. Cu toate acestea, trebuie să subliniem că informațiile furnizate sunt de natură generală și nu constituie sfaturi personalizate sau recomandări legale, financiare sau de altă natură.
Orice decizii luate pe baza informațiilor furnizate în cadrul consultanței sunt de responsabilitatea exclusivă a clientului. În timp ce ne străduim să asigurăm exactitatea și actualitatea informațiilor furnizate, nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru orice pierderi sau daune survenite în urma utilizării sau dependenței de aceste informații.
2. Prestarea Completă a Contractului
Serviciul este considerat complet prestat de către Dianex în momentul în care convorbirea telefonică, prin care consultantul Dianex a răspuns la întrebările clientului, s-a încheiat.
3. Politica de returnare/anulare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Execuția contractului începe în momentul în care consultantul Dianex a oferit primul răspuns la întrebările clientului.
Nu constituie motiv de returnare/anulare dacă clientul nu este de acord cu informațiile primite de la consultantul dianex
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea comenzii pe site www.dianex.ro, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contabilitate@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Acest serviciu presupune completarea declarației unice pe baza informațiilor și documentelor primite de la client/consumator. Verificarea documentelor și informațiilor primite de la client/consumator NU intră în sarcina Dianex, acestea fiind exclusiv răspunderea clientului/consumatorului. Serviciul de completare a declarației unice nu cuprinde si servicii de consultanță contabilă /fiscală.
Dianex va folosi la completarea declarației unice formularul publicat de ANAF, la momentul completarii.
Clientul/consumatorul se obligă ca documentele transmise în format electronic să fie în conformitate cu originalul iar informațiile furnizate să fie reale și corecte. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția Dianex nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă toată răspunderea civilă și penală ce decurge din acest lucru. Dianex nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge generarea de taxe și impozite greșite.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația Dianex de a completa și transmite către client/consumator, declarația unică completată exclusiv pe baza informațiilor furnizate de client/consumator prin formularul de comandă completat pe site-ul www.dianex.ro.
Dianex nu poate fi răspunzătoare pentru erorile sau omisiunile în completarea unei singure declarații rezultate din datele false, eronate sau incomplete furnizate de client/consumator, indiferent de natura consecințelor care decurg din acestea.
Dianex nu este responsabil pentru depunerea declarației unice, această responsabilitate revine clientului/consumatorului.
Serviciul de completare declarație unică nu cuprinde următoarele:
-
-
- completarea registrelor contabile obligatorii
- calculul obligațiilor fiscale și verificarea informațiilor transmise de client/consumator
-
2. Prestarea Completă a Contractului
Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul completării și transmiterii, pe email, către client/consumator a declarației unice. Dianex nu poate garanta un timp de completare a declarației unice
3. Politica de returnare/anulare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării și transmiterii, pe email, către client/consumator a declarației unice.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- dacă clientul nu este de acord cu sumele de plată înscrise in declarația unică
- dacă clientul nu este de acord cu modul de completare a declarației
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea comenzii pe site www.dianex.ro, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contabilitate@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
1. Obiectul garanției
Dianex ține foarte mult la satisfacția clienților și consumatorilor săi. Acesta este motivul pentru care oferă prezenta garanție de returnare a banilor, fără a fi nevoie de o motivare și fără alte consecințe, cu respectarea cumulativă a termenilor de mai jos.
2. Termeni garanție
Dianex oferă garanția banilor înapoi fără a fi nevoie de motivare sau alte consecințe, cu respectarea următorilor termeni:
- Serviciul să nu fie prestat complet. După prestarea completă a serviciului, clientul sau consumatorul are posibilitatea utilizării serviciului primit fără ca Dianex să se poată opune.
- Dosarul să fie respins la ONRC pentru motive care țin de Dianex. Dacă repezentantul firmei are cazier fiscal / judiciar sau nu completați dosarul cu informațiile/documentele solicitate de ONRC restituirea banilor nu se va face.
