Schimbare Denumire Firmă SRL

100% Online în toate județele

Completăm Toate Documentele

Schimbare Denumire Firmă SRL

100% Online în toate județele Completăm Toate Actele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și furnizezi câteva informații.

  • Toate documentele sunt completate de consultanți cu experiență.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică). Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2 – 3 zile lucrătoare mențiunea este înregistrată. Vei primi rezoluția pentru modificare împreună cu actele mențiunii prin email, semnate electronic de funcționarii de la Registrul Comerțului conform legii 265/2022.

  • Asigurăm consultanță ulterior mențiunii.

Ești interesat de schimbare denumire pentru PFA / I.I.? Comandă aici

Schimbare Denumire SRL

550 Lei(+ 128 lei Taxă ONRC)
  • Asigurăm consultanță inițială și completăm documentele

  • Dianex depune dosarul la ONRC, online în toate județele.

  • Avocatul nostru monitorizează soluționarea dosarului la ONRC

  • Suntem alături de dvs. ulterior înființării. Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior înființării.

Documente necesare schimbare denumire firmă

  • Copie C.I. administrator cu mențiunea ”Conform cu originalul și semnat de administrator
  • Copie C.I. pentru toți asociații cu mențiunea ”Conform cu originalul și semnat de administrator

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare schimbării denumirii. Vom trimite actele pe email pentru a fi semnate de administrator.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comerțului din județul în care este stabilit sediul social al firmei.

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Detalii schimbare denumire firma

Pentru schimbarea denumirii firmei, se va face o nouă rezervare de nume la Registrul Comerțului. Procedura privind rezervarea este aceeași cu cea de la înființarea firmei.

Potrivit prevederilor art. 88 din Codul de Procedură Fiscală, modificările ulterioare ale datelor din declarația de înregistrare fiscală trebuie aduse la cunoștința organului fiscal central în termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea și depunerea declarației de mențiuni.

În cazul modificărilor intervenite în datele declarate inițial și înscrise în certificatul de înregistrare fiscală, contribuabilul/platitorul depune, odată cu declarația de mențiuni, și certificatul de înregistrare fiscală, în vederea anulării acestuia și eliberării unui nou certificat.

Declarația de mențiuni este însoțită de documente care atestă modificările intervenite.

Întrucât se va modifica denumirea societății, se vor întreprinde demersurile necesare schimbării Certificatului de Înregistrare în Scopuri de TVA și a oricăror alte certificate/autorizații emise pe vechea denumire.

Casa de marcat la schimbare denumire firmă

Potrivit prevederilor art. 4 alin. (10) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 28/1999, nu este obligatorie înlocuirea memoriei fiscale a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate. Aceasta poate fi utilizată până la umplere în următoarele cazuri:

a) la schimbarea atributului fiscal al codului de identificare fiscală al utilizatorului;

b) la schimbarea formei de constituire a societății fără modificarea denumirii acesteia;

c) la modificarea denumirii și/sau adresei societății, dacă se păstrează codul de identificare fiscală;

d) la mutarea unui punct de lucru aparținând utilizatorului de la un stand la altul, în cadrul unui complex comercial situat la aceeași adresă;

e) la schimbarea denumirii străzii de la locul de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale;

f) în cazul inactivității temporare a utilizatorilor, anunțată organelor fiscale, potrivit legii;

g) în cazul unor erori constatate după fiscalizare privind înregistrarea datelor din antetul bonului fiscal.