1. Introducere

Vă mulțumim pentru interesul acordat informațiilor, serviciilor și produselor oferite prin intermediul site www.dianex.ro, precum și prin intermediul subdomeniilor dianex.ro.

Acest document (denumit în continuare „Termeni și Condiții”), împreună cu documentele menționate în el, reprezintă condițiile utilizării site-ului www.dianex.ro împreuna cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare „site” sau „site-ul”) și plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului și a folosirii informațiilor prezentate în cadrul site. Prin navigarea pe site-ul www.dianex.ro sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul site sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă un contract legal – un contract între consumatori/utilizatorii site www.dianex.ro și noi. Vă rugăm să citiți și Politica de confidențialitatePolitica de cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții, înainte de a începe navigarea pe site sau utilizarea acestuia.

Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul www.dianex.ro.

  1. Definirea unor termeni

  • Dianex – este denumirea comerciala a grupului de firme compus din: Dianex Serv SRL CUI 17765628, Dianexaccounting SRL CUI 37786676, Dianex Consultanta Firme SRL CUI 43049628, Ioan Alexandra Diana PFA CUI 42941741 .
  • Vânzator – oricare dintre firmele Dianex.
  • Consumator (Utilizator) – O persoană care folosește informațiile și/sau navigează pe site, care folosește  în orice scop site-ul. Aici sunt incluși și„consumatorii”, așa cum sunt definiți în articolul 2.1 din Directiva UE privind drepturile consumatorilor dar și consumatorii persoane juridice sau fără personalitate juridică (PFA, I.I., Liber Profesioniștii).
  • Clauză de declinare a responsabilității – O declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
  • Site – platforma online gazduită la adresa web www.dianex.ro și subdomeniile acesteia.
  • Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
  • Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
  • Contract – prezentele Termene și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții
  • Conținut – reprezintă:
    • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Dianex, Consumatorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
    • informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzator într-o anumită perioadă;
    • date referitoare la Dianex, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • Despăgubire – Obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de altă persoană sau organizație în urma unor proceduri judiciare, cum ar fi procesele.
  • Drept de autor – Drept legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de alții.

  1. Identitatea firmei

Pentru o mai simla intelegere, termenul Dianex, este folosit pentru firmele:

  1. DIANEX SERV SRL, cu sediul în Ploiesti, Prahova, Str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1492/2005, Cod Unic de Identificare Fiscală RO17765628, capital social 15.000 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro,  mobil: 0721 321 348
  2. DIANEXACCOUNTING SRL, cu sediul in Ploiesti, Prahova, Str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1491/2017, Cod Unic de Identificare Fiscala 37786676, capital social 200 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro,  mobil: 0721 321 348
  3. DIANEX CONSULTANTA FIRME S.R.L. cu sediul in Ploiesti, Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1634/2020, Cod Unic de Identificare Fiscala 43049628, capital social 200 lei, având următoarele date de contact: contact@dianex.ro,  mobil: 0721 321 348
  4. IOAN ALEXANDRA DIANA Persoana Fizica Autorizata Sediu social: Str. Armoniei 9, Adjudu Vechi, Adjud, Vrancea CUI 42941741 Nr. ONRC F39/316/2020, având următoarele date de contact: contact@alexwritescode.eu, mobil: 0743189639

Cum să ne contactați

Acest Site este operat de Dianex Serv  S.R.L., cu sediul social în  Ploiești, str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de înregistrare J29/1492/2005, având CUI RO 17765628.

Dacă aveți orice întrebare sau comentariu cu privire la site-ul nostru, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin:

  • e-mail la contact@dianex.ro,
  • telefon la 0721321348 sau,
  • poștă la adresa str. Timiș nr.1, etaj 1, Ploiești, România.

  1. Drepturile și responsabilitățile părților

  1. Condiții specifice intermedierii obținerii Certificatelor Constatatoare / Furnizare de Informații

  1. Prin transmiterea comenzii, clientul împuternicește un reprezentant Dianex să solicite la Registrul Comerțului Certificat Constatator / Furnizare Informații,  să solicite în numele său și un reprezentant Dianex să figureze ca solicitant pe Certificatul Constatator / Furnizare Informații comandat și împuternicește în mod expres pe Dianex să platească în numele său taxa de la Registrul Comerțului.
  2. Având în vedere că obținerea Certificatului Constatator se face electronic prin intermediul serverului Registrului Comertului portalonrc.ro, Dianex nu poate garanta un timp maxim până la obținerea certificatului constatator sau furnizarea de informatii.
  3. Certificatul Constatator / Furnizarea de Informații este eliberat cu semnatură electronică de Oficiul National al Registrului Comerțului, Dianex nefiind în nici un fel responsabil pentru conținutul sau forma certificatului sau furnizării eliberate.
  4. Comisionul de intermediere si taxa ONRC  pentru comenzile achitate se pot returna în integralitate doar în următoarele situații:
    – dacă nu primesște documentul solicitat în maxim 48 de ore lucratoare din momentul comenzii;
    – certificatul constatator sau furnizarea de informații a fost obținut greșit de către Dianex în situația în care datele introduse de consumator au fost corecte, la cererea clientului, fără ca acesta să dorească obținerea unui document corect;
  5. Consumatorul declară pe propria raspundere ca s-a informat cu privire la certificatul constatator sau furnizarea de informații comandat, iar solicitarea facută este conformă cu nevoile sale, Dianex nu poate fi facut răspunzător în cazul în care autoritățile/entitățile la care prezentați certificatul constatator sau furnizarea de informații nu îl acceptă.
  6. Dianex va începe demersurile pentru obținerea de la ONRC a documentului (certificatul constatator sau furnizarea de informații) comandat de consumator doar după confirmarea încasării comisionului și a taxei ONRC. La plata prin virament bancar, confirmarea plății va fi efectuată de consumator prin comunicarea prin email madalin@dianex.ro a dovezii plății. La plata cu cardul confirmarea va fi facută de procesatrul de plăți Netopia Payments SRL.
  7. Consumatorul declară pe propria raspundere că solicitarea facturi fiscale are date reale și o va înregistra in contabilitate (în cazul entităților economice).