- Solicitarea rambursării să se facă prin completarea formularului de contact.
- Clientul / consumatorul să ofera suficiente informații pentru identificarea comenzii (număr comandă și adresă de email).
Prin transmiterea comenzilor, clienții/consumatorii își dau acordul pentru identificarea lor de către reprezentanții Dianex.ro. Identificarea clienților/consumatorilor se poate face la sediul Dianex sau prin identificare vizuală online.
Identificarea vizuală online reprezintă procesul de recunoaștere unică prin sistem video a persoanei fizice, pe baza documentelor transmise și/sau informațiilor comunicate de persoana fizică, în conformitate cu modul privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului nr. 2016/679.
Scopul identificării vizuale online este de a asigura că persoana cu care intră în relații contractuale este aceeași cu persoana vizată pentru care Dianex prelucrează datele personale, în baza temeiului juridic stipulat în Art. 6 (1) b GDPR, respectiv executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.
În cazul în care identificarea persoanei vizate se face prin identificarea vizuală online, clientul poate folosi una dintre următoarele metode de identificare:
A. Persoana vizată inițiază procesul de recunoaștere prin sistem video cu un reprezentant Dianex, în scopul confirmării calității atribuite acestuia.
În acest sens, persoana vizată contactează reprezentantul Dianex la numărul de telefon comunicat, prin utilizarea uneia dintre aplicațiile WhatsApp sau Telegram și camera video a telefonului. Programul de lucru pentru contactarea reprezentantului Dianex este în fiecare zi lucrătoare de luni până vineri, între orele 09.00 – 16.00. În cazul în care identificarea vizuală online se întrerupe din motive tehnice independente de voința solicitantului și/sau a Dianex, se va transmite un mesaj contribuabilului pe adresa de poștă electronică cu privire la faptul că trebuie să reia procedura de recunoaștere.
B. Persoana vizată își va face o poză împreună cu cartea sa de identitate. Poza în care apare persoana care va semna actele, împreună cu cartea de identitate, se va comunica prin intermediul platformei app.dianex.ro, fișierul fiind parolat.
În cazul în care identificarea persoanei vizate nu este posibilă sau reprezentantul Dianex nu este sigur de identitatea persoanei vizate, Dianex se află în imposibilitatea îndeplinirii obligațiilor contractuale.
Dianex nu stochează imaginile prelucrate în timpul identificării vizuale.
Clientul este obligat ca documentele transmise în format electronic să fie scanate conform cerințelor instituțiilor destinatare, în conformitate cu originalul, iar informațiile furnizate să fie reale și corecte, cu aplicarea prevederilor art. 322 Cod Penal. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția Dianex.ro nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă întreaga răspundere civilă și penală ce decurge din acest lucru.
Consumatorii sau clienții pot semna documentele primite de la Dianex, în 3 moduri
- Cu semnătură electronică calificată.
- Cu semnătura olografă aplicată în platforma dianex.ro.
- Cu semnătură olografă aplicată cu pix albastru pe documentele primite de la Dianex și tipărite la o imprimantă.
Pentru modurile 2 și 3, semnătura trebuie să fie foarte asemănătoare cu cu specimenul de semnătură (dat la înființarea firmei).
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, consumatorii sau clienții declară că au luat la cunoștință despre faptul că, în situația în care semnătura nu este asemănătoare cu specimenul de semnătură (dat la înființarea firmei) aflat la Registrul Comerțului, funcționarii ONRC vor solicita prezența lor (consumatorilor/clienților) la ghișeul ONRC pentru semnare.
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, consumatorii sau clienții declară că au luat la cunoștință despre faptul că, funcționarii ONRC (în cazul în care au anumite suspiciuni) au dreptul să solicite prezența lor (consumatorilor/clienților) la ghișeul ONRC pentru semnare.
Solicitarea consumatorilor/clienților, de către funcționarii ONRC pentru semnarea documentelor la ghișeul ONRC, nu este imputabilă Dianex.
