Atenție! Eliberarea copiilor certificate este posibilă doar după actualizarea codurilor CAEN conform clasificării Rev. 3.

Obținere duplicate acte ONRC: Certificate înregistrare, certificatele constatatoare care atestă depunerea declaraţiilor pe proprie răspundere privind autorizarea funcţionării, rezoluția privind înregistarea la Registrul Comerțului
Actele obținute de la Registrul Comerțului au mențiunea ”DUPLICAT” și sunt certificate de funcționarii ONRC, înlocuind originalul.
Actele solicitate vor fi livrate prin poștă, email sau le veți ridica de la ghișeul Registrului Comerțului.
Acte necesare:
- copie C.I. administrator SRL / titular PFA-I.I., pe care se trece mențiunea ”Conform cu Originalul” și se semnează de administrator/titular;
- dovada publicării într-un ziar de largă circulaţie a anunţului pierderii/furtului/distrugerii.
Pentru perioada 1990 – 1998, aveţi posibilitatea de a solicita, în copie/copie certificată, documentele arhivate la dosarul profesioniştilor, având
în vedere faptul că obligativitatea ţinerii registrului comerţului computerizat s-a legiferat începând cu anul 1998.
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind copiile certificate dorite.