  1. Condiții specifice intermedierii obținerii Extras Carte Funciară / Extras Plan de Cadastru

Caracteristicile esenţiale ale serviciului

Prin transmiterea comenzii, consumatorul împuternicește un reprezentant Dianex să solicite la Agenția Națională de Cadastru si Publicitate Imobiliara: Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastru,  să solicite în numele său și figureze ca solicitant pe Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastru solicitant și împuternicește în mod expres pe Dianex să platească în numele său taxa de la Agenția Națională de Cadastru si Publicitate Imobiliara.

Având în vedere că obținerea Extrasului Carte Funciară / Extrasului Plan Cadastru se face electronic prin intermediul serverului Agenția Națională de Cadastru si Publicitate Imobiliara online prin intermediul platformei ancpi.ro., Dianex nu poate garanta un timp maxim până la obținerea extraselor.

Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan de Cadastru este eliberat cu semnatură electronică de Agenția Națională de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Dianex nefiind în nici un fel responsabil pentru forma și conținutul extrasului eliberat.

Consumatorul declară pe propria raspundere ca s-a informat cu privire la Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastru comandat, iar solicitarea facută este conformă cu nevoile sale, Dianex nu poate fi facut răspunzător în cazul în care autoritățile/entitățile la care prezentați Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastru nu îl acceptă.

Dianex va începe demersurile pentru obținerea de la ANCPI a documentului (Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastru) comandat de consumator doar după confirmarea încasării comisionului și a taxei ANCPI. La plata prin virament bancar, confirmarea plății va fi efectuată de consumator prin comunicarea prin email madalin@dianex.ro a dovezii plății. La plata cu cardul confirmarea va fi facută de procesatrul de plăți Netopia Payments SRL.

Consumatorul declară pe propria raspundere că solicitarea facturi fiscale are date reale și o va înregistra in contabilitate (în cazul entităților economice).

  1. Condiții specifice Înființării de Firme (SRL, PFA, I.I. )

Serviciile sunt oferite în 2 variante:

COMPLET
Asiguram telefonic consultanță inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online la ONRC și asigurăm telefonic consultanța pentru înregistrarea ulterioară la ANAF. Actele emise de ONRC vor fi ridicate de consumator direct de la ghiseul Registrului Comerțului din județul în care este stabilit sediul social sau vor fi primite prin Poștă, expeditorul fiind ONRC.

ECONOMIC
Asiguram telefonic consultanță inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele necesare pentru depunerea la ONRC și asigurăm telefonic consultanță pentru înregistrarea ulterioară la ANAF. Consumatorul va depune dosarul la ONRC. Dianex va asigura consultanța cu privire la pașii necesari depunerii dosarului la ONRC. Actele emise de ONRC vor fi ridicate de beneficiar direct de la ghișeul Registrului Comerțului din județul în care este stabilit sediul social sau vor fi primite prin Poștă, expeditorul fiind ONRC.

  1. Dianex asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică consumatorului în programul de lucru al Dianex, până la momentul predării documentelor PFA / I.I. / SRL -ului și încă 10 de zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Cosultanța se limiteaza la maxim 5 convorbiri telefonice cu durata cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrarilor fiscale.
  2. Dianex NU asigură consultanță pe email.
  3. Consumatorul va verifica corectitudinea datelor înscrise în documentele tehnoredactate de către Dianex și nu are vreo pretenție ulterioară față de acesta în cazul în care în cuprinsul documentelor au fost înscrise date/informații eronate.
  4. Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fara a leza buna desfasurare a activității consumatorului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la ONRC.
  5. Dianex nu este in nici un moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută;
  6. Dianex nu este responsabil și nu va plăti în nici un fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
  7. Dianex va tehnoredacta documentele necesare înființării firmei pe baza datelor puse la dispoziție de consumator.
  8. Dianex poate în orice moment să refuze indeplinirea obligatiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
  9. Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfașoare activitatea de prestatie pe toată perioada contractului la un nivel corespunzator și la termenele cerute;
  10. Consumatorul va plătii tariful și taxele ONRC;
  11. Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
  12. Consumatorul se face raspunzator de legalitatea tuturor documentelor si informațiile puse la dispoziția Dianex;
  13. Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
    1. toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
    2. nu semnează în numele altei ăersoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
    3. pentru toate documentele puse la dispozitie Dianexare acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente;
    4. a transmis informarea GDPR anexa la prezentul contract persoanelor vizate a caror date personale se afla in documentele transmise consumatorului;

