Schimbarea Sediului la SRL

Una dintre condițiile pentru înființatea unui SRL la Registrul Comerțului, este deținerea folosinței unui imobil printr-un contract de comodat sau închiriere.

Este posibilă înființarea unei firme cu adresa sediului social la un cabinet de avocatură în baza contractului de prestări juridice încheiat .

Contractul de folosință se încheie de regulă pentru o perioadă limitată iar contractul de prestări servicii juridice are valabilitate de maxim un an.

Sediul social a Societaților cu Răspundere Limitată se poate schimba:

  • ca urmare a expirarii contractului de comodat sau închiriere a spatiului
  • în cazul mutării afacerii într-o altă locație din țară,

Astfel este obligatorie înregistrarea mutării sediului social în alt judet printr-o mențiune la Registrul Comețului.

Pentru o procedura mai rapidă și sigură, vă invităm să solicitați schimbarea sediului social al companiei prin intermediul platformei online dianex.ro.

Astfel este obligatorie înregistrarea mutării sediului social în alt judet la ONRC, unde trebuie depuse o serie de documente.

Pentru o procedura mai rapidă și sigură, vă invităm să solicitați schimbarea sediului social al companiei prin intermediul platformei online dianex.ro.

Ești interesat de Schimbare Sediu Social?
Completează formularul!

0.00 lei

Schimbare Sediu Social în același județ

350Lei
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile si documentele necesare
  • Intocmirea si depunerea dosarului este asigurata de consultantii Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • Aproximativ – 183 lei Taxele ONRC
  • Optional 7,68 lei – taxa postala

Schimbare Sediu Social în alt județ

400Lei
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile si documentele necesare
  • Intocmirea si depunerea dosarului este asigurata de consultantii Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • Aproximativ – 183 lei Taxele ONRC
  • Optional 7,68 lei – taxa postala

Ce este sediul social al unei societati?

Sediu social, este adresa (imobilul) unde o societatea comercială îşi stabileşte „centrul” afacerii. Sediul este un factor de identificare esential din punct de vedere juridic și administrativ, deoarece documentele emise de instituții si entități sunt comunicate la sediul social alsocietăţii.

Sediul social este o obligație la înființarea unei firme în România, deoarece acesta un factor de identificare  în fața autoritatilor și la înmatricularea firmei. Orice entitate economică, indiferent de forma sa de organizare, trebuie să aibă un sediu social.

Cand se va înregistra schimbarea sediului social la ONRC?

Schimbarea sediului social are la baza aspecte administrative precum:

  1. exprirarea contractului de inchiriere pe o anumita adresa, un nou contract fiind semnat pentru o alta adresa;
  2. simpla schimbare a locatiei, implicit a adresei sediului social, cere schimbarea sediului social cu totul;
  3. mutarea firmei dintr-un oras intr-altul va necesita schimbarea sediului social al societatii;
  4. alte motive, cum ar fi cele economice, cand o firma gaseste alte oportunitati, isi mareste sau micsoreaza activitatile.

Dacă firma este înființată anterior anului 2009 la mutarea unei sediului în alt județ va fi necesară și schimbarea denumirii firmei.

Proceduri pentru schimbarea sediului social

Administratorii care doresc sau sunt obligați să schimbe adresa sediului social pot urma 2 proceduri privind înregistrarea mențiunii

Procedura extrem de simplă si rapidă

Completezi formularul de comandă online, trimiți documentele pe email.

Noi completăm toate actele necesare pentru înregistrarea mențiuni și le trimitem pe email pentru a fi semnate.

Dumneavoastră tipăriți la o imprimantă actele primite, le semnați si le comunicați pe email.

Depunem dosarul la ONRC și veti primi actele emise de ONRC prin poștă.

Procedura complicată

Faci o căutare amplă pe google și după foarte mult timp consumat consideri ca ai înțeles exact cum trebuie să procedezi.

Întocmești actele si te deplasezi la ghiseul ONRC pentru depunerea dosarului. Acolo , după foarte mult timp pierdut si cozi lungi, sigur vei constata că ce ai găsit  ep internet este parțial de folos.

Plătești la Registrul Comerțului o oră de asistență si afli exact ce documente trebuie completate.

Te întorci acasă și pui în aplicare ce ai învățat. După modificările făcute te întorci la Registrul comerțului unde vei lua de la capăt cozile, pierzând iar foarte mult timp.

După aproximativ 3 zile lucrătoare mai faci un drum pentru ridicarea actelor.

Documentele necesare

  1. Cererea de înregistrare menținui;
  2. Declaraţia-tip model 3;
  3. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/ acţionarilor sau decizia asociatului unic/ CA/ directoratului sau, după caz, actul adiţional la actul constitutiv;
  4. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social
  5. Certificatul de înregistrare (original) – detalii;
  6. Actul constitutiv actualizat, în original – detalii;