Niciodata mai simplu!

Dizolvarea voluntară urmată de lichidare. Dosarul complet pentru Radiere Firma., întocmit și gata pentru depunerea la O.N.R.C. cu toate explicațiile necesare.

Dvs. nu trebuie să completați nimic! Noi completăm toate documentele!

radiere firma

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupam noi indiferent de judetul în care vă aflați.

Radiere Firma - Dianex depune dosarul la O.N.R.C.

Lei500Inclus in pret : Comision Dianex
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile si documentele necesare
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la ONRC
  • Intocmirea si depunerea dosarului pentru Etapa 1 Dizolvare Lichidare
  • Intocmirea si depunerea dosarului pentru Etapa 2 Radiere
  • Costuri Suplimentare
  • Aproximativ – 183 lei Taxele ONRC
  • Dvs. trimiteti actele prin curier la ONRC

Comandă Radiere Firma – în toate județele

Price: 500.00 lei
0.00 lei

Pași radiere Firma (SRL, SNC)

Etapa 1 – dizolvarea si lichidarea firmei

Comunicarea documentelor necesare dizolvarii si lichidarii

Se vor transmite îurmătoarele documente:

  • Act Constitutiv
  • Certificat Înregistrare
  • Certificatele Constatatoare pentru sediu si (dacă este cazul) pentru ambulant si eventuale puncte de lucru. Aceste certificate au fost obținute la inființarea firmei – model Certificat Constatator

Se va transmite în copie, cu mențiunea “Conform cu originalul” și semnată, Cartea de Identitate a reprezentantului

Întocmire dosar dizolvare firma si depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare primei etape a radierii, dizolvare.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.

Perioada de lichidare

In perioada de 30 de zile de la depunerea dozarului de dizolvare, dvs. veti lichida patrimoniul. Toate conturile din balanta trebuie sa fi pe zero.

Dupa aproximativ 35 de zile de la data depunerii primului dosar, de dizolvare, veti:

  • întocmi bilantul de lichidare certificat de un expert contabil;
  • obține certificatul de atestare fsicală de lichidare eliberat de ANAF

Etapa 2 – radierea firmei

Comunicarea documentelor necesare radierii

Se vor transmite următoarele documente:

  • Bilantul de lichidare certificat de un expert contabil;
  • Certificatul de Atestare Fiscală eliberat de ANAF;

Întocmire dosar radiere firma si depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare etapei 2 a radierii.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.

Alatura-te celor 8,000+ Clienti Multumiti!