Alte clauze

Art.1. Dianex nu răspunde pentru actele și faptele comise de consumator ce contravin prevederilor legale în vigoare.
Art.2. Corespondența purtată de Consumator și Dianex se va face prin intermediul poștei electronice și/sau prin Curier/Poștă și constituie parte a prezentului contract.
Art.3. Rezilierea prezentului contract poate fi cerută de catre părți, cu condiția, însă ca parte ce o solicită să o notifice în scris celeilalte părți înainte de expirarea contractului. Dacă rezilierea contractului nu se produce din vină exclusiva a Dianex, sumele încasate de acesta, de la Consumator pentru serviciile a căror execuție a început, nu vor fi returnate.
Art.4. Ca excepția de la Art.3, în cazul în care clientul nu transmite documentele conform instrucțiunilor primite, are un comportament necivilizat sau Dianex nu primește întreaga colaborare a consumatorului, cum ar fi, puncte divergente privind modul de întocmire a documentelor, a necesității privind prezentarea unor acte, a modului în care se soluționează diverse cereri din partea funcționarilor ONRC, și altele asemenea, Dianex reziliază unilateral prezentul contract, returnând în întregime suma primită de la acesta. Notificare privind rezilierea și returnarea banilor încasați se va transmite la adresa de emailul transmis de consumator în comandă
Art.5
. Dianex nu răspunde pentru erorile de înregistrare, comunicare, înscriere sau de transmitere a documentelor, făcute de persoane care nu se află sub autoritatea sa, cum ar fi funcționarii de la Registrul Comerțului, ANAF sau lucrătorii de la Poștă. Îndreptarea respectivelor erori nu intră în atribuțiile Dianex.
Art.6. Dianex oferă serviciile stipulate in prezentul cntract in programul de lucru Luni-Vineri (zile lucratoare) intre orele 08.00 – 17.00.

  1. Condiții specifice Înregistrărilor de Mențiuni la ONRC

  1. Dianex asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică consumatorului în programul de lucru al Dianex, până la momentul predării documentelor mențiunii și încă 10 de zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Cosultanța se limiteaza la maxim 5 convorbiri telefonice cu durata cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrarilor fiscale.
  2. Dianex NU asigură consultanță pe email.
  3. Consumatorul va verifica corectitudinea datelor înscrise în documentele tehnoredactate de către Dianex și nu are vreo pretenție ulterioară față de acesta în cazul în care în cuprinsul documentelor au fost înscrise date/informații eronate.
  4. Dianex va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fara a leza buna desfasurare a activității consumatorului. Dianex nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la ONRC.
  5. Dianex nu este în nici un moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută;
  6. Dianex nu este responsabil și nu va plăti în nici un fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
  7. Dianex va tehnoredacta documentele necesare înființării firmei pe baza datelor puse la dispoziție de consumator.
  8. Dianex poate în orice moment să refuze indeplinirea obligatiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
  9. Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfașoare activitatea de prestatie pe toată perioada contractului la un nivel corespunzator și la termenele cerute;
  10. Consumatorul va plătii tariful și taxele ONRC;
  11. Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
  12. Consumatorul se face raspunzator de legalitatea tuturor documentelor si informațiile puse la dispoziția Dianex;
  13. Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
    1. toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
    2. nu semnează în numele altei ăersoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
    3. pentru toate documentele puse la dispozitie Dianexare acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente;
    4. a transmis informarea GDPR anexa la prezentul contract persoanelor vizate a caror date personale se afla in documentele transmise consumatorului;

Alte clauze

Art.1. Dianex nu răspunde pentru actele și faptele comise de consumator ce contravin prevederilor legale în vigoare.
Art.2. Corespondența purtată de Consumator și Dianex se va face prin intermediul poștei electronice și/sau prin Curier/Poștă și constituie parte a prezentului contract.
Art.3. Rezilierea prezentului contract poate fi cerută de catre părți, cu condiția, însă ca parte ce o solicita sa o notifice în scris celeilalte părți înainte de expirarea contractului. Daca rezilierea contractului nu se produce din vina exclusivă a Dianex, sumele încasate de acesta, de la Consumator pentru serviciile a căror execuție a început, nu vor fi returnate.
Art.4. Ca exceptia de la Art.3, în cazul în care clientul nu transmite documentele conform instrucțiunilor primite, are un comportament necivilizat sau Dianex nu primește întreaga colaborare a consumatorului, cum ar fi, puncte divergente privind modul de întocmire a documentelor, a necesității privind prezentarea unor acte, a modului în care se soluționează diverse cereri din partea funcționarilor ONRC, și altele asemenea, Dianex reziliază unilateral prezentul contract, returnând în întregime suma primită de la acesta. Notificare privind rezilierea și returnarea banilor încasați se va transmite la adresa de emailul transmis de consumator în comandă
Art.5
. Dianex nu răspunde pentru erorile de înregistrare, comunicare, înscriere sau de transmitere a documentelor, făcute de persoane care nu se află sub autoritatea sa, cum ar fi funcționarii de la Registrul Comerțului, ANAF sau lucrătorii de la Poștă. Îndreptarea respectivelor erori nu intră în atribuțiile Dianex.
Art.6. Dianex oferă serviciile stipulate in prezentul cntract in programul de lucru Luni-Vineri (zile lucratoare) intre orele 08.00 – 17.00.

