Termeni și Condiții

Termeni și Condiții

Dianex își desfășoară activitatea de vânzare în conformitate cu legea română.

Acest document (denumit în continuare „Termeni și Condiții”), împreună cu documentele menționate în el (Politica de confidențialitate și Politica de cookies), reprezintă:

  1. un contract legal , încheiat la distanță, între clienții/consumatorii/utilizatorii site-lui www.dianex.ro și Dianex,
  2. condițiile utilizării site-ului www.dianex.ro împreuna cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare „site” sau „site-ul”),
  3. condițiile plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului,
  4. condițiile folosirii informațiilor prezentate în cadrul site.

Serviciile prestate și/sau vânzarea de produse, la distanță, prin mijloace electronice prin intermediul site dianex.ro se efectuează doar la solicitarea individuală a consumatorului/clientului serviciului/produsului sau a unui reprezentant al acestuia.

Prin navigarea pe site-ul www.dianex.ro sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul site sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de a începe navigarea pe site și/sau de a plasa o comandă.

Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul www.dianex.ro și/sau să nu plasați comezi.

  • Dianex – este denumirea comercială a grupului de firme compus din: Dianex Serv SRL CUI 17765628, Dianexaccounting SRL CUI 37786676, Dianex Consultanta Firme SRL CUI 43049628. Grupul Dianex NU este grup de societăți legal recunoscut care presupune un ansamblu de societăți comerciale independente juridic dar unite prin legături în care o societate, societatea mamă, domină economic și juridic pe celelalte încât ansamblul se manifestă unitar în deciziile lor și NU este un grup unic fiscal.
  • Vânzător / Prestator – oricare dintre firmele Dianex.
  • Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
  • Client – orice persoană (SRL, SA, PFA, I.I., Asociații, ONG, Liber Profesioniști, etc.) înregistrată la ANAF și/sau la Registrul Comerțului, indiferent de forma de organizare, care acţionează în scopul îndeplinirii activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
  • Clauză de declinare a responsabilității – O declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
  • Site – platforma online gazduită la adresa web www.dianex.ro și subdomeniile acesteia.
  • Comandă – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii prin intermediul Site.
  • Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii plasate pe site.
  • Contract – prezentele Termene și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții.
  • Conținut – reprezintă:
    • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Dianex, Consumatorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
    • informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
    • date referitoare la Dianex, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • Despăgubire – Obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de altă persoană sau organizație în urma unor proceduri judiciare, cum ar fi procesele.
  • Drept de autor – Drept legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de alții.
  • O.N.R.C. – Oficiul Național al Registrului Comerțului.
  • A.N.C.P.I. – Agenția Națională de Cadastru si Publicitate Imobiliară.

Pentru o mai simplă înțelegere, termenul Dianex, este folosit pentru firmele:

  1. DIANEX SERV SRL, cu sediul în Ploiesti, Prahova, Str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1492/2005, Cod Unic de Identificare Fiscală RO17765628, capital social 15.000 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro,  mobil: 0721 321 348
  2. DIANEXACCOUNTING SRL, cu sediul in Ploiesti, Prahova, Str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1491/2017, Cod Unic de Identificare Fiscala 37786676, capital social 200 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro,  mobil: 0721 321 348

Cum să ne contactați

Acest Site este operat de Dianex Serv  S.R.L., cu sediul social în  Ploiești, str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de înregistrare J29/1492/2005, având CUI RO 17765628.

Dacă aveți orice întrebare, reclamație sau comentariu cu privire la site-ul nostru sau comenzile dvs., vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin:

  • e-mail: contact@dianex.ro, sau
  • poștă la adresa: str. Timiș nr.1, etaj 1, Ploiești, jud. Prahova, România, sau
  • formularul de contact .

Clientul este obligat ca documentele transmise în format electronic să fie în scanate conform cerințelor instituțiilor destinatare, în conformitate cu originalul iar informațiile furnizate să fie reale și corecte, cu aplicarea prevederilor art. 322 Cod Penal. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția dianex.ro nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă toată răspunderea civilă și penală ce decurge din acest lucru.

Prin transmiterea comenzilor, clienții/consumatorii își dau acordul pentru identificarea lor de către reprezentanții dianex.ro. Identificare clienților / consumatorilor se poate face la sediul Dianex sau prin identificare vizuală online.

Identificare vizuală online – procesul de recunoaştere unică prin sistem video a persoanei fizice în baza documentelor transmise şi/sau informaţiilor comunicate de persoana fizică în baza modului privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului nr.2016/679.

Scopul identificării vizuale online î-l constituie obligatia Dianex de a se asigura ca persoana cu care intra in relatii contractuale este aceasi cu persoana vizata pentru care prelucrează datele personale, în baza temeiului juridic stipulat în Art. 6 (1) b GDPR executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.

În cazul în care identificarea persoanei vizate se face prin identificarea vizuală online, clientul poate folosi una dintre metode de identificare:

A. Persoana vizată iniţiază procesul de recunoaştere prin sistem video cu un reprezentant Dianex, în scopul confirmării calităţii atribuite acestuia.

În acest sens, persoana vizata contacteaza reprezentantul Dianex la numarul de telefon comunicat, prin utilizarea uneia dintre aplicatiile WhatsApp sau Telegram și camera video a telefonului. Programul de lucru pentru contactarea reprezentantului Dianex este in fiecare zi lucratoare de Luni pana Vineri intre orele 09.00 – 16.00.  În cazul în care identificarea vizuală online se întrerupe din motive tehnice independente de voinţa solicitantului şi/sau a Dianex, se transmite un mesaj contribuabilului pe adresa de poştă electronică cu privire la faptul că trebuie să reia procedura de recunoaștere.

B. Persoana vizată își va face o poză împreuna cu cartea sa de identitate. Poza în care apare persoana care va semna actele, împreună cu cartea de identitate, se va comunica prin intermediul platformei app.dianex.ro, fișierul fiind parolat.

În cazul în care identificarea persoanei vizată nu este posibilă sau reprezentantul Dianex nu este sigur de identitatea persoanei vizate, Dianex se află în imposibilitatea indeplinirii obligatiilor contractuale.

Dianex nu stochează imaginile prelucrate în timpul identificării vizuale.

Prin lansarea comenzii, consumatorul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.

Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul imputerniceste un reprezentant Dianex.ro sa solicite la Registrul Comertului un Certificat Constatator / Furnizare Informatii / Informare ONRC si este de acord ca un reprezentant Dianex.ro sa figureze ca solicitant pe Certificatul Constatator / Furnizare Informatii si imputerniceste in mod expres pe Dianex sa plateasca in numele sau taxa de la Registrul Comertului.

