Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Vezi feedback-ul clienților noștri!

Comandă Radiere SRL sau SNC
Plată cu Card sau O.P.

Radiere Firmă Etapa 1 + Etapa 2

600Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile și documentele necesare
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului pentru Etapa 1: Dizolvare-Lichidare
  • Întocmirea și depunerea dosarului pentru Etapa 2: Radiere
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • Aproximativ – 244 lei Taxele O.R.C.

Ai întrebări despre actele necesare sau pași de urmat?
Sună! 0729 812 125 – Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare sau pași de urmat?
Sună! 0729 812 125
Luni-Vineri : 08.00-17.00

radiere firma

Dizolvarea voluntară urmată de lichidare. Dosarul complet pentru Radiere Firmă, întocmit și gata pentru depunerea la O.R.C. cu toate explicațiile necesare. Noi depunem dosarul la Registrul Comerțului!

Pentru radierea unui SRL sau SNC se parcurg 2 etape:

  1. dizolvarea societății
  2. lichidarea (radiere) societăți

Pași dizolvare – lichidare Firma (SRL, SNC)

Etapa 1 – dizolvarea firmei

Comunicarea documentelor necesare dizolvării și lichidării

Se vor transmite următoarele documente:

  • Copie C.I. Administrator firmă care va semna actele
  • Copie C.I. pentru toți asociații din firmă

Copiile se vor transmite cu mențiunea „Conform cu originalul” și semnate administratorul firmei.

Întocmire dosar dizolvare firma și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare primei etape a radierii, dizolvare.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comerțului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.

Perioada de lichidare

În perioada de 30 de zile de la depunerea dosarului de dizolvare, dvs. veți lichida patrimoniul. Toate conturile din balanta trebuie să fie lichidate, adică pe zero.

După aproximativ 35 de zile de la data depunerii primului dosar, de dizolvare, veți:

  • întocmi bilantul de lichidare certificat de un expert contabil.
  • obține certificatul de atestare fiscală de lichidare eliberat de ANAF.

Etapa 2 – lichidarea firmei

Comunicarea documentelor necesare lichidării

Se vor transmite următoarele documente:

  • Bilanțul de lichidare certificat de un expert contabil;
  • Certificatul de Atestare Fiscală eliberat de ANAF;

Întocmire dosar lichidare firmă și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare etapei 2 a radierii.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.