Protejarea Documentelor Trimise
Vă rugăm ca TOATE documentele trimise să fie cu parolă. Parola o comunicați doar prin SMS la numărul de telefon primit de la Dianex în urma comenzii. SMS-ul se va trimite de pe numărul dvs. de telefon trecut în comandă.
Clientul/consumatorul înțelege că pentru orice document, fără respectarea procedurii de transmitere primită în urma comenzii și fără parolă, trasmis online, este singurul răspunzător de eventualele prelucrări neautorizate ale datelor din respectivul document.
Scanarea și Comunicarea Documentelor
Serviciul ONLINE se bazează în principal pe transmiterea documentelor în format electronic. Formatul acceptat de Registrul Comerțului , Direcția Vămilor, Administrația Financiară pentru fisierele transmise electronic, este PDF. De accea vă rugăm ca documentele trasmise să fie cu extensia PDF și să fie scanate câte un document în fișier. (Exemplu: dacă copia contractului de proprietate are 4 pagini, aceste 4 pagini trebuie scanate într-un singur fișier)
Fisier Corect Scanat Fisier Incorect Fotografiat
Documentele trimise de dvs. pe email vor fi tipărite la imprimantă de funcționarii O.R.C., ANAF, VAMĂ, etc. (după caz) și aceștia nu vor accepta ca documentele arhivate de ei să conțină: colțuri de masă, degete, pixuri, margini colorate, etc.
Vă rog să faceți diferență între fotografiat cu telefonul și scanat cu telefonul. Nu fotografiați cu telefonul documentele transmise !!!!! Aparatul foto al telefonului nu încadrează documentul complet.
Transmiteți documentele doar scanate conform și arhivate cu parolă!!
Consumatorul/clientul comandă produsul sau serviciul dorit prin formularul de comandă existent pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit. Odată cu transmiterea formularului de comandă, va primi în mod automat sau programat un email în care se regăsesc pașii de urmat, modalitățile de plată și proforma pentru serviciul sau produsul comandat.
După confirmarea plății consumatorului, Dianex va emite factura, pe numele furnizat de catre consumator prin intermediul formularului de comandă. Consumatorul/clientul este direct responsabil pentru înregistrarea facturii primite de la Dianex în contabilitatea firmei pe numele căreia s-a emis factura.
Factura emisă va contine:
- comisionul firmei pentru intermediere obținerii documentelor eliberate de Registru Comerțului.
- taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Registrul Comerțului / ANCPI pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, extrase carte funciara și extrase plan cadastral).
- în cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti, prin virament bancar sau la caseria instituției, direct la Registrul Comerțului taxele de înregistrare pe baza notei de calcul emisă de funcționarii ONRC si comunicată prin email de Dianex. ONRC va emite și comunica facturile pentru respectivele taxe. Dianex nu poartă nici o răspundere în cazul în care funcționarii ONRC nu transmit facturile pentru taxele încasate.
Factura emisă de Dianex se va transmite în format electronic cu respectarea art.319 alin 1 si 4 cod fiscal astfel:
- prin intermediul SPV pentru clientii care au CUI (cod unic de inregistrare)
- prin email pentru clientii persoane fizice.
Dacă consumatorul va solicita factura în format fizic, Dianex va transmite prin intermediul serviciului de curierat factura solicitată, costurile de livrare fiind suportate în totalitate de către consumator.
Plata pentru achiziția de produse și servicii prin site se poate face de catre consumator în 2 modalități:
- plata în avans prin virament bancar cu O.P., folosind datele din proforma primită pe email în urma transmiterii comenzii. Comanda va intra în lucru doar după transmiterea dovezii plății de către consumator, la adresa de email online@dianex.ro și recepționarea acesteia de către Dianex.
- plata în avans cu CARDUL prin intermediul procesatorului de plăți CARD. Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către procesatorul de plăți Card.
