service case de marcat

Contractul service pentru toate casele de marcat (în garanție sau post garanție) este obligatoriu conform alin.93 din HG 804/2017.

Variante Contract Service Casă de Marcat:

  1. Plată anuală – 415 lei (TVA inclus);
  2. Plată semestrială – 230 lei (TVA inclus);
  3. Plată trimestrială – 125 lei (TVA inclus);

Serviciile și asistența incluse în contractul de service se asigură telefonic, online sau la sediul Dianex:

  • Comunicarea prin cartelă telefonică cu serverul ANAF (pentru Daisy Expert SX și Daisy Compact M).
  • Manopera reparații și constatări.
  • Asistență telefonică și online.
  • Introducere de articole (PLU) în casa de marcat.
  • Revizia obligatorie anuală la casa de marcat.
  • Reprogramare casei de marcat (schimbare cote TVA, schimbare ora de vara, de iarna, etc,).
  • Extragerea de informații din memoria casei de marcat (Z-uri pierdute, rapoarte lunare, etc).
  • Extragerea memoriei fiscale (când firma se închide sau cand se vinde casa la o altă firmă).
  • Prin încheierea acestui tip de contract se îndeplinesc și obligațiile utilizatorilor în privința notificării defecțiunilor și achiziția de role.

Comandă online Service Casă de Marcat în judetul Prahova!

Comandă online Service Casă de Marcat în judetul Prahova!

Serviciile și asistența incluse în contractul de service se asigură telefonic, online sau la sediul Dianex:

  • Comunicarea prin cartelă telefonică cu serverul ANAF (pentru Daisy Expert SX și Daisy Compact M).
  • Manopera reparații și constatări.
  • Asistență telefonică și online.
  • Introducere de articole (PLU) în casa de marcat.
  • Revizia obligatorie anuală la casa de marcat.
  • Reprogramare casei de marcat (schimbare cote TVA, schimbare ora de vara, de iarna, etc,).
  • Extragerea de informații din memoria casei de marcat (Z-uri pierdute, rapoarte lunare, etc).
  • Extragerea memoriei fiscale (când firma se închide sau cand se vinde casa la o altă firmă).
  • Prin încheierea acestui tip de contract se îndeplinesc și obligațiile utilizatorilor în privința notificării defecțiunilor și achiziția de role.

Evitați întreruperea funcționării (din cauza defecțiunilor sau utilizării necorespunzatoare) caselor de marcat prin încheierea unui contract de service case de marcat. Noile case de marcat cu jurnal electronic transmit automat către ANAF, perioada de nefuncționare a caselor de marcat sau lipsa unui contract de service.

În lipsa unui contract de service, Dianex Serv SRL nu asigură livrare de role, servicii și asistență utilizatorilor aflați în perioada de garanție sau postgarantie.

Dianex Serv SRL are personal autorizat de Ministerul Finantelor pentru service case marcat , specialiști, pregătiți să rezolve orice probleme hardware sau software. Firma noastră oferă servicii hardware și software, de la planificare, proiectare și implementare, pregătire personal și asistență tehnică, pentru case marcat, programe contabilitate, programe retail și echipamente fiscale.