  1. Condiții specifice Vânzării Case de Marcat Fiscale

Casele de marcat se vând doar în baza unui contract de service încheiat cu unitatea de service Dianex Serv SRL.

Seria fiscală a caselor de marcat se poate obține de către Dianex, doar pentru firmele care doresc instalarea casei de marcat în județul Prahova. Pentru obținerea seriei fiscale vă rugăm să ne comunicați pe email:

  1. Copie Certificat Înregistrare;
  2. Copie Carte Identitate administrator;
  3. Copie Certificat Constatator pentru locul unde instalați casa, sau pentru activitate ambulant (după caz) – Model Certificat Constatator;

După confirmarea plății si primirea documentelor de mai sus vom întocmi si expedia factura pentru casa de marcat si service anual , vom livra pe email documentele necesare pentru obținerea numarului fiscal de la ANAF. Aceste documente vor fi semnate de dvs. și comunicate prin email.

Pentru introducerea articolelor in casa de marcat vă rog sa ne furnizați un tabel în excel cu următoarele coloane: Nr. Ordine, Denumire produs /serviciu, U.M. și opțional Prețul.

OUG 28/1999 – Articolul 4 – bonul fiscal
(1) Bonul fiscal este documentul emis de aparatul de marcat electronic fiscal care trebuie să cuprindă cel puțin: denumirea și codul de identificare fiscală ale operatorului economic emitent; adresa de la locul de instalare a aparatului de marcat electronic fiscal; logotipul și seria fiscală ale aparatului; numărul de ordine; data și ora emiterii; denumirea fiecărui bun livrat sau serviciu prestat; prețul sau tariful unitar; cantitatea; valoarea pe fiecare operațiune, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cu indicarea cotei de taxă; valoarea totală a bonului, inclusiv taxa pe valoarea adăugată; valoarea totală a taxei pe valoarea adăugată pe cote de taxă, cu indicarea nivelului de cotă; valoarea totală a operațiunilor scutite de taxa pe valoarea adăugată, precum și valoarea altor taxe care nu se cuprind în baza de impozitare a taxei pe valoarea adăugată, dacă este cazul.
(2) Bonul fiscal emis de aparatul de marcat electronic fiscal definit la art. 3 alin. (2) trebuie să conțină pe lângă elementele definite la alin. (1) și următoarele elemente: unitatea de măsură, precum și codul de înregistrare în scopuri de TVA al beneficiarului, la cererea acestuia.

  1. Reguli privind utilizarea site-ului

Obiectivul conținutului site-ului este de a transmite informații actualizate și exacte și pentru a permite consumatorilor plasarea de comenzi online.

Prin vizitarea site sau plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, vă obligați: să folosiți acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare; să Nu plasați nici o comandă falsă sau frauduloasă; să furnizați informații reale; să respectați drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site; să Nu desfășurați nici un fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru.

Vă informăm că, în cazul nerespectării parțiale sau în totalitate a obligațiilor enumerate mai sus ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.

Pentru a utiliza site-ul nostru sau pentru a trimite comenzi și date personale trebuie să aveți vârsta de cel puțin 18 ani.

Dacă alegeți sau faceți comenzi pe site, este necesar să faceți acest lucru cu acuratețe și onestitate și să ne informați cu privire la orice modificare a informațiilor comunicate.  Dacă credeți că cineva a aflat aceste date, este necesar să ne spuneți imediat, consultați secțiunea Cum să ne contactați de mai sus.

Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie: să dăuneze, să conducă la hărțuirea sau rănirea altor persoane sau la încălcarea drepturilor altei persoane, inclusiv viața privată, dreptul la imagine;

Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie să conducă la utilizarea în mod greșit sau la încălcarea oricăror drepturi de proprietate intelectuală sau să conțină orice tip de informații / date confidențiale pentru tine sau orice altă persoană sau entitate sau să nu ai dreptul de a dezvălui publicului;

Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie să distribuie un virus sau alt cod informatic dăunător, să testeze vulnerabilitatea site-ului, să conducă la probleme de securitate, daune, să dezactiveze sau să supraîncarce site-ul sau să pună în pericol, perturbe, supraîncarce, dăuneze, deterioreze sau să afecteze funcționarea sau integritatea site-ului sau a sistemelor sau rețelelor conectate la site sau a oricăror alte persoane care folosesc site-ul.

Nu trebuie nici să încercați să: (a) efectuați extrageri în masă, automatizate sau sistematice de pe site sau să îl utilizați în sau pentru a crea un alt site, serviciu sau bază de date, sau să încercați să îl vindeți sau să îl distribuiți; (b) decompilați, să folosiți tehnici de inginerie inversă, să demontați sau să reduceți altfel codul utilizat în orice software de pe site la o formă ușor de citit; sau (c) să folosească orice deep-link pentru crearea de legături spre pagini secundare, page-scrape, spider robot, crawl, index, Internet agent sau orice alte dispozitive automate, programe, algoritmi sau orice metodologie similară sau echivalentă pentru a utiliza, accesa, copia, achiziționa informații, a genera impresii, informații de intrare, informații de stocare, căutare, generarea căutărilor sau monitorizarea oricărei părți din site sau a conținutul nostru.

