Infiintare PFA 100% Online în toate județele – Fără Notar și Deplasări – Noi Completăm Toate Documentele2021-11-03T14:01:25+02:00
Vezi feedback-ul clienților noștri!

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului sau Notar?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului sau Notar?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Completează formularul și primești automat toate informațiile pe email.

Documente necesare: C.I. Titular PFA, Act proprietate sediu, C.I. proprietar/i sediu, Act studii/calificare.
Detalii Acte Înființare PFA.

Durată: În medie 3 zile lucrătoare de la data depunerii dosarului la O.N.R.C.

0.00 lei

Înființare PFA Economic

299Lei
  • Clientul depune documentația la Registrul Comerțului (O.N.R.C.).

  • Plata cu Card sau O.P.

  • Dianex completează toată documentația și asigură monitorizarea dosarului la ONRC.

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii PFA-ului.

  • Consultanță contabilă și antreprenorială ulterior înființării – Gratuit.

  • Costuri Suplimentare:
    Opțional – 7,68 lei taxă O.R.C.

Înființare PFA Complet

379Lei
  • Dianex depune documentația la Registrul Comerțului (O.N.R.C.).

  • Plata cu Card sau O.P.

  • Dianex completează toată documentația și asigură monitorizarea dosarului la ONRC.

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii PFA-ului.

  • Consultanță contabilă și antreprenorială ulterior înființării – Gratuit.

  • Costuri Suplimentare:
    Opțional – 7,68 lei taxă O.R.C.

Ai întrebări despre actele necesare, pașii de urmat sau calificare?
Sună! 0721 321 348
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare, pașii de urmat sau calificare?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Contabilitate PFA autorizată CECCAR

Specializați și echipați pentru servicii 100% Online.
Obține Preț Contabilitate PFA Instant

Alătură-te celor 10.000+ Clienți Multumiți!

Alătură-te celor 10.000+ Clienți Multumiți!

Nu ești hotărât ? PFA sau SRL?

Nu ești hotărât ? PFA. sau SRL?

Programare Consultanță Deschidere Afacere

Vreți să obțineți mai multe informații înainte de comandă?

Vreți să obțineți mai multe informații înainte de comandă?

Informații înființare PFA

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un PFA;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, sau Extras Carte Funciară, etc) + datele de identificare ale proprietarilor. Aceste documente sunt necesare pentru întocmirea contractului de folosință (comodat, închiriere);
  • Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (după caz).

Mai multe explicații privind Acte necesare înființare PFA

  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea P.F.A. și expedierea lor prin email  dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume durează în medie 1-3 zile lucrătoare;
  • De la depunerea actelor la O.R.C., dacă nu sunt amânări, PFA-ul se înregistrează în medie 3 zile lucrătoare;

Denumirea PFA-ului trebuie să conțină numele titularului PFA complet. Dacă mai există PFA-uri cu aceași denumire, conform art. 34 ORDIN nr. 2594/2008 trebuie respectată urmatoarea ordine:

  1. nume şi iniţialele prenumelui/prenumelor dvs.
  2. nume și prenumele dvs. + inițiala prenumelui tatălui
  3. nume și prenumele dvs. + inițiala mamei
  4. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al tatălui
  5. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al mamei

Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN). De exemplu 4711 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, bauturi și tutun reprezintă o activitate economică.

Un P.F.A. poate angaja cu contract individual de muncă maxim 3 salariați. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau un alt P.F.A.

Un P.F.A se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Formalitatea de radiere PFA este una simplă si ieftină.

Pentru că înființarea unui PFA nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:
  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comerțului (O.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

  • opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor.

Servicii ulterioare înființare PFA

Întrebări frecvente despre înființarea unui PFA

Registrul Comerțului, prin procedura de înregistrarea a unui PFA, solicită ANAF informații despre cazierul fiscal și Poliției despre cazierul judiciar al titularului PFA. Dacă titularul figurează cu fapte incompatibile cu calitatea de a înființa un PFA, în unul dintre cele 2 caziere, dosarul de înregistrare va fi respins.

Cele mai des întâlnite fapte din cazierul fiscal al titularului, pentru care Registrul Comerțului respinge dosarul sunt:

  • calitatea de asociat, acționar, titular al unei alte firme pentru care nu sunt îndeplinite obligații fiscale și contabile (declarații nedepuse, bilanțuri nedepuse, etc.);
  • calitatea de asociat, acționar, titular al unei alte firme cu sediul expirat, declarată inactivă din punct de vedere fiscal;

Conform OUG 44/2008, calificarea sau studiile sunt necesare doar pentru activități reglementate specific de anumite norme legale.

De exemplu pentru activități în domeniul I.T, nu sunt necesare calificări sau studii.

Pentru activități ca: frizer, coafor, bucatar, vânzător produse alimentare, și altele, sunt obligatorii studiile sau calificările, după caz.

PFA-ul nu are obligația să aibă un contabil, însă are obligația să aibă contabilitate. Citește mai multe detalii.

Soțul/soția titularului PFA poate desfășura activitate pe respectivul PFA, fără să aibă contract individual de muncă cu condiția înregistrării unei declarații la Registrul Comerțului. Mai multe detalii.

Articole utile pentru înființarea unui PFA

Go to Top