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor introduse în formularul de plată se face prin intermediul procesatorilor de plați cu cardul , Dianex nu poate prelucra (accesa, stoca, etc) în nici un fel datele referitoare la cardul dumneavoastră.
În cazul plății online cu cardul, banca emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă, comanda nu se va prelucra și nu vom avea nicio obligație să livrăm serviciile sau produsele comandate. Cauzele privind neautorizarea plății cu cardul se pot verifica la banca emitentă a cardului.
- Preturile din comenzile facute sunt valabile 48 de ore de la momentul plasarii comenzii.
- Prețurile produselor sau serviciilor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment de către Dianex, fără o notificare prealabila, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Pentru comenzile transmise anterior modificării prețurilor, aflate in perioada de valabilitate a comenzi, se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
- In situatia modificari preturilor, dupa perioada de valabilitate a comenzii, consumatorul/clientul va face o noua comanda cu noul pret.
- Prețurile bunurilor și serviciilor afișate pe site sunt exprimate în RON și includ toate taxele fiscale (TVA pentru firmele Dianex înregistrate în scopuri de TVA) conform legislației române în vigoare.
- Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit.
- Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Registrul Comerțului pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, informare ONRC) face parte din prețul de livrare.
- Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de extrase carte funciară și extrase plan cadastral) face parte din prețul de livrare.
- În cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti suplimentar prețului afișat pe site, prin virament bancar sau la caseria instituției, direct la Registrul Comerțului taxele de înregistrare pe baza notei de calcul emisă de funcționarii ONRC si comunicată prin email de Dianex.
Livrarea serviciilor comandate prin intermediul site, se realizează exclusiv pe cale electronică la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră la transmiterea comenzii.
Livrarea produselor comandate prin intermediul site, se realizează în 2 moduri:
- prin ridicarea lor de la sediu Dianex situat în Ploiești str. Timiș nr. 1, jud. Prahova.
- prin curierat rapid, costurile privind livrarea fiind suportate în întregime de către consumator.
Produsele se livrează de către Dianex, direct la adresa specificată de acesta in formularul de comanda. Transportul se asigură prin firma de curierat, costurile cu acesta fiind suportate de către consumator.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea plății, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.
Garanțiile în cazul produselor
1. Toate operațiunile realizate de Dianex în vederea readucerii produsului aflat în perioada de garanție la starea de conformitate declarată de Producător, înlocuire de piese și/sau subansambluri, resoftare, actualizare de soft, etc., vor fi efectuate de catre Dianex la sediul acestuia din Ploiești, str. Timiș nr.1, jud. Prahova. În cazul unor defecțiuni complexe sau în situația în care Dianex nu este autorizat pentru efectuarea intervențiilor, produsul defect va fi trimis la Importator / Producător pentru reparații, transportul fiind asigurat de către Dianex.
2. Termenul de aducere la starea de conformitate a produsului aflat în garanție este de maxim 15 zile (3 zile lucrătoare în cazul caselor de marcat), de la data recepționării produsului de către Dianex, în functie de disponibilitatea pieselor de schimb și a complexității operațiunilor de reparatie. Produsul ce face obiectul operațiunilor de diagnosticare și reparație este cel descris în Procesul verbal de predare-primire completat de Client și Prestator în cazul produselor predate direct de catre Client la sediul Dianex.
În cazul produselor expediate prin curier, produsul este cel descris în documentele de expediție și fișa de reparație emisă de Prestator. În caz de neconcordanta, va avea întâietate fișa de reparație.
Casele de marcat se vor primi în service doar însoțite de Cartea de Intervenție înregistrată la ANAF pentru respectivul aparat fiscal. Modul de anunțare a defectelor caselor de marcat se va stabili prin contractul de service care însoțește casa de marcat. Orice comunicare a defecțiunii care nu respectă procedura stabilită prin contractul de service nu va fi luată în considerare de către Dianex. În lipsa unui contract de service, conform OUG 28/1999 , unitatea service Dianex se află în imposibilitatea efectuării oricărei intervenții asupra casei de marcat.