  1. Politica de facturare si plati

Consumatorul comandă produsul sau serviciul dorit prin formularul de comandă existent pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit. Odată cu transmiterea formularului de comandă, va primi în mod automat sau programt un email în care se regăsesc pașii de urmat, modalitățile de plată și proforma pentru serviciul sau produsul comandat.

După confirmarea plății consumatorului, Dianex va emite factura, pe numele furnizat de catre consumator prin interemediul formularului de comandă. Consumatorul este direct responsabil pentru înregistrarea facturii primite de la Dianex în contabilitatea firmei pe numele căreia s-a emis factura.
Factura emisă va contine:

  • comisionul firmei pentru intermediere obținerii documentelor eliberate de Registru Comerțului.
  • taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Registrul Comerțului pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, extrase carte funciara și extrase plan cadastral).
  • în cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti, prin virament bancar sau la caseria instituției, direct la Registrul Comerțului taxele de înregistrare pe baza notei de calcul emisă de funcționarii ONRC si comunicată prin email de Dianex. ONRC va emite și comunica facturile pentru respectivele taxe. Dianex nu poartă nici o răspundere în cazul în care funcționarii ONRC nu transmit facturile pentru taxele încasate.

Factura emisă de Dianx se va transmite în format electronic cu respectarea art.319 alin 1 si 4 cod fiscal.

Acceptarea de client a facturii electronice poate include orice acord scris, formal sau informal, precum și un accept tacit, cum ar fi faptul că a procedat la procesarea ori plata facturii electronice. Acceptul clientului de a utiliza factura electronică reprezinta confirmarea acestuia ca deține mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice, precum și că are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea conținutului și lizibilitatea facturii.

Dacă consumatorul va solicita factura în format fizic, Dianex va transmite prin intermediul serviciului de curierat factura solicitată, costurile de livrare fiind suportate în totalitate de către consumator.

Plata pentru achiziția de produse și servicii prin site se poate face de catre consumator în 2 modalități:

  • plata în avans prin virament bancar cu OP, folosind datele din proforma primită pe email în urma trasmiterii comenzii. Comanda va intra în lucru doar după transmiterea dovezii plății de către consumator, la adresa de email madalin@dianex.ro și recepționarea acesteia de către Dianex.
  • plata în avans cu CARDUL prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA Payments SRL (Mobilpay). Comenzile consumatorilor vor intra în lucru dupa confirmarea platii de catre procesatorul de plati Mobilpay.

Date procesator extern de plati  – NETOPIA Payments SRL  inregistrata in Bucuresti RO15565496, J40/9170/2003 cont bancar RO92UGBI0000102009055RON Garanti Bank – Bucuresti   Adresa: Bd. Dimitrie Pompeiu 9 – 9A, clădirea 24, etaj 4, Sector 2, 02033 Departament comercial: 021-527.77.25 (L-V 9-18) Departament comercial: contact@mobilpay.ro Departament financiar: 021-527.77.20 (L-V 9-18) Departament financiar: financiar@mobilpay.ro Departament  tehnic: implementare@mobilpay.ro

Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor introduse în formularul de plată se face prin intermediul NETOPIA Payments SRL , Dianex nu poate prelucra (accesa, stoca, etc) în nici un fel de datele referitoare la cardul dumneavoastră.

În cazul plății online cu cardul, banca emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă, comanda nu se va prelucra și nu vom avea nicio obligație să livrăm serviciile sau produsele comandate. Cauzele privind neautorizarea plății cu cardul se pot verifica la banca emitentă a cardului.

  1. Preţuri, Taxe

  • Prețurile bunurilor și serviciilor afișate pe site sunt exprimate în RON și includ toate taxele fiscale (TVA pentru firmele Dianex înregistrate în scopuri de TVA) conform legislației române în vigoare.
  • Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit.
  • Prețurile produselor sau serviciilor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment de către Dianex, fără o notificare prealabila, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Pentru comenzile transmise anterior modificării prețurilor, se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
  • Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Registrul Comerțului pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații) face parte din prețul de livrare.
  • Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de extrase carte funciara și extrase plan cadastral) face parte din prețul de livrare.
  • În cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti suplimentar prețului afișat pe site, prin virament bancar sau la caseria instituției, direct la Registrul Comerțului taxele de înregistrare pe baza notei de calcul emisă de funcționarii ONRC si comunicată prin email de Dianex.

  1. Politica de Livrare

Livrarea serviciilor comandate prin intermediul site, se realizează exclusiv pe cale electronică la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră la transmiterea comenzii.

Livrarea produselor comandate prin intermediul site, se realizează în 2 moduri:

  • prin ridicarea lor de la sediu Dianex situat în Ploiești str. Timiș nr. 1
  • prin curierat rapid, costurile privind livrarea fiind suportate în întregime de către consumator.

