Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Vezi feedback-ul clienților noștri!

Comandă Radiere firmă
Plată cu Card sau O.P.

Radiere Firmă

500Lei
  • Clientul depune dosarele la Registrul Comerțului

  • Întocmirea dosarului pentru O.N.R.C.  Etapa 1: Dizolvare – Lichidare

  • Întocmirea dosarului pentru O.N.R.C. Etapa 2: Radiere

  • Costuri Suplimentare: aproximativ – 250 lei taxă O.R.C.

  • Durată: aproximativ – 40 zile

Radiere Firmă

600Lei
  • Dianex depune dosarele la Registrul Comerțului

  • Întocmirea și depunerea dosarului pentru Etapa 1: Dizolvare-Lichidare

  • Întocmirea și depunerea dosarului pentru Etapa 2: Radiere

  • Costuri Suplimentare: aproximativ – 250 lei taxă O.R.C.

  • Durată: aproximativ – 40 zile

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00

radiere firma

Dizolvarea voluntară urmată de lichidare. Dosarul complet pentru Radiere Firmă, întocmit și gata pentru depunerea la O.R.C. cu toate explicațiile necesare. Noi depunem dosarul la Registrul Comerțului!

Pentru radierea unui SRL sau SNC se parcurg 2 etape:

  1. dizolvarea societății
  2. lichidarea (radiere) societăți

Pași dizolvare – lichidare – radiere Firmă SRL

Etapa 1 – dizolvarea – lichidarea firmei

Comunicarea documentelor necesare dizolvării și lichidării

Se vor transmite următoarele documente:

  • Copie C.I. Administrator firmă care va semna actele
  • Copie C.I. pentru toți asociații din firmă

Copiile se vor transmite cu mențiunea „Conform cu originalul” și semnate administratorul firmei.

Întocmire dosar dizolvare firma și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare primei etape a radierii, dizolvare.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comerțului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.

Perioada de lichidare

În perioada de 30 de zile de la depunerea dosarului de dizolvare, dvs. veți lichida patrimoniul. Toate conturile din balanta trebuie să fie lichidate, adică pe zero.

După aproximativ 35 de zile de la data depunerii primului dosar, de dizolvare, veți:

  • întocmi bilantul de lichidare certificat de un expert contabil.
  • obține certificatul de atestare fiscală de lichidare eliberat de ANAF.

Etapa 2 – radierea firmei

Comunicarea documentelor necesare lichidării

Se vor transmite următoarele documente:

  • Bilanțul de lichidare certificat de un expert contabil;
  • Certificatul de Atestare Fiscală eliberat de ANAF;

Întocmire dosar lichidare firmă și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare etapei 2 a radierii.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.