3. În cazul în care produsul nu poate fi diagnosticat sau reparat ori termenul legal de efectuare a reparației nu poate fi respectat ca urmare a neîndeplinirii de catre Producător a obligatiei de-a pune la dispoziția Prestatorului piesele de schimb/procedurile de diagnosticare și/sau reparație, Prestatorul va înapoia produsul în starea în care l-a primit.
4. Conform legislatiei privind acordarea garanției pentru produse și a specificațiilor Producătorilor ce pot fi conținute de certificatele de garanție, produsele pot pierde garanția, în oricare din urmatoarele cazuri:
– prezintă urme de contact cu lichid, deteriorări mecanice, termice sau datorate radiațiilor, deteriorari datorate intemperiilor sau neglijentei în utilizare;
– produsul a suferit intervenții (inclusiv instalari de software) neautorizate de producator;
– numerele seriale ale produsului au fost îndepartate, șterse sau sunt ilizibile;
– produsul se află pe lista neagră (black list) a Producatorului ca urmare a sesizarii/plângerii penale facută de achizitorul final al produsului (clientul final) privind furtul/pierderea produsului;
– ca urmare a constatării uneia din situațiile de mai sus, produsul a fost anterior declarat în afara garanției de către un alt service autorizat de Producator;
– ca urmare a îndepartării sigiliului producătorului sau a unității Dianex, de către persoane neautorizate;
– oricare alte situații similare cu cele de mai sus;
5. Efectuarea reparației produsului aflat în perioada de garanție va putea fi refuzată de către Prestator în cazul în care Clientul nu prezintă Prestatorului odată cu produsul oricare din actele cerute de legislația privind acordarea garanției pentru produse sau de catre Producator prin certificatul de garanție (factura fiscală/actul de achiziție, certificat de garanție, etc.).
6. Clientul întelege și este de acord ca în oricare din cazurile prevăzute la pct.4 din prezentul capitol Dianex este abilitat de către Producator să declare pierderea garanției.
Garanții în cazul serviciilor
În cazul înregistrării de menținui sau firme noi la Registrul Comerțului (ONRC), datorită practicilor neunitare la oficiile O.N.R.C. din România, Dianex nu poate garanta soluționarea pozitiva a dosarului de înregistrare. În cazul soluționărilor negative, Dianex nu poate fi tras la răspundere din momentul în care cu aceleași documente, soluția a fost una pozitivă la un alt oficiu al O.N.R.C. sau la un alt funcționar O.N.R.C.
În cazul intermedierilor de certificate constatatoare / furnizare de informatii / extrase de carte funciară / extrase de plan cadastral, Dianex nu poate garanta un anumit conținut sau lizibilitatea sporită pentru respectivele documente, deoarece acestea sunt eliberate de entități independente de Dianex.
Comunicarea Dianex cu Consumatorul/Clientul, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.
Comunicarea Consumatorului/Clientului cu Dianex, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.
Nici o prevedere din prezentele Termeni și Condiții nu exclude sau limitează răspunderea noastră în legătură cu site-ul nostru și utilizarea sau încrederea în acesta în cazul în care reprezintă un act ilegal, și inclusiv pentru fraudă, denaturare frauduloasă sau deces sau vătămare corporală generate de culpa noastră. Nimic din acești Termeni nu vă afectează drepturile legale în calitate de consumator.
Cu excepția cazurilor prevăzute în primul paragraf de mai sus, nu vom avea nici o responsabilitate pentru pierderi, daune sau costuri de orice fel, indiferent de proveniență (inclusiv, dar fără a se limita la neglijență), direct sau indirect, în conformitate cu sau în legătură cu site-ul nostru sau conținutul și utilizarea dumneavoastră sau bazându-se pe site-ul nostru sau pe Conținut.
