schimbare denumire firma

100% Online! Fără Notar sau alte deplasări!

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

100% Online! Fără Notar sau alte deplasări!

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Ai întrebări despre actele necesare sau pași de urmat?
Sună! 0729 812 125 – Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare sau pași de urmat?
Sună! 0729 812 125
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Ești interesat de Schimbare Denumire Firmă? Completează formularul!

Schimbare Denumire Firmă

450Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile și documentele necesare
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului este asigurată de consultanții Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • Aproximativ – 190 lei taxa O.R.C.

Alătură-te celor 10,000+ Clienți Multumiți! – Vezi Feedback Clienți

Alătură-te celor 10,000+ Clienți Multumiți! – Vezi Feedback Clienți

Pași schimbare denumire firmă

Comunicarea documentelor necesare schimbare denumire firmă

Se vor transmite următoarele documente:

  • Copie C.I. administrator cu mențiunea ”Conform cu originalul și semnat de administrator
  • Act Constitutiv actualizat
  • Certificat Înregistrare
  • Certificatele Constatatoare pentru sediu si (dacă este cazul) pentru ambulant si eventuale puncte de lucru. Aceste certificate au fost obținute la inființarea firmei – model Certificat Constatator

Întocmire dosar schimbare denumire firmă și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare schimbării denumirii

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comerțului din județul în care este stabilit sediul social al firmei

Primirea documentelor

Veți primi actele emise de O.R.C., pe email, le veți ridica de la ghișeu si/sau prin Poștă.