Certificat Constatator Extins Online eliberat de Registrul Comertului 24 ore / 7 zile

Certificat Constatator Extins Online eliberat de Registrul Comertului 24 ore / 7 zile

  • În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10 – 20 minute, fără taxă suplimentară. **
  • Notificări prin SMS și email pentru stadiul comenzii. **
  • Suport telefonic – Zile Lucrătoare (08.00 – 17.00):
    0730 072 337. **
  • În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10 – 20 minute, fără taxă suplimentară. **
  • Notificări prin SMS și email pentru stadiul comenzii. **
  • Suport telefonic – Zile Lucrătoare (08.00 – 17.00): 0730 072 337. **

** Supus unor Termeni și Condiții

Peste 10.000 Certificate Obținute
18 ani certificat constatator clienti multumiti Experiență

1Comanda Certificat / Furnizare / Informare
2Plată
Detalii tipuri certificate obținute de la Registrul Comerțului

Peste 10.000 Certificate Obținute
18 ani certificat constatator clienti multumiti Experiență

Comanda Certificat Constatator Online
de la Registrul Comertului pentru toate judetele

Certificat Constatator

Tipuri certificate ONRC

Se pot obtine 6 tipuri de certificate de la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC):

  1. Certificatul Constatator de baza;
  2. Certificatul Constatator fonduri IMM;
  3. Certificatul Constatator pentru insolventa;
  4. Furnizare de informatii.
  5. Certificat Constatator cu Istoric
  6. Certificat eliberat pe numele persoanelor fizice (pe CNP)

Indiferent de tipul de certificat eliberat, toate au semnatura electronica aplicata de ONRC pe documentul emis, fapt care atesta ca documentul este original.

Valabilitatea

Legea nu instituie in mod expres un termen de valabilitate pentru Certificatele Constatatoare eliberate in temeiul art.4 alin. (2) din Legea 26/1990 privind Registrul Comertului.

Termenul de valabilitate poate fi impus de autoritatile /institutiile publice sau persoanele juridice care solicita prezentarea documentului. De regula 30 de zile de la eliberarea documentului este termenul acceptat de majoritatea institutiilor sau persoanelor solicitante.

Pentru inregistrarea in scopuri de TVA trebuie sa fie eliberat in data la care se depune dosarul la ANAF. Verificarea valabilitatii certificatelor obtinute prin site dianex.ro poate fi facuta la infocert

valabilitate certificat constatator

Cine poate solicita?

Certificatele eliberate in temeiul art.4 alin. (2) din Legea 26/1990 privind Registrul Comertului pot fi solicitate de orice persoana care doreste sa afle informatii despre societatea pentru care se completeaza cererea de eliberare.

Datele obtinute reprezinta informatii oficiale, opozabile sau utilizabile de catre persoanele solicitante in diverse situatii:

  1. in instanta pentru dovedirea anumitor aspecte in legatura cu societatea respectiva;
  2. pentru a folosii informatiile din certificate pentru divese scopuri comerciale sau de marketing.

Pentru tariful platit veti obtine:

  • Certificat Extins Online eliberat de ONRC, cu semnatura electronica si cod de bare care atesta calitatea de original;

  • Documentul este recunoscut de toate institutiile statului si de toate entitatile din Romania;

  • Factura fiscala eliberata de firma Dianexaccounting SRL pentru comisionul de intermediere, dar si pentru taxa platita la Registrul Comertului.

  • Asistenta telefonica sau prin chat online de Luni pana Vineri intre orele 08.00 – 18.00;

Certificatul Constatator de baza este solocitat de: Primarie, ANAF, Instanta, RAR, Notariat, Banca, Accesar Fonduri, Eliberare Cazier, Banca Nationala, Administratia pentru Mediu, Ambasada, Directia generala a Vamilor, Parchet, Politie, Inregistrare TVA, Autorizare si multe alte institutii sau entitati economice, pentru a obtine informatiile la zi despre societati comerciale, sau persoane fizice autorizate. Documentul este obtinut pe email in cateva minute de la confirmarea platii.

Furnizare informatii este solicitat de firme sau persoane fizice pentru a obtine informatiile la zi ale Societatii sau Persoanei Fizice Autorizate pentru care se face cererea. De regula acest document nu se accepta de catre institutii ca sursa de informare, institutiile solicita certificatul extins. Extrasul Furnizare Informatii prezinta toate datele furnizate si de certificatele extinse, in plus prezentand si activitatile CAEN secundare aflate in actul constitutiv al firmelor.