Prin lansarea unei comenzi pe site-ul www.dianex.ro, clientul/consumatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail și telefon) prin care Dianex.ro își derulează operațiunile și confirmă că datele introduse sunt corecte și s-a informat despre documentul necesar nevoilor sale (certificat constatator sau furnizare informatii). Dianex.ro nu poate fi facut raspunzatoar în cazul in care entitatile/autoritatile la care prezentați documentul comandat, nu î-l accepta.

Obiectul Contractului – reprezinta obligatia Dianex de a intocmi documentele si depune online, actele necesare obtinerii de la Registrul Comertului (O.R.C.) unui Certificat Constatator/ Furnizare de Informatii/ Informare ONRC.

Prestarea Completă a Serviciilor – Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul transmiterii comenzii in numele consumatorului pe platforma ONRC, prin care se solicita in numele consumatorului Certificatul Constatator / Furnizare de Informatii / Informare ONRC. Dianex nu poate garanta un timp de solutionare a cererii la O.N.R.C.

Livrare Certificat Constatator / Furnizare de Informații / Informare ONRC.
În câteva minute (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat împreună cu factura. În situația în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, vom repeta procedura până în momentul în care vom obține certificatul constatator / furnizarea de informații / informare ONRC comandată. Operațiune de repetare se face în maxim 5 minute din momentul în care primim din partea ONRC rezoluția de cerere refuzată. Operațiunea de repetare se poate face în programul Luni – Vineri între orele 08.00 – 17.00

Comenzile consumatorilor vor intra în lucru dupa confirmarea platii de catre cumparator (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorii de plati Stripe Payments  si NETOPIA Payments SRL (in cazul platilor cu CARDUL). Comenzile sunt livrate in format electronic, pe adresa de email a comenzii, dupa aproximativ 10 – 20 de minute de la confirmarea platii în programul 08.00 – 17.00. In cazul exceptionale, in care serverul ONRC nu este functional, timpul de livrare poate fi de pana la 24 de ore.

Certificatul Constatator / Furnizarea de Informatii / Informare ONRC este eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, Dianex nefiind în nici un fel responsabil pentru continutul documentului eliberat.

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Furnizarea de Informații / Informare ONRC, pentru a putea fi în legatură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.

Politica de returnare/anulare

Condiție Generală

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.

Momentul de început al execuției contractului este momentul platii taxei la ONRC si înregistrării cererii necesare obținerii certificatului constatator / furnizarii de informatii / informarii ONRC pe platforma ONRC. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC si plata taxei ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.

Nu constituie motiv de returnare/anulare:

  1. eliberarea cu întârziere a certificatului constatator / furnizarii de informatii / informare ONRC de catre Registrul Comertului.
  2. introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.

Modalități returnare:

  1. Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ONRC, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
  2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
    • online@dianex.ro, sau
    • prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
    • prin formularul de contact.

Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.

  1. Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
  2. Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
  3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.

Prin transmiterea comenzii, clientul imputerniceste Dianex sa solicite la Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara: Extras Carte Funciara / Extras Plan Cadastral si imputerniceste in mod expres pe Dianex sa plateasca in numele sau taxa de la Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara.

Obiectul Contractului – reprezinta obligatia Dianex de a intocmi documentele si depune online, actele necesare obtinerii de la Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara (A.N.C.P.I.) unui Extras Carte Funciara / Extras Plan Cadastral

Prestarea Completă a Serviciilor – Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul transmiterii comenzii in numele consumatorului pe platforma A.N.C.P.I., prin care se solicita in numele consumatorului Extras Carte Funciara / Extras Plan Cadastral. Dianex nu poate garanta un timp de solutionare a cererii la A.N.C.P.I.

Livrare extras carte funciara / plan cadastral

  1. Extrasele de carte funciara / plan cadastral se livreaza in cateva minute de la confirmarea platii daca sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele condiții:
    • mobilul este gestionat de sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară. Daca imobilul nu este gestionat de sistemul informatic, functionarii A.N.C.P.I. vor face manual conversia in format electronic, operatiune care dureaza minim 2 zile lucratoare.
    • datele introduse in formular sunt corecte.
    • serverul A.N.C.P.I. functioneaza optim.
    • comenzile au plata confirmata in zilele lucrătoare între orele 08.00 – 17.00 . Comenzile platite in afara programului se proceseaza in urmatoarea zi lucratoare.
  2. Comenzile consumatorilor vor intra în lucru dupa confirmarea platii de catre cumparator (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorii de plati Stripe Payments sau NETOPIA Payments SRL (în cazul platilor cu CARDUL). Extrasul Carte Funciara / Extrasul Plan Cadastral va fi transmis clientului pe emailul inscris in formularul de comanda.
  3. Extrasul Carte Funciara / Extrasul Plan Cadastral este eliberat cu semnatura electronica de Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Dianex nefiind în nici un fel responsabil pentru continutul documentului eliberat.

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Extrasului Carte Funciara / Extrasului Plan Cadastral, pentru a putea fi în legatură directă cu Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara în procesul de intermediere a documentelor solicitate.

Politica de returnare/anulare

Condiție Generală

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.

Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii extrasului de carte funciara sau de plan cadastral pe platforma ANCPI. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.

Nu constituie motiv de returnare/anulare:

  1. eliberarea cu întârziere a extrasului de către ANCPI.
  2. situația în care Imobilul introdus NU a fost identificat automat in baza de date ANCPI, acest lucru ducând la o întârziere pentru livrarea documentului solicitat.
  3. introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.

Modalități returnare:

  1. Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ANCPI, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
  2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
    • online@dianex.ro, sau
    • prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
    • prin formularul de contact.

Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.

  1. Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
  2. Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
  3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.

Prin lansarea comenzii, consumatorul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.

Serviciile oferite sunt exclusiv pentru înregistrarea firmei noi la Registrul Comerțului:

Asigurăm telefonic, la solicitarea consumatorului, consultanță inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online (direct sau prin colaboratorii nostrii) la biroul teritorial O.N.R.C. și asigurăm telefonic consultanță privind obligațiile ulterioare. Actele emise de O.N.R.C. vor fi primite de consumator pe adresa de email înscrisă în comandă. Actele firmei noi vor fi semnate electronic de Registrului Comerțului.

Dianex, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu consumatorul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare înființării de firme/PFA/I.I.) și nu o obligatie de rezultat (adică obligatia primirii onorariului în funcție de soluționarea favorabilă de către reprezntanții Registrului Comerțului, a dosarului depus).

