Schimbare Denumire Firmă SRL

Schimbare Denumire
Firmă SRL

100% Online în toate județele

100% Online în toate județele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și furnizezi câteva informații.

  • Completăm toate documentele și le trimitem online.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică)

  • Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2 – 3 zile lucrătoare mențiunea este înregistrată. Vei primi rezoluția pentru modificare împreună cu actele mențiunii prin email, semnate electronic de funcționarii de la Registrul Comerțului conform legii 265/2022.

Documente necesare schimbare denumire firmă

  • Copie C.I. administrator cu mențiunea ”Conform cu originalul și semnat de administrator
  • Copie C.I. pentru toți asociații cu mențiunea ”Conform cu originalul și semnat de administrator

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare schimbării denumirii. Vom trimite actele pe email pentru a fi semnate de administrator.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comerțului din județul în care este stabilit sediul social al firmei.

Dacă dorești schimbare denumire pentru PFA sau I.I. – Comandă aici

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Detalii schimbare denumire firma

Pentru schimbarea denumire firma se va face o noua rezervare de nume la Registrul comertului. Procedura privind rezervarea este aceeasi cu cea de la infiintare firma.

Potrivit prevederilor art. 88 din Codul de procedura fiscala, modificarile ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie aduse la cunostinta organului fiscal central, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni.

In cazul modificarilor intervenite in datele declarate initial si inscrise in certificatul de inregistrare fiscala, contribuabilul/platitorul depune, odata cu declaratia de mentiuni, si certificatul de inregistrare fiscala, in vederea anularii acestuia si eliberarii unui nou certificat.

Declaratia de mentiuni este insotita de documente care atesta modificarile intervenite.

Intrucat se va modifica denumirea societatii se vor intreprinde demersurile necesare schimbarii Certificatului de inregistrare in scopuri de TVA si a oricaror alte certificate/autorizatii emise pe vechea denumire.

Casa de marcat la schimbare denumire firma

Potrivit prevederilor art. 4 alin . (10) din OUG 28/1999, Nu este obligatorie inlocuirea memoriei fiscale a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate, aceasta putand fi utilizata pana la umplere, in urmatoarele cazuri:

a) la schimbarea atributului fiscal al codului de identificare fiscala al utilizatorului;
b) la schimbarea formei de constituire a societatii fara modificarea denumirii acesteia;
c) la modificarea denumirii si/sau adresei societatii daca se pastreaza codul de identificare fiscala;
d) la mutarea unui punct de lucru apartinand utilizatorului de la un stand la altul, in cadrul unui complex comercial situat la aceeasi adresa;
e) la schimbarea denumirii strazii de la locul de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale;
f) in cazul inactivitatii temporare a utilizatorilor, anuntata organelor fiscale, potrivit legii;
g) in cazul unor erori constatate dupa fiscalizare privind inregistrarea datelor din antetul bonului fiscal.