cautam coleg

Posturi disponibile:

Activitatea se desfășoară în principal la sediul firmei din Ploiesti, Str. Profesor Olga Petrescu (fosta Timiș) nr.1, Județ Prahova.

  • Consultant afaceri junior – COR 431102

Dianex Serv SRL este în căutarea unui consultant afaceri junior, dedicat și creativ, pentru a se alătura echipei noastre. Suntem o companie în creștere care activează în domeniul serviciilor B2B (contabilitate, resurse umane, înființare firme și mențiuni ONRC) și ne dedicăm dezvoltării serviciilor noastre într-un mod inovator și captivant. Dacă ești o persoană cu o abordare proactivă și plină de energie, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.

În secțiunile următoare, găsești mai multe detalii despre post.

Colegul perfect pentru Dianex:

  • Nu este necesară experiență, echipa este dornică să te învețe.
  • Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers așa cum găsești în instituțiile publice.
  • Cu dorința de a învăța și de a-și construi o carieră în domeniul consultanței în afaceri.
  • Cu o capacitate de concentrare și atenție deosebită.
  • O persoană sociabilă, cu abilități bune de comunicare și relaționare.
  • Capabil să respecte termenele limită.
  • Abilități de învățare rapidă a lucrurilor noi.

Cerințe:

  • Cunoștințe medii în utilizarea PC, MS Word și MS Excel.
  • Cunoștințe privind structura și conținutul limbii materne,
  • Abilitatea de a comunica informații și idei în scris și telefonic, astfel încât ceilalți să înțeleagă.
  • Bune abilități de comunicare.

Ce vei face:

  • Toate serviciile se vor oferi exclusiv în mod online, de la sediul firmei.
  • Vei obține online, pentru clienții Dianex: certificate constatatoare, coduri EORI, extrase carte funciară, documente de la Registrul Comerțului și diverse documente de la alte Instituții Publice.
  • Vei întocmi dosare pentru înființări de firmă și diverse modificări la Registrul Comerțului.
  • Vei asigura suport pentru serviciile oferite pe chat și telefonic.
  • Vei monitoriza stadiul dosarelor depuse la diverse instituții
  • Vei asigura legătura dntre clienți și alte departamente Dianex.

Ce îți oferim:

  • Oportunități de dezvoltare profesională. Un consultant cu experiență va fi alături de tine.
  • Condiții optime de lucru.
  • Program de lucru: Luni-Vineri: 08:00 – 17:00 (cu pauză de masă);
  • Sâmbătă, Duminică și sărbătorile legale – Liber.
  • 21 de zile de concediu odihnă;
  • Salariu: 5.000 lei + Tichete Masă + comision performanță

Cei interesați de post sunt rugați sa completeze formularul pentru aplicare post. Transmiterea CV-urilor se face exclusiv prin intermediul formularului.
Vă rugăm să ne comunicați CV-uri actualizate la zi!

  • Reprezentant tehnic case marcat – COR 332201

Detalii post

Dianex Serv SRL, firmă autorizată pentru vânzarea și service case de marcat, componentă a grupului Dianex, caută în vederea angajării: un coleg sau o colegă pentru postul de reprezentant tehnic case de marcat. În secțiunile următoare aveți mai multe detalii despre post.

Colegul perfect pentru Dianex:

  • Cu obiectiv să învețe și să își dorească să pornească o carieră în domeniul echipamentelor fiscale și nonfiscale
  • Persoană sociabilă, cu abilități de bună comunicare și relaționare.
  • Capacitate de a respecta termene limită.
  • Atenție sporită la detalii și gândire analitică.
  • Abilități de lucru în echipă.
  • Abilități de a învăța rapid lucruri noi.
  • Cu atitudine pozitivă și îi place să lucreze cu oamenii.

Cerințe:

  • Cunoștințe tehnice minime (să fie capabil să deschidă un echipament electronic și să identifice diversele componente).
  • Cunoștințe medii în utilizarea PC, MS WORD și MS EXCEL.
  • Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante.
  • Bune abilități de comunicare.
  • Nu ai experiență, nu este nicio problemă, echipa este dornică să te învețe.

Ce vei face:

  • Activitatea se va desfășura în principal la sediul firmei.
  • Vei întocmi documente contabile și legale pentru produsele și serviciile vândute (în principal case de marcat);
  • Vei asigura suport tehnic pentru produsele vândute;
  • Vei întocmi facturi, chitanțe și documente obligatorii pentru activitatea desfășurată;
  • Vei verifica și salva periodic documentele transmise de clienți.
  • Vei asigura legătura dntre clienți și alte departamente Dianex.

Ce îți oferim:

  • Un tehnician cu experiență va fi alături de tine;
  • Condiții optime de lucru;
  • Program de lucru:
    • Luni-Vineri: 08.00 – 17.00 ( cu pauză );
    • Sâmbătă, Duminică și Sărbătorile Legale – Liber.
  • 21 zile concediu odihnă;
  • Salariu: 5.000 lei + Tichete Masă + comision performanță.

Cei interesați de post sunt rugați sa completeze formularul pentru aplicare post. Transmiterea CV-urilor se face exclusiv prin intermediul formularului.
Vă rugăm să ne comunicați CV-uri actualizate la zi!