Obiectul Contractului – reprezintă obligația Dianex de a oferi consultanță pentru înființare și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru înființarea de SRL/PFA/I.I.. Dosarul necesar pentru înființare, va fi depus online de Dianex la biroul Registrului Comerțului competent doar daca sunt îndeplinite cumulativ 2 condiții:

  1. documentele sunt semnate de persoana vizată;
  2. documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și perfect lizibile. Documentele pozate nu sunt acceptate.
  3. identificarea vizuală a fost efectuată.

Prestarea Completă a Serviciilor – Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul transmiterii pe email către consumator a formularelor completate pentru înființare.

  1. Dianex asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică consumatorului în programul de lucru al Dianex, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA / I.I. / SRL – ului și încă 10 de zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Cosultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice cu durata cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrarilor fiscale.
  2. Durata contractului se termină la 10 zile calendaristice de la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA / I.I. / SRL – ului dacă acesta nu este denunțat unilateral de către una dintre părți.
  3. Dianex NU asigură consultanță pe email.
  4. Actul costitutiv întocmit pentru înființarea de SRL are clauze standard , fiind formular tip stipulat in legea 265 / 2022. Pentru stipularea de clauze noi sau modificarea celor existente clientul va plăti un tarif suplimentar stabilit în funcție la fiecare situație în parte (numărul de clauze și complexitatea acestora).
  5. Consumatorul va verifica corectitudinea datelor înscrise în documentele tehnoredactate de către Dianex și nu are vreo pretenție ulterioară față de acesta în cazul în care în cuprinsul documentelor au fost înscrise date/informații eronate.
  6. Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fara a leza buna desfasurare a activității consumatorului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
  7. Dianex nu este în nici un moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
  8. Dianex nu este responsabil și nu va plăti în nici un fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
  9. Dianex va tehnoredacta documentele necesare înființării firmei pe baza informațiilor și documentelor puse la dispoziție de consumator.
  10. Dianex poate în orice moment să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
  11. Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfașoare activitatea de prestație pe toată perioada contractului la un nivel corespunzator și la termenele cerute;
  12. Consumatorul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
  13. Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
  14. Consumatorul se face raspunzator de legalitatea tuturor documentelor și informațiile puse la dispoziția Dianex;
  15. Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
    1. toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
    2. nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
    3. pentru toate documentele puse la dispoziție Dianex are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
    4. a transmis Politica de confidențialitate persoanelor vizate a caror date personale se află în documentele transmise de consumator;

Alte clauze

Art.1. Dianex nu răspunde pentru actele și faptele comise de consumator ce contravin prevederilor legale în vigoare.
Art.2. Corespondența purtată de Consumator și Dianex se va face prin intermediul poștei electronice și constituie parte a prezentului contract.
Art.3. Dianex nu răspunde pentru erorile de înregistrare, comunicare, înscriere sau de transmitere a documentelor, făcute de persoane care nu se află sub autoritatea sa, cum ar fi funcționarii de la Registrul Comerțului, ANAF sau lucrătorii de la Poștă. Îndreptarea respectivelor erori nu intră în atribuțiile Dianex.
Art.4. Dianex oferă serviciile stipulate în prezentul contract în programul de lucru Luni-Vineri (zile lucratoare) între orele 08.00 – 17.00.
Art.5.  În cazul în care consumatorul solicită actele emise de Registrul Comerțului prin Poștă, transmiterea se face de către funcționari O.N.R.C., termenul de livrare și primire fiind în afara competențelor Dianex. Dianex nu poate interveni în nici un fel în soluționarea eventualei întârzieri de primire a documentelor, consumatorul contactând în mod direct biroul teritorial O.N.R.C. la care au fost înregistrate documentele.
Art. 6. Dacă nu este din vina exclusivă a Dianex, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de Dianex, la solicitarea consumatorului sau a funcționarilor O.N.R.C., consumatorul va plăti suplimentar 100 lei.

Politica de returnare/anulare

Condiție Generală

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.

Momentul de început al execuției contractului este momentul rezervări de nume al firmei sau PFA/I.I.., la Registrul Comerțului, de către Dianex.  Contractele de furnizare servicii începute (efectuarea rezervării de nume), nu se pot denunța unilateral de consumator.

Nu constituie motiv de returnare/anulare:

  1. eliberarea cu întârziere sau neeliberare documentelor firmei /PFA/I.I. nou constituite de către Registrul Comerțului.
  2. în cazul în care dosarul este respins de funcționari Registrului Comerțului pentru fapte imputabile consumatorului (cazier fiscal, penal, etc.).
  3. în cazul în care consumatorul nu are clare condițiile de autorizare și Dianex comunică acest lucru.
  4. nedepunerea documetelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de parcurgere a procedurii de identificare.

Dacă solicitarea de restituire a fost comunicată de consumator după efectuarea rezervării de nume a firmei/PFA/I.I., Dianex va returna parțial suma încasată, suma de 100 de lei fiind reținută pentru acoperirea serviciului de rezervare denumire, procesarea dosarului și consultanța asigurată până în acel moment.

Modalități returnare:

  1. Consumatorul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după comunicarea pe email a documentelor întocmite de Dianex pentru semnare de către consumator, nu vor fi luate în considerare.
  2. Consumatorul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
  3. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
    • contact@dianex.ro, sau
    • prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
    • prin formularul de contact.

Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.

  1. Dacă consumatorul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei de returnat în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
  2. Dacă consumatorul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN cu indicativ RO, comunicat de consumator/client.
  3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o contul propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea inființării de firmă comandate de dvs. Datele dvs.personale vor fi introduse si stocate pe portalonrc.ro in condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului , proprietar al platformei. Menționăn ca nu avem posibilitatea de a modifica sau sterge datele introduse pe portalonrc.ro

  1. Dianex asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică consumatorului în programul de lucru al Dianex, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înregistrare mențiune și încă 10 de zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Cosultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice cu durata cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrarilor fiscale.
  2. Durata contractului se încheie la 10 zile calendaristice de la la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înregistrare mențiune dacă acesta nu este denunțat unilateral de către una dintre părți.
  3. Dianex NU asigură consultanță pe email.
  4. Dianex nu depune dosarul la ONRC în lipsa identificării clientului.
  5. Dianex depune dosarul la O.R.C. direct, sau prin colaboratorii aleși de acesta. Consumatorul este de acord cu modalitatea privind depunerea dosarului la O.R.C. fără contesta persoana sau firma care depune dosarul la Registrul Comerțului.
  6. Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fara a leza buna desfasurare a activității consumatorului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la ONRC.
  7. Dianex nu este în nici un moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută;
  8. Dianex nu este responsabil și nu va plăti în nici un fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
  9. Dianex va tehnoredacta documentele necesare înregistrării mențiuni pe baza datelor puse la dispoziție de consumator si a informatiilor aflate pe siteuri oficiale ale institutiilor, ANAF, ONRC
  10. Dianex poate în orice moment să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
  11. Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestatie pe toată perioada contractului la un nivel corespunzator și la termenele cerute;
  12. Consumatorul va plătii tariful și taxele ONRC;
  13. Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
  14. Consumatorul se face raspunzator de legalitatea tuturor documentelor si informațiile puse la dispoziția Dianex;
  15. Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
    1. toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
    2. nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
    3. pentru toate documentele puse la dispozitie Dianex are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
    4. a transmis Politica de confidențialitate, anexă la prezentul contract, persoanelor vizate a caror date personale se află în documentele transmise de consumator;