Produsele se livrează de către Dianex, direct la adresa specificată de acesta in formularul de comanda. Transportul se asigură prin firma de curierat CURIER.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea plății, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

  1. Garantii și modul de acordare al acestora

Garanțiile în cazul produselor

1. Toate operațiunile realizate de Dianex în vederea readucerii produsului aflat în perioada de garanție la starea de conformitate declaratț de Producator, înlocuire de piese și/sau subansambluri, resoftare, actualizare de soft, etc., vor fi efectuate de catre Dianex la sediul acestuia din Ploiești, str. Timiș nr.1.  În cazul unor defecțiuni complexe sau în situația în care Dianex nu este autorizat pentru efectuarea intervențiilor, produsul defect va fi trimis la Importator / Producător pentru reparații, transportul fiind asigurat de către Dianex.
2. Termenul de aducere la starea de conformitate a produsului aflat în garanție este de maxim 15 zile (3 zile lucrătoare în cazul caselor de marcat), de la data recepționării produsului de către Dianex, în functie de disponibilitatea pieselor de schimb și a complexității operațiunilor de reparatie. Produsul ce face
obiectul operațiunilor de diagnosticare și reparație este cel descris in Procesul verbal de predare-primire completat de Client și Prestator în cazul produselor predate direct de catre Client la sediul Dianex.

În cazul produselor expediate prin curier, produsul este cel descris în documentele de expediție și fișa de reparație emisă de Prestator. În caz de neconcordanta, va avea intaietate fisa de reparatie.

Casele de marcat se vor primi în service doar însoțite de Cartea de Intervenție înregistrată la ANAF pentru respectivul aparat fiscal. Modul de anunțare a defectelor caselor de marcat se va stabili prin contractul de service care însoțește casa de marcat. Orice comunicare a defecțiunii care nu respectă procedura stabilită ărin contractul de service nu va fi luată în considerare de către Dianex. În lipsa unui contract de service, conform OUG 28/1999 , unitatea service Dianex  se află în imposibilitatea efectuării oricărei intervenții asupra casei de marcat.
3. In cazul in care produsul nu poate fi diagnosticat sau reparat ori termenul legal de efectuare a reparatiei nu poate fi respectat ca urmare a neindeplinirii de catre Producator a obligatiei de-a pune la dispozitia Prestatorului piesele de schimb/procedurile de diagnosticare si/sau reparatie, Prestatorul va inapoia produsul in starea in care l-a primit.
4. Conform legislatiei privind acordarea garantiei pentru produse si a specificatiilor Producatorilor ce pot fi continute de certificatele de garantie, produsele pot pierde garantia, in oricare din urmatoarele cazuri:
– prezinta urme de contact cu lichid, deteriorari mecanice, termice sau datorate radiatiilor, deteriorari datorate intemperiilor sau neglijentei in utilizare;
– produsul a suferit interventii (inclusiv instalari de software) neautorizate de producator;
– numerele seriale ale produsului au fost indepartate, sterse sau sunt ilizibile;
– produsul se afla pe lista neagra (black list) a Producatorului ca urmare a sesizarii/plangerii penale facuta de achizitorul final al produsului (clientul final) privind furtul/pierderea produsului;
-ca urmare a constatarii uneia din situatiile de mai sus, produsul a fost anterior declarat in afara garantiei de catre un alt service autorizat de Producator;
-ca urmare a îndepartării sigiliului producătorului sau a unității Dianex, de către persoane neautorizate;
-oricare alte situatii similare cu cele de mai sus;
5. Efectuarea reparatiei produsului aflat in perioada de garantie va putea fi refuzata de catre Prestator in cazul in care Clientul nu prezinta Prestatorului odata cu produsul oricare din actele cerute de legislatia privind acordarea garantiei pentru produse sau de catre Producator prin certificatul de garantie (factura fiscala/actul de achizitie, certificat de garantie, etc.).
6. Clientul intelege si este de acord ca in oricare din cazurile prevazute la pct.4 din prezentul capitol Dianex este abilitat de catre Producator sa declare pierderea garantiei.

Garanții în cazul serviciilor

În cazul înregistrării de menținui sau firme noi la Registrul Comerțului (ONRC), datorită practicilor neunitare la oficiile ONRC din România, Dianex nu poate garanta soluționarea pozitiva a dosarului de înregistrare. În cazul solutionărilor negative, Dianex nu poate fi tras la răspundere din momentul în care cu aceleași documente, soluția a fost una pozitiva la un alt oficiu al ONRC sau la un alt funcționar ONRC.

În cazul intermedierilor de certificate constatatoare / furnizare de informatii / extrase de carte funciara / extrase de plan cadastral, Dianex nu poate garanta un anumit conținut sau lizibilitatea sporită pentru respectivele documente, deoarece, acestea sunt eliberate de entități independente de Dianex.

  1. Politica de returnare/anulare

Prezenta politică se completează cu Încheierea şi executarea contractelor la distanţă ca parte integrantă a prezentei politici.

Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului

Condiții specifice intermedierii obținerii Certificatelor Constatatoare / Furnizării de Informații / Extraselor de Carte Funciară / Extraselor de Plan Cadastral
Momentul încheieri contractului este momentul la care clientul transmite comerciantului plata pentru intermedierea obținerii Certificatelor Constatatoare / Furnizării de Informații / Extraselor de Carte Funciară / Extraselor de Plan Cadastral. Contractele de furnizare servicii a încheiate, nu se pot denunta unilateral de consumator.

În cazurile în care cererile de eliberare certificate constatatoare nu pot fi onorate (în principal entităților care nu sunt înregistrate la ONRC, ca C.M.I.-urile, Fundatiile, etc) Dianex va returna clientului taxa ONRC încasata de la acesta. Comisionul de intermediere  nu se va returna, acesta fiind utilizat pentru acoperirea cheltuielilor bancare pentru înregistrarea cererii de certificat.

