Certificat Constatator Persoană Fizică pe CNP

eliberat de Registrul Comerțului

Rapid fără taxă de Urgență **

  • Se eliberează în baza legii 265/2022 (înlocuiește 26/1990 și 359/2004)
  • În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10 – 90 minute, fără taxă suplimentară. **
  • Certificatul indică dacă persoana solicitantă a deținut sau deține calitatea de asociat, acționar, administrator de firmă sau titular de activitate independentă.
  • Suport telefonic – 0730 072 337 **

** Supus unor Termeni și Condiții

1Documentul Comandat
2Plată

Certificat Constatator Persoană Fizică

Pentru ca persoanele fizice să poată dovedi calitatea de administrator și/sau asociat în diverse firme, sau absența acestei calități, este necesar să solicite un Certificat Constatator pentru persoană fizică de la O.N.R.C.

Deși acest certificat constatator pentru persoană se eliberează pe baza C.N.P., el este reglementat tot de Legea nr. 265/2022.

Certificatul poate fi obținut online, utilizând semnătura electronică, sau prin depunerea cererii la ghișeul Registrului Comerțului.

Pentru tariful platit veti obtine:

  • Certificat Constatator Persoană Fizică Online eliberat de ONRC, cu semnatură electronică și cod de bare care atestă calitatea de original;

  • Documentul este recunoscut de toate instituțiile statului și de toate entitățile din România;

  • Factura fiscală pentru comisionul de intermediere și taxa plătită în numele clientului la ONRC este emisă de firma Dianex Serv SRL.

certificat constatator persoană fizică

Condiții livrare Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.

Certificatele constatatoare și informațiile privind beneficiarii reali sunt obținute de Dianex Serv SRL de la Registrul Comerțului, prin intermediul serverului administrat de ONRC. Dianex Serv SRL nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat de ONRC.

În 10 min – 90 min (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat. În cazul în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, solicitarea rămâne ”În procesare” pe serverul Registrului Comerțului până la soluționare.

Comenzile clienților vor fi procesate după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin virament) sau de către procesatorii de plăți (pentru plățile cu cardul), în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email trecută de client/consumator în comanda facută.
Asistența telefonică este disponibilă în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.

Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Informare beneficiari reali, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.

Politica de returnare

Dacă clientul dorește să renunțe la comandă înainte de expedierea documentului solicitat, se vor urma următorii pași:

  • dacă documentul solicitat nu a fost încă procesat de Dianex Serv SRL pe serverul ONRC, întreaga sumă va fi rambursată.
  • dacă documentul solicitat este în stadiul de „În Procesare” pe serverul ONRC, se va restitui suma încasată, cu excepția taxei achitate de Dianex Serv SRL către Registrul Comerțului pentru obținerea documentului.

După ce documentul solicitat a fost trimis pe adresa de email indicată în comandă, restituirea sumei nu mai este posibilă.

Vezi mai multe detalii

alegere contabilitate pfa
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre preț și alte informații?
Sună! 0730 072 337
WhatsApp: 0730 072 337
Email: online@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind obținerea unui certificat constatator. Luăm decizii împreună pentru a ajuta  faceți alegerea potrivită.