Alte clauze

Art.1. Dianex nu răspunde pentru actele și faptele comise de consumator ce contravin prevederilor legale în vigoare.
Art.2. Corespondența purtată de Consumator și Dianex se va face prin intermediul poștei electronice și/sau prin Curier/Poștă și constituie parte a prezentului contract.
Art.3. Rezilierea prezentului contract poate fi cerută de catre părți, cu condiția, însă ca parte ce o solicita sa o notifice în scris celeilalte părți înainte de expirarea contractului. Daca rezilierea contractului nu se produce din vina exclusivă a Dianex, sumele încasate de acesta, de la Consumator pentru serviciile a căror execuție a început, nu vor fi returnate.
Art.4. Ca exceptia de la Art.3, în cazul în care clientul nu transmite documentele conform instrucțiunilor primite, are un comportament necivilizat sau Dianex nu primește întreaga colaborare a consumatorului, cum ar fi, puncte divergente privind modul de întocmire a documentelor, a necesității privind prezentarea unor acte, a modului în care se soluționează diverse cereri din partea funcționarilor O.N.R.C., și altele asemenea, Dianex poate rezilia unilateral prezentul contract, fără nici o pretenție ulterioară din partea consumatorului, returnând în întregime suma primită de la consumator. Notificare privind rezilierea și returnarea banilor încasați se va transmite la adresa de email transmisă de consumator în comandă.
Art.5
. Dianex nu răspunde pentru erorile de înregistrare, comunicare, înscriere sau de transmitere a documentelor, făcute de persoane care nu se află sub autoritatea sa, cum ar fi funcționarii de la Registrul Comerțului, ANAF sau lucrătorii de la Poștă. Îndreptarea respectivelor erori nu intră în atribuțiile Dianex.
Art.6. Dianex oferă serviciile stipulate în prezentul contract în programul de lucru Luni-Vineri (zile lucratoare) între orele 08.00 – 17.00.
Art.7.  În cazul în care consumatorul solicită actele emise de Registrul Comerțului prin Poștă, transmiterea se face de către funcționari O.N.R.C., termenul de livrare și primire fiind în afara competențelor Dianex. Dianex nu poate interveni în nici un fel în soluționarea eventualei întârzieri de primire a documentelor, consumatorul contactând în mod direct biroul teritorial O.N.R.C. la care au fost înregistrate documentele.
Art. 8. Dacă nu este din vina exclusivă a Dianex, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de Dianex, la solicitarea consumatorului sau a funcționarilor O.N.R.C., consumatorul va plăti suplimentar 100 lei.

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o contul propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea mențiunii comandate de dvs. Datele dvs.personale vor fi introduse si stocate pe portalonrc.ro in condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului , proprietar al platformei. Menționăn ca nu avem posibilitatea de a modifica sau sterge datele introduse pe portalonrc.ro

RADIERE FIRMA SRL

Durata estimativa pentru ambele etape 50 zile (din pacate au fost situatii in care acest termen a fost depasit.)

Pentru prima etapa a radierei

  • Dianex întocmeste documentele si le trimite pe email.
  • Clientul tipărește actele primite la imprimanta si le semneaza cu pixul prin reprezentantul legal.
  • Clientul scaneaza corect actele si le trimite catre Dianex prin platforma dianex.ro.
  • Dianex depune online actele la ONRC.
  • Clientul primeste rezolutia dosarului conform opțiunii sale. Rezolutia impreuna cu actele mentiunii sunt furnizate de functionarii ONRC, Dianex nefiind culpabil pentru primirea cu intarziere sau neprimirea actelor.

Pentru a doua etapa a radierei

  • Clientul pregătește si trimite pe email bilantul de lichidare împreuna cu certificatul de atestare fiscala pentru radiere. Data documentelor nu trebuie sa fie mai veche de 5 zile de la data emiterii
  • Dianex întocmeste documentele si le trimite pe email.
  • Clientul tipărește actele primite la imprimanta si le semneaza cu pixul prin reprezentantul legal.
  • Clientul scaneaza corect actele si le trimite catre Dianex prin platforma dianex.ro.
  • Dianex depune online actele la ONRC.
  • Clientul primeste rezolutia dosarului conform opțiunii sale. Rezolutia impreuna cu actele mentiunii sunt furnizate de functionarii ONRC, Dianex nefiind culpabil pentru primirea cu intarziere sau neprimirea actelor.

Politica de returnare/anulare

Condiție Generală

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.

Momentul de început al execuției contractului este momentul completării documentelor necesare mențiunii sau solicitării de la ONRC si trimiterea acestora la semnat. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.

Nu constituie motiv de returnare/anulare:

  1. solutionarea cu întarziere a dosarului de catre functionarii ONRC.
  2. eori de forma (greseli de ortografie sau de date) care se pot modifica.
  3. nedepunerea documetelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de parcurgere a procedurii de identificare.
  4. nedepunerea documentelor la ONRC pe motivul lipsei documentelor necesare

Modalități returnare:

  1. Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după completarea documentelor si trimiterea la semnare, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
  2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
    • contact@dianex.ro, sau
    • prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
    • prin formularul de contact.

Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.

  1. Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
  2. Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
  3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.

Casele de marcat se vând doar în baza unui contract de service încheiat cu unitatea de service Dianex Serv SRL.

Seria fiscală a caselor de marcat se poate obține de către Dianex, doar pentru firmele care doresc instalarea casei de marcat în județul Prahova. Pentru obținerea seriei fiscale vă rugăm să ne comunicați pe email:

  1. Copie Certificat de Înregistrare;
  2. Copie Carte Identitate administrator;
  3. Copie Certificat Constatator pentru locul unde instalați casa, sau pentru activitate ambulant (după caz) – Model Certificat Constatator;

După confirmarea plății si primirea documentelor de mai sus vom întocmi si expedia factura pentru casa de marcat și service anual, vom livra pe email documentele necesare pentru obținerea numărului fiscal de la ANAF. Aceste documente vor fi semnate de dvs. și comunicate prin email.