În cazurile solicitarilor din partea clienîilor pentru renunțarea la cererile transmise și plătite și la restituirea sumelor achitate, Dianex va proceda astfel:

  1. dacă Certificatul Constatator / Furnizare Informatii /Extrasul de Carte Funciară / Extrasul de Plan Cadastral solicitat de client a fost deja solicitat instituției emitente de către Dianex, sumele încasate nu se vor restitui;
  2. dacă Certificatul Constatator / Furnizare Informatii /Extrasul de Carte Funciară / Extrasul de Plan Cadastral solicitat de client nu a fost platit de Dianex la ONRC sau ANCPI, se va restituii taxa ONRC/ANCPI, comisionul de intermediere fiind reținut pentru acoperirea cheltuielilor bancare.

Condiții specifice vânzării de produse.

Dianex vinde produse exclusiv catre persoane juridice si persoanelor asimilate acestora (PFA, I.I., I.F.) și Liber Profesioniștilor (Avocati, CMI, etc.).

Dianex nu acceptă returnare produselor achizitionate de persoanele enumerate mai sus.

  1. Legea aplicabilă, jurisdicția și soluționarea litigiilor

Orice nemulțumire legată de accesarea sau/și utilizare site www.dianex.ro, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct prin email la adresa contact@dianex.ro.
Comunicarea privind nemulțumirea dvs. trebuie să conțină în mod obligatoriu:
a) numele, prenumele și datele de identificare ale consumatorului;
b) numele şi calitatea reprezentantului consumatorului şi dovada calităţii de reprezentant al acestuia, în cazul firmelor;
c) prezentarea obiectului nemulțumirii;
d) cuantumul pretenţiilor şi, după caz, modul de calcul al acestora (dacă este cazul);
e) dovada achiziționării serviciului sau produsului pentru care vă exprimați nemulțumirea;
Doar în cazul respectării elementelor a) – e), comunicarea privind nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei noatre prin aceste acțiuni.

Consumatorul / Utilizatorul este de acord că orice pretenție sau dispută referitoare la site-ul nostru va fi reglementată de legislația din România, fără a ține seama de dispozițiile privind conflictele de legi și sub jurisdicția exclusivă a instanțelor Ploiești.

Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, se poate folosi și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), platforma o găsești aici.

Totodată va informam că consumatorii persoane fizice pot adresa eventualele nemultumiri către Autoritatea Națională de Protecția a Consumatorilor- link-ul către ANPC

  1. Comunicare

Comunicarea Dianex cu Consumatorul, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.

Comunicarea Consumatorului cu Dianex, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.

  1. Limitarea responsabilității

Nici o prevedere din prezentele Termeni și Condiții nu exclude sau limitează răspunderea noastră în legătură cu site-ul nostru și utilizarea sau încrederea în acesta în cazul în care reprezintă un act ilegal, și inclusiv pentru fraudă, denaturare frauduloasă sau deces sau vătămare corporală generate de culpa noastră. Nimic din acești Termeni nu vă afectează drepturile legale în calitate de consumator.

Cu excepția cazurilor prevăzute în primul paragraf de mai sus, nu vom avea nici o responsabilitate pentru pierderi, daune sau costuri de orice fel, indiferent de proveniență (inclusiv, dar fără a se limita la neglijență), direct sau indirect, în conformitate cu sau în legătură cu site-ul nostru sau conținutul și utilizarea dumneavoastră sau bazându-se pe site-ul nostru sau pe Conținut.

Cu excepția cazurilor în care acest lucru este interzis prin lege, nu vom fi în niciun caz răspunzători față de dumneavoastră pentru orice daune indirecte, subsecvente, exemplare, speciale, incidentale sau punitive, costuri sau pierderi de orice fel, inclusiv, dar fără a se limita la date pierdute, profituri pierdute sau întreruperea activității.

În limita maximă permisă de legislația aplicabilă, renunțați în mod expres la toate pretențiile împotriva Dianex, a directorilor și angajațilorcare pot apărea din utilizarea sau accesarea site-ului de către dumneavoastră.

  1. Trimitere către alte siteuri

Site-ul nostru poate conține link-uri către website-uri terțe, platforme de social media, aplicații mobile și alte produse și servicii (cum ar fi publicitatea unor terți) („platformele terților”). Nu avem niciun control asupra platformelor terțelor părți, nu le susținem întotdeauna și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru acestea, inclusiv în ceea ce privește conținutul, acuratețea sau scopul acestora. Prin urmare, trebuie să examinați cu atenție politicile legale și de confidențialitate de pe platformele acestor terțe părți, inclusiv să vă informați cu privire la orice modificări aduse acestora. Interacțiunea dumneavoastră cu aceste platforme de legătură este pe propriul dumnavoastră risc. Dianex nu are nicio obligație sau responsabilitate pentru astfel de platforme ale terților și pentru termenii și condițiile acestora.

Dacă operați o asemenea platformă și doriți să aveți link la site-ul nostru, puteți include pe site-ul dumneavoastră un hyperlink către prima pagină a site-ului nostru (scriind numele dianex.ro în text simplu); cu condiția să faceți acest lucru în conformitate cu acești Termeni și să nu:

  1. sugerați în niciun fel că sunteți afiliat, aprobat sau recompensat de Dianex,
  2. afișați hyperlink-ul sau ssite-ul nostru într-un mod denigrator față de Dianex,
  3. inserați un deep-link la orice altă pagină a website-ului nostru, sau
  4. să limitați site-ul nostru sau orice Conținut, sau, sub nicio formă, cauza site-ului nostru sau conținutului să apară într-o fereastră cu orice alt material.