Cu excepția cazurilor în care acest lucru este interzis prin lege, nu vom fi în niciun caz răspunzători față de dumneavoastră pentru orice daune indirecte, subsecvente, exemplare, speciale, incidentale sau punitive, costuri sau pierderi de orice fel, inclusiv, dar fără a se limita la date pierdute, profituri pierdute sau întreruperea activității.
Dianex nu garantează că site-ul dianex.ro, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la dianex.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Dianex fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site.
În limita maximă permisă de legislația aplicabilă, renunțați în mod expres la toate pretențiile împotriva Dianex, a directorilor și angajaților care pot apărea din utilizarea sau accesarea site-ului de către dumneavoastră.
Putem schimba oricand toate sau orice parte a site-ului nostru, inclusiv prin adăugarea, eliminarea sau modificarea oricărui Conținut. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.
Site-ul nostru nu va fi disponibil mereu pentru dvs.. Putem modifica, suspenda sau retrage funcționarea sau accesul la site-ul nostru în orice moment, fie în mod temporar sau permanent, inclusiv din motive de mentenanță și alte motive tehnice. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.
Ca toate serviciile bazate pe software, website-ul nostru poate întâmpina erori sau dificultăți neprevăzute. Nu ne asumăm responsabilitatea de a păstra mereu Conținutul și website-ul nostru sau de a furniza corecții, actualizări sau lansări în legătură cu acestea.
Site-ul nostru este un mediu dinamic și uneori pot apărea inexactități și erori. Noi nu suntem responsabili pentru (și nu aprobăm sau susținem în mod automat) Conținutul dumneavoastră sau al oricărui alt Utilizator de pe site-ul nostru și ar trebui să se aplice prudența specială atunci când îl utilizați. Cautați întotdeauna sfaturi de specialitate atunci când este necesar. Orice activitate bazată pe materialele de pe site-ul nostru va fi pe propriul dumneavoastră risc.
Putem actualiza acești Termeni și Condiții (1) pentru a reflecta modificările serviciilor noastre sau ale modului în care ne desfășurăm activitatea, (2) din motive juridice, de reglementare sau de securitate sau (3) pentru a preveni abuzurile ori daunele.
Dacă modificăm aceste condiții NU vă vom notifica în prealabil. Fiecare versiune a prezentelor termeni și condiții vor afișa data de la care intră în vigoare, avand grijă să păstrăm și variantele vechi. Dacă nu acceptați noile condiții, trebuie să nu mai utilizați/vizionați site. Eventualele corectări de gramatică sau/și ortografie nu vor fi considerate modificări ale prezentelor termeni și condiții.
Orice nemulțumire legată de accesarea sau/și utilizare site www.dianex.ro, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct prin email la adresa contact@dianex.ro.
Comunicarea privind nemulțumirea dvs. trebuie să conțină în mod obligatoriu:
a) numele, prenumele și datele de identificare ale consumatorului;
b) numele şi calitatea reprezentantului consumatorului şi dovada calităţii de reprezentant al acestuia, în cazul firmelor;
c) prezentarea obiectului nemulțumirii;
d) cuantumul pretenţiilor şi, după caz, modul de calcul al acestora (dacă este cazul);
e) dovada achiziționării serviciului sau produsului pentru care vă exprimați nemulțumirea;
Doar în cazul respectării elementelor a) – e), comunicarea privind nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei noatre prin aceste acțiuni.
Consumatorul / Clientul / Utilizatorul este de acord că orice pretenție sau dispută referitoare la site-ul nostru va fi reglementată de legislația din România, fără a ține seama de dispozițiile privind conflictele de legi și sub jurisdicția exclusivă a instanțelor Ploiești.
Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, se poate folosi și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), platforma o găsești aici.
Totodată va informam că consumatorii persoane fizice pot adresa eventualele nemultumiri către Autoritatea Națională de Protecția a Consumatorilor- link-ul către ANPC
În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu Dianex, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.
Link depunere reclamatie ANPC