Pentru introducerea articolelor în casa de marcat vă rog sa ne furnizați un tabel în excel cu următoarele coloane: Nr. Ordine, Denumire produs /serviciu, U.M. și opțional Prețul.

OUG 28/1999 – Articolul 4 – bonul fiscal
(1) Bonul fiscal este documentul emis de aparatul de marcat electronic fiscal care trebuie să cuprindă cel puțin: denumirea și codul de identificare fiscală ale operatorului economic emitent; adresa de la locul de instalare a aparatului de marcat electronic fiscal; logotipul și seria fiscală ale aparatului; numărul de ordine; data și ora emiterii; denumirea fiecărui bun livrat sau serviciu prestat; prețul sau tariful unitar; cantitatea; valoarea pe fiecare operațiune, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cu indicarea cotei de taxă; valoarea totală a bonului, inclusiv taxa pe valoarea adăugată; valoarea totală a taxei pe valoarea adăugată pe cote de taxă, cu indicarea nivelului de cotă; valoarea totală a operațiunilor scutite de taxa pe valoarea adăugată, precum și valoarea altor taxe care nu se cuprind în baza de impozitare a taxei pe valoarea adăugată, dacă este cazul.
(2) Bonul fiscal emis de aparatul de marcat electronic fiscal definit la art. 3 alin. (2) trebuie să conțină pe lângă elementele definite la alin. (1) și următoarele elemente: unitatea de măsură, precum și codul de înregistrare în scopuri de TVA al beneficiarului, la cererea acestuia.

Prin lansarea comenzii, consumatorul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.

Executarea Completă a Contractului – Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul înregistrării cereri în sistemul informatic ANAF sau completarea si transmiterea cererii pentru duplicat EORI.

Dianex nu poate garanta un timp de solutionare a cererii la Directia Vamala sau autoritatile Regatului Unit, dupa caz. Dianex nu poate garanta solutionarea favorabila a cererii depuse la Directia Vamala/autoritatile Regatului Unit pentru obtinerea codului EORI.

Obiectul Contractului – reprezintă obligația Dianex de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator/client, cererea privind obtinerea codului EORI sau a unui duplicat EORI.

Dianex, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu consumatorul/clientul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare obținerii codului EORI) și nu o obligatie de rezultat (adică obligatia primirii onorariului în funcție de obținerea sau nu a codului EORI de către consumator/client).

Livrare Cod EORI RO

  1. După confirmarea plății Dianex verifica daca consumatorul/clientul are EORI valid.
  2. Daca consumatorul/clientul are cod EORI valid :
    1. Dianex va intocmi cererea pentru eliberarea unui duplicat EORI.
    2. Dianex va transmite consumatorului/clientului pe email cererea si instructiuni privind trimiterea cererii la directia vamala.
    3. Directia vamala competenta va trimite duplicatul EORI direct pe emailul consumatorului/clientului.
  3. Daca consumatorul/clientul NU are cod EORI:
    1. Dianex va creea cont în sistemul informatic ANAF și va înregistra cererea pentru obținerea codului EORI.
    2. Daca contul consumatorului/clientul este blocat, Dianex va trimite consumatorului/clientului instructiuni privind deblocarea acestuia.
    3. Dianex depune dosarul la direcția vamală competentă. Dosarul necesar obținerii EORI, va fi depus online de Dianex la Directia Vamală competentă în condițiile în care documentele necesare sunt scanate de solicitant fără alte elemente in cadru, margini, umbre și perfect lizibile.
  4. Direcția Regională a Vămilor eliberează si vă trimite pe email codul EORI în aproximativ 24 – 48 de ore lucrătoare (din păcate au fost situatii in care acest termen a fost depasit) de la depunere dosarului la Direcția Vamală. NU există o procedură / taxă legală de Urgență. Termenul de eliberare EORI nu intra in competenta Dianex.
  5. Daca consumatorul/clientul nu indeplineste conditiile de obtinere EORI, dosarul va fi respins de Directia Vamala, Dianex nu poate fi facut răspunzător pentru acest lucru.

Livrare Cod EORI GB

  1. După confirmarea plății vom depune cererea online la autoritatile Marii Britanii
  2. Autoritatile Marii Britanii eliberează codul EORI în aproximativ 24 – 48 de ore lucrătoare (din păcate au fost situatii in care acest termen a fost depasit) de la depunerea cererii.
  3. Consumatorul va primi EORI GB pe email in maxim 12 ore lucratoare de la momentul eliberarii.

Consumatorul/clientul declară pe propria răspundere ca s-a informat cu privire la codul EORI comandat, iar solicitarea facută este conformă cu nevoile sale, Dianex nu poate fi facut răspunzător în cazul în care autoritățile/entitățile la care prezentați Codul EORI, nu îl acceptă.

In afara documentelor depuse de consumator/client, Directia Vamala poate solicita documente sau informatii suplimentare, Dianex nefiind culpabil pentru solicitarea acelor documente sau informatii suplimentare.

Comenzile consumatorilor/clienților vor intra în lucru dupa primirea tuturor documentelor solicitate prin formularul de comanda si confirmarea platii de catre consumator/client (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorii de plati NETOPIA Payments SRL sau EuroPayment Services SRL (in cazul platilor cu CARDUL).

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe pentru a putea fi în legatură directă cu Directia Vamala / Autoritatile Regatului Unit în procesul de intermediere a documentelor solicitate.

Acte Corect Scanate

  1. Actele vor fi scanate si transmise in pdf
  2. Daca un act are mai multe pagini, acestea se vor afla in ordine intr-un singur fisier
  3. Actele vor fi trimise scanate fara alte elemente (degete, masa, etc), fara margini, fara umbre si perfect lizibile

Politica de returnare/anulare

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.

Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii codului EORI, în sistemul informatic ANAF sau completarea si transmiterea cererii pentru duplicat EORI. Contractele de furnizare servicii începute, nu se pot denunța unilateral de consumator/client.

Nu constituie motiv de returnare/anulare:

  1. eliberarea cu întârziere sau neeliberare codului EORI de către direcția vamală/autoritățile Regatului Unit.
  2. eliberarea EORI comandat care nu corespunde nevoilor consumatorului/clientului.
  3. cand consumatorul are EORI valid si comanda un altul. In acest caz Dianex intocmeste cererea de obtinere duplicat.
  4. nedepunerea dosarului daca documentele trimise de consumator/client nu sunt corect scanate scanate. Documentele nu se pozeaza cu telefonul.