Putem retrage orice permisiune de legătură în orice moment, la discreția noastră. Nu veți utiliza numele, sigla, sloganurile, mărcile comerciale sau orice alte cuvinte sau coduri ale Dianex care identifică Dianex ca buton hyperlink, într-un metatag sau în orice fel, fără consimțământul scris expres al Dianex.

  1. Drepturile de autor

Tot conținutul de pe Site, inclusiv dar fără limitare, text, fotografii, grafică, opere de artă, mărci comerciale, mărci, logo-uri, videoclipuri, sunet, muzică, interfețe de utilizator și cod (colectiv, „Conținut”), precum și aspectul Conținutului, sunt proprietatea noastră sau a licențiatorilor noștri și este protejat de drepturi de autor, marcă comercială, brevet, drepturi sui generis / drepturi privind bazele de date și alte drepturi de proprietate intelectuală.

Nici un element al site-ului nostru și nici al Conținutului nu poate fi utilizat, copiat, reprodus, republicat, încărcat, postat, afișat public, difuzat, publicat, codificat, tradus, transmis sau distribuit în orice fel către orice alt computer, server, website sau orice alt mediu în scopuri comerciale, fără acordul prealabil, scris și expres al Dianex.

  1. Modificare prezentelor condiții si a conținutului site

Putem schimba oricand toate sau orice parte a site-ului nostru, inclusiv prin adăugarea, eliminarea sau modificarea oricărui Conținut. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.

Site-ul nostru nu va fi disponibil mereu pentru dvs.. Putem modifica, suspenda sau retrage funcționarea sau accesul la site-ul nostru în orice moment, fie în mod temporar sau permanent, inclusiv din motive de mentenanță și alte motive tehnice. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.

Ca toate serviciile bazate pe software, website-ul nostru poate întâmpina erori sau dificultăți neprevăzute. Nu ne asumăm responsabilitatea de a păstra mereu Conținutul și website-ul nostru sau de a furniza corecții, actualizări sau lansări în legătură cu acestea.

Site-ul nostru este un mediu dinamic și uneori pot apărea inexactități și erori. Noi nu suntem responsabili pentru (și nu aprobăm sau susținem în mod automat) Conținutul dumneavoastră sau al oricărui alt Utilizator de pe site-ul nostru și ar trebui să se aplice prudența specială atunci când îl utilizați. Cautați întotdeauna sfaturi de specialitate atunci când este necesar. Orice activitate bazată pe materialele de pe website-ul nostru va fi pe propriul dumneavoastră risc.

Putem actualiza acești Termeni și Condiții  (1) pentru a reflecta modificările serviciilor noastre sau ale modului în care ne desfășurăm activitatea, (2) din motive juridice, de reglementare sau de securitate sau (3) pentru a preveni abuzurile ori daunele.

Dacă modificăm aceste condiții NU vă vom notifica în prealabil. Fiecare versiune a prezentelor termeni și condiții vor afișa data de la care intră în vigoare, avand grijă să păstrăm și variantele vechi. Dacă nu acceptați noile condiții, trebuie să nu mai utilizați/vizionați site.

  1. Confidențialitate

Atât Dianex cât și Consumatorul/Utilizatorul se obligă și garantează să păstreze confidențialitatea Informațiilor Confidențiale, să prevină divulgarea acestora terților și să nu le folosească în alte scopuri decât cele avute în vedere prin prezentul Contract, cu excepția celor autorizate în prealabil în scris de către Dianex/Consumator și sub rezerva termenilor și condițiilor impuse de aceasta.

Următoarele informații nu sunt considerate ca fiind Informații Confidențiale:

  1. sunt sau au devenit publice (inclusiv, fără limitare la orice informații prezentate oricărei agenții guvernamentale și disponibile publicului) altfel decât în urma unei dezvăluiri de către Dianex cu încălcarea prezentei secțiunii
  2.  sunt puse la dispoziția Dianex pe baze neconfidențiale dintr-o sursă diferită de Consumator despre care Dianex consideră că nu îi este interzis să dezvăluie astfel de informații către Dianex
  3. sunt cunoscute de Dianex înainte de a fi primite de la Consumator fără nicio obligație de confidențialitate sau
  4.  sunt dezvoltate de Dianexr independent de Informațiile Confidențiale dezvăluite de Consumator.

Consumatorul nu va dezvălui nici unui terț Informațiile Confidențiale primite de la Dianex, cu excepția Livrabilului și doar în condițiile arătate prin prezentele termeni și condiții și cu excepția cazului în care este obligat conform legislației în vigoare. În cazul în care Consumatorul va dezvălui Informațiile Confidențiale unei alte persoane (publice sau private) decât cele necesare pentru ducerea la îndeplinire a Serviciului contractat (ie. Registrul Comerțului, instanțele de judecată, autoritățile de poliție, instituții bancare, agențiile naționale de administrare fiscală sau parteneri comerciali), Dianex își rezervă dreptul de a se îndrepta împotriva Consumatorului pentru acoperirea oricăror prejudicii ar putea rezulta din această dezvăluire.