Modalități returnare:

  1. Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea cererii EORI în sistemul informatic ANAF, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
  2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
    • online@dianex.ro, sau
    • prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
    • prin formularul de contact.

Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.

  1. Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
  2. Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
  3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.

Consumatorii sau clienții pot semna documentele primite de la Dianex, în 3 moduri

  1. Cu semnătură electronică calificată.
  2. Cu semnătura olografă aplicată în platforma dianex.ro.
  3. Cu semnătură olografă aplicată cu pix albastru pe documentele primite de la Dianex și tipărite la o imprimantă.

Pentru modurile 2 și 3, semnătura trebuie să fie foarte asemănătoare cu cu specimenul de semnătură (dat la înființarea firmei).

Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, consumatorii sau clienții declară că au luat la cunoștință despre faptul că, în situația în care semnătura nu este asemănătoare cu specimenul de semnătură (dat la înființarea firmei) aflat la Registrul Comerțului, funcționarii ONRC vor solicita prezența lor (consumatorilor/clienților) la ghișeul ONRC pentru semnare. 

Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, consumatorii sau clienții declară că au luat la cunoștință despre faptul că, funcționarii ONRC (în cazul în care au anumite suspiciuni) au dreptul să solicite prezența lor (consumatorilor/clienților) la ghișeul ONRC pentru semnare. 

Solicitarea consumatorilor/clienților, de către funcționarii ONRC pentru semnarea documentelor la ghișeul ONRC, nu este imputabilă Dianex.

Protejarea Documentelor Trimise

Vă rugăm ca TOATE documentele trimise să fie cu parolă. Parola o comunicați doar prin SMS la numărul de telefon primit de la Dianex în urma comenzii. SMS-ul se va trimite de pe numărul dvs. de telefon trecut în comandă.

Clientul/consumatorul înțelege că pentru orice document, fără respectarea procedurii de transmitere primită în urma comenzii și fără parolă, trasmis online, este singurul răspunzător de eventualele prelucrări neautorizate ale datelor din respectivul document. 

Scanarea și Comunicarea Documentelor

Serviciul ONLINE se bazează în principal pe transmiterea documentelor în format electronic. Formatul acceptat de Registrul Comerțului , Direcția Vămilor, Administrația Financiară pentru fisierele transmise electronic, este PDF. De accea vă rugăm ca documentele trasmise să fie cu extensia PDF și să fie scanate câte un document în fișier. (Exemplu: dacă copia contractului de proprietate are 4 pagini, aceste 4 pagini trebuie scanate într-un singur fișier)

Fisier Corect Scanat                         Fisier Incorect Fotografiat

Documentele trimise de dvs. pe email vor fi tipărite la imprimantă de funcționarii O.R.C., ANAF, VAMĂ, etc. (după caz) și aceștia nu vor accepta ca documentele arhivate de ei să conțină: colțuri de masă, degete, pixuri, margini colorate, etc.

Vă rog să faceți diferență între fotografiat cu telefonul și scanat cu telefonul. Nu fotografiați cu telefonul documentele transmise !!!!! Aparatul foto al telefonului nu încadrează documentul complet.

Transmiteți documentele doar scanate conform și arhivate cu parolă!!

Consumatorul/clientul comandă produsul sau serviciul dorit prin formularul de comandă existent pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit. Odată cu transmiterea formularului de comandă, va primi în mod automat sau programat un email în care se regăsesc pașii de urmat, modalitățile de plată și proforma pentru serviciul sau produsul comandat.

După confirmarea plății consumatorului, Dianex va emite factura, pe numele furnizat de catre consumator prin intermediul formularului de comandă. Consumatorul/clientul este direct responsabil pentru înregistrarea facturii primite de la Dianex în contabilitatea firmei pe numele căreia s-a emis factura.
Factura emisă va contine:

  • comisionul firmei pentru intermediere obținerii documentelor eliberate de Registru Comerțului.
  • taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Registrul Comerțului / ANCPI pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, extrase carte funciara și extrase plan cadastral).
  • în cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti, prin virament bancar sau la caseria instituției, direct la Registrul Comerțului taxele de înregistrare pe baza notei de calcul emisă de funcționarii ONRC si comunicată prin email de Dianex. ONRC va emite și comunica facturile pentru respectivele taxe. Dianex nu poartă nici o răspundere în cazul în care funcționarii ONRC nu transmit facturile pentru taxele încasate.

Factura emisă de Dianex se va transmite în format electronic cu respectarea art.319 alin 1 si 4 cod fiscal.

Acceptarea de client a facturii electronice poate include orice acord scris, formal sau informal, precum și un accept tacit, cum ar fi faptul că a procedat la procesarea ori plata facturii electronice. Acceptul clientului de a utiliza factura electronică reprezinta confirmarea acestuia ca deține mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice, precum și că are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea conținutului și lizibilitatea facturii.

Dacă consumatorul va solicita factura în format fizic, Dianex va transmite prin intermediul serviciului de curierat factura solicitată, costurile de livrare fiind suportate în totalitate de către consumator.

Plata pentru achiziția de produse și servicii prin site se poate face de catre consumator în 2 modalități:

  • plata în avans prin virament bancar cu O.P., folosind datele din proforma primită pe email în urma transmiterii comenzii. Comanda va intra în lucru doar după transmiterea dovezii plății de către consumator, la adresa de email online@dianex.ro și recepționarea acesteia de către Dianex.
  • plata în avans cu CARDUL prin intermediul procesatorului de plăți CARD. Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către procesatorul de plăți Card.

Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor introduse în formularul de plată se face prin intermediul NETOPIA Payments SRL , Dianex nu poate prelucra (accesa, stoca, etc) în nici un fel datele referitoare la cardul dumneavoastră.

În cazul plății online cu cardul, banca emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă, comanda nu se va prelucra și nu vom avea nicio obligație să livrăm serviciile sau produsele comandate. Cauzele privind neautorizarea plății cu cardul se pot verifica la banca emitentă a cardului.

  • Preturile din comenzile facute sunt valabile 48 de ore de la momentul plasarii comenzii.
  • Prețurile produselor sau serviciilor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment de către Dianex, fără o notificare prealabila, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Pentru comenzile transmise anterior modificării prețurilor, aflate in perioada de valabilitate a comenzi, se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
  • In situatia modificari preturilor, dupa perioada de valabilitate a comenzii, consumatorul/clientul va face o noua comanda cu noul pret.
  • Prețurile bunurilor și serviciilor afișate pe site sunt exprimate în RON și includ toate taxele fiscale (TVA pentru firmele Dianex înregistrate în scopuri de TVA) conform legislației române în vigoare.
  • Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit.
  • Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Registrul Comerțului pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, informare ONRC) face parte din prețul de livrare.
  • Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de extrase carte funciară și extrase plan cadastral) face parte din prețul de livrare.
  • În cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti suplimentar prețului afișat pe site, prin virament bancar sau la caseria instituției, direct la Registrul Comerțului taxele de înregistrare pe baza notei de calcul emisă de funcționarii ONRC si comunicată prin email de Dianex.

Livrarea serviciilor comandate prin intermediul site, se realizează exclusiv pe cale electronică la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră la transmiterea comenzii.

Livrarea produselor comandate prin intermediul site, se realizează în 2 moduri:

  • prin ridicarea lor de la sediu Dianex situat în Ploiești str. Timiș nr. 1, jud. Prahova.
  • prin curierat rapid, costurile privind livrarea fiind suportate în întregime de către consumator.

Produsele se livrează de către Dianex, direct la adresa specificată de acesta in formularul de comanda. Transportul se asigură prin firma de curierat, costurile cu acesta fiind suportate de către consumator.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea plății, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

Garanțiile în cazul produselor

1. Toate operațiunile realizate de Dianex în vederea readucerii produsului aflat în perioada de garanție la starea de conformitate declarată de Producător, înlocuire de piese și/sau subansambluri, resoftare, actualizare de soft, etc., vor fi efectuate de catre Dianex la sediul acestuia din Ploiești, str. Timiș nr.1, jud. Prahova. În cazul unor defecțiuni complexe sau în situația în care Dianex nu este autorizat pentru efectuarea intervențiilor, produsul defect va fi trimis la Importator / Producător pentru reparații, transportul fiind asigurat de către Dianex.
2. Termenul de aducere la starea de conformitate a produsului aflat în garanție este de maxim 15 zile (3 zile lucrătoare în cazul caselor de marcat), de la data recepționării produsului de către Dianex, în functie de disponibilitatea pieselor de schimb și a complexității operațiunilor de reparatie. Produsul ce face obiectul operațiunilor de diagnosticare și reparație este cel descris în Procesul verbal de predare-primire completat de Client și Prestator în cazul produselor predate direct de catre Client la sediul Dianex.

În cazul produselor expediate prin curier, produsul este cel descris în documentele de expediție și fișa de reparație emisă de Prestator. În caz de neconcordanta, va avea întâietate fișa de reparație.

Casele de marcat se vor primi în service doar însoțite de Cartea de Intervenție înregistrată la ANAF pentru respectivul aparat fiscal. Modul de anunțare a defectelor caselor de marcat se va stabili prin contractul de service care însoțește casa de marcat. Orice comunicare a defecțiunii care nu respectă procedura stabilită prin contractul de service nu va fi luată în considerare de către Dianex. În lipsa unui contract de service, conform OUG 28/1999 , unitatea service Dianex  se află în imposibilitatea efectuării oricărei intervenții asupra casei de marcat.
3. În cazul în care produsul nu poate fi diagnosticat sau reparat ori termenul legal de efectuare a reparației nu poate fi respectat ca urmare a neîndeplinirii de catre Producător a obligatiei de-a pune la dispoziția Prestatorului piesele de schimb/procedurile de diagnosticare și/sau reparație, Prestatorul va înapoia produsul în starea în care l-a primit.
4. Conform legislatiei privind acordarea garanției pentru produse și a specificațiilor Producătorilor ce pot fi conținute de certificatele de garanție, produsele pot pierde garanția, în oricare din urmatoarele cazuri:
– prezintă urme de contact cu lichid, deteriorări mecanice, termice sau datorate radiațiilor, deteriorari datorate intemperiilor sau neglijentei în utilizare;
– produsul a suferit intervenții (inclusiv instalari de software) neautorizate de producator;
– numerele seriale ale produsului au fost îndepartate, șterse sau sunt ilizibile;
– produsul se află pe lista neagră (black list) a Producatorului ca urmare a sesizarii/plângerii penale facută de achizitorul final al produsului (clientul final) privind furtul/pierderea produsului;
– ca urmare a constatării uneia din situațiile de mai sus, produsul a fost anterior declarat în afara garanției de către un alt service autorizat de Producator;
– ca urmare a îndepartării sigiliului producătorului sau a unității Dianex, de către persoane neautorizate;
– oricare alte situații similare cu cele de mai sus;
5. Efectuarea reparației produsului aflat în perioada de garanție va putea fi refuzată de către Prestator în cazul în care Clientul nu prezintă Prestatorului odată cu produsul oricare din actele cerute de legislația privind acordarea garanției pentru produse sau de catre Producator prin certificatul de garanție (factura fiscală/actul de achiziție, certificat de garanție, etc.).
6. Clientul întelege și este de acord ca în oricare din cazurile prevăzute la pct.4 din prezentul capitol Dianex este abilitat de către Producator să declare pierderea garanției.

Garanții în cazul serviciilor

În cazul înregistrării de menținui sau firme noi la Registrul Comerțului (ONRC), datorită practicilor neunitare la oficiile O.N.R.C. din România, Dianex nu poate garanta soluționarea pozitiva a dosarului de înregistrare. În cazul soluționărilor negative, Dianex nu poate fi tras la răspundere din momentul în care cu aceleași documente, soluția a fost una pozitivă la un alt oficiu al O.N.R.C. sau la un alt funcționar O.N.R.C.

În cazul intermedierilor de certificate constatatoare / furnizare de informatii / extrase de carte funciară / extrase de plan cadastral, Dianex nu poate garanta un anumit conținut sau lizibilitatea sporită pentru respectivele documente, deoarece acestea sunt eliberate de entități independente de Dianex.

Comunicarea Dianex cu Consumatorul/Clientul, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.

Comunicarea Consumatorului/Clientului cu Dianex, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.

Obiectivul conținutului site-ului este de a transmite informații actualizate și exacte și pentru a permite consumatorilor plasarea de comenzi online.

Prin vizitarea site sau plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, vă obligați: să folosiți acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare; să Nu plasați nici o comandă falsă sau frauduloasă; să furnizați informații reale; să respectați drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site; să Nu desfășurați nici un fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru sau Dianex.

Vă informăm că, în cazul nerespectării parțiale sau în totalitate a obligațiilor enumerate mai sus ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.

Pentru a utiliza site-ul nostru sau pentru a trimite comenzi și date personale trebuie să aveți vârsta de cel puțin 18 ani.

Dacă alegeți sau faceți comenzi pe site, este necesar să faceți acest lucru cu acuratețe și onestitate și să ne informați cu privire la orice modificare a informațiilor comunicate.  Dacă credeți că cineva a aflat aceste date, este necesar să ne spuneți imediat, consultați secțiunea Cum să ne contactați de mai sus.

Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie: să dăuneze, să conducă la hărțuirea sau rănirea altor persoane sau la încălcarea drepturilor altei persoane, inclusiv viața privată, dreptul la imagine;

Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie să conducă la utilizarea în mod greșit sau la încălcarea oricăror drepturi de proprietate intelectuală sau să conțină orice tip de informații / date confidențiale pentru tine sau orice altă persoană sau entitate sau să nu ai dreptul de a dezvălui publicului;

Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie să distribuie un virus sau alt cod informatic dăunător, să testeze vulnerabilitatea site-ului, să conducă la probleme de securitate, daune, să dezactiveze sau să supraîncarce site-ul sau să pună în pericol, perturbe, supraîncarce, dăuneze, deterioreze sau să afecteze funcționarea sau integritatea site-ului sau a sistemelor sau rețelelor conectate la site sau a oricăror alte persoane care folosesc site-ul.

Nu trebuie nici să încercați să: (a) efectuați extrageri în masă, automatizate sau sistematice de pe site sau să îl utilizați în sau pentru a crea un alt site, serviciu sau bază de date, sau să încercați să îl vindeți sau să îl distribuiți; (b) decompilați, să folosiți tehnici de inginerie inversă, să demontați sau să reduceți altfel codul utilizat în orice software de pe site la o formă ușor de citit; sau (c) să folosească orice deep-link pentru crearea de legături spre pagini secundare, page-scrape, spider robot, crawl, index, Internet agent sau orice alte dispozitive automate, programe, algoritmi sau orice metodologie similară sau echivalentă pentru a utiliza, accesa, copia, achiziționa informații, a genera impresii, informații de intrare, informații de stocare, căutare, generarea căutărilor sau monitorizarea oricărei părți din site sau a conținutul nostru.

Nici o prevedere din prezentele Termeni și Condiții nu exclude sau limitează răspunderea noastră în legătură cu site-ul nostru și utilizarea sau încrederea în acesta în cazul în care reprezintă un act ilegal, și inclusiv pentru fraudă, denaturare frauduloasă sau deces sau vătămare corporală generate de culpa noastră. Nimic din acești Termeni nu vă afectează drepturile legale în calitate de consumator.

Cu excepția cazurilor prevăzute în primul paragraf de mai sus, nu vom avea nici o responsabilitate pentru pierderi, daune sau costuri de orice fel, indiferent de proveniență (inclusiv, dar fără a se limita la neglijență), direct sau indirect, în conformitate cu sau în legătură cu site-ul nostru sau conținutul și utilizarea dumneavoastră sau bazându-se pe site-ul nostru sau pe Conținut.

Cu excepția cazurilor în care acest lucru este interzis prin lege, nu vom fi în niciun caz răspunzători față de dumneavoastră pentru orice daune indirecte, subsecvente, exemplare, speciale, incidentale sau punitive, costuri sau pierderi de orice fel, inclusiv, dar fără a se limita la date pierdute, profituri pierdute sau întreruperea activității.

Dianex nu garantează că site-ul dianex.ro, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la dianex.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Dianex fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site.

În limita maximă permisă de legislația aplicabilă, renunțați în mod expres la toate pretențiile împotriva Dianex, a directorilor și angajaților care pot apărea din utilizarea sau accesarea site-ului de către dumneavoastră.

Putem schimba oricand toate sau orice parte a site-ului nostru, inclusiv prin adăugarea, eliminarea sau modificarea oricărui Conținut. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.

Site-ul nostru nu va fi disponibil mereu pentru dvs.. Putem modifica, suspenda sau retrage funcționarea sau accesul la site-ul nostru în orice moment, fie în mod temporar sau permanent, inclusiv din motive de mentenanță și alte motive tehnice. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.

Ca toate serviciile bazate pe software, website-ul nostru poate întâmpina erori sau dificultăți neprevăzute. Nu ne asumăm responsabilitatea de a păstra mereu Conținutul și website-ul nostru sau de a furniza corecții, actualizări sau lansări în legătură cu acestea.

Site-ul nostru este un mediu dinamic și uneori pot apărea inexactități și erori. Noi nu suntem responsabili pentru (și nu aprobăm sau susținem în mod automat) Conținutul dumneavoastră sau al oricărui alt Utilizator de pe site-ul nostru și ar trebui să se aplice prudența specială atunci când îl utilizați. Cautați întotdeauna sfaturi de specialitate atunci când este necesar. Orice activitate bazată pe materialele de pe site-ul nostru va fi pe propriul dumneavoastră risc.

Putem actualiza acești Termeni și Condiții  (1) pentru a reflecta modificările serviciilor noastre sau ale modului în care ne desfășurăm activitatea, (2) din motive juridice, de reglementare sau de securitate sau (3) pentru a preveni abuzurile ori daunele.

Dacă modificăm aceste condiții NU vă vom notifica în prealabil. Fiecare versiune a prezentelor termeni și condiții vor afișa data de la care intră în vigoare, avand grijă să păstrăm și variantele vechi. Dacă nu acceptați noile condiții, trebuie să nu mai utilizați/vizionați site. Eventualele corectări de gramatică sau/și ortografie nu vor fi considerate modificări ale prezentelor termeni și condiții.

Orice nemulțumire legată de accesarea sau/și utilizare site www.dianex.ro, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct prin email la adresa contact@dianex.ro.
Comunicarea privind nemulțumirea dvs. trebuie să conțină în mod obligatoriu:
a) numele, prenumele și datele de identificare ale consumatorului;
b) numele şi calitatea reprezentantului consumatorului şi dovada calităţii de reprezentant al acestuia, în cazul firmelor;
c) prezentarea obiectului nemulțumirii;
d) cuantumul pretenţiilor şi, după caz, modul de calcul al acestora (dacă este cazul);
e) dovada achiziționării serviciului sau produsului pentru care vă exprimați nemulțumirea;
Doar în cazul respectării elementelor a) – e), comunicarea privind nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei noatre prin aceste acțiuni.

Consumatorul / Clientul / Utilizatorul este de acord că orice pretenție sau dispută referitoare la site-ul nostru va fi reglementată de legislația din România, fără a ține seama de dispozițiile privind conflictele de legi și sub jurisdicția exclusivă a instanțelor Ploiești.

Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, se poate folosi și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), platforma o găsești aici.

Totodată va informam că consumatorii persoane fizice pot adresa eventualele nemultumiri către Autoritatea Națională de Protecția a Consumatorilor- link-ul către ANPC

În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu Dianex, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.

Link depunere reclamatie ANPC