Contract service case de marcat conform alin.93 din HG 804/2017

Evitati intreruperea functionarii (din cauza defectiunilor sau utilizarii necorespunzatoare) caselor de marcat prin incheierea unui contract de service case de marcat. Incepand cu noile case de marcat, perioada de nefunctionare a caselor de marcat sau lipsa unui contract de service, se va transmite automat catre ANAF.

In lipsa unui contract de service, Dianex Serv SRL nu asigura livrare de role, servicii si asistenta utilizatorilor aflati in perioada de garantie sau postgarantie

Dianex Serv SRL are personal autorizat de Ministerul Finantelor pentru service case marcat , specialisti, pregatiti sa rezolve orice probleme hardware sau software. Firma noastra ofera servicii hardware si software, de la planificare, proiectare si implementare, pregatire personal si asistenta tehnica, pentru case marcat, programe contabilitate, program restaurant si echipamente fiscale.

Serviciile oferite in baza unui contract de service case marcat si intretinere a caselor de marcat asigura rezolvarea tuturor problemelor, indiferent de specificul sau volumul acestora in cel mai scurt timp si cu costuri aproape inexistente.

Contract service Anual – 250 lei 

Serviciile incluse in contractul de service anual se asigura telefonic, online sau la sediul Dianex:

  • extragerea fisierelor necesare intocmirii declaratiei A4200;
  • manopera reparatii si constatari;
  • asistenta telefonica si online;
  • introducere de articole ulterioara fiscalizarii;
  • revizia anuala la case de marcat;
  • reprogramare case de marcat (schimbare cote TVA, schimbare ora de vara, de iarna, etc,);
  • extragerea de informatii din memoria casei de marcat (Z-uri pierdute, rapoarte lunare, etc);
  • extragerea memoriei fiscale (cand firma se inchide, cand se vinde pe o alta firma, cand se schimba punctul de lucru, etc);
  • prin incheierea acestui tip de contract se indeplinesc si obligatiile utilizatorilor in privinta: notificarii defectiunilor si achizitia de role.

De ce sa am service case de marcat ?

Este o intrebare la care multi utilizatori case de marcat cauta un raspuns.

Un aspect important privind casele de marcat este acela ca achizitia unei case de marcat nu inseamna si achizitia de servicii ulterioare. Aceste servicii se executa contracost sau in baza unui contract de service.

Lasand la o parte faptul ca, incheierea unui contract de asistenta si furnizare de consumabile, este obligatorie conform OUG 28/1999, este important pentru gasirea raspunsului, sa vedem ce drepturi si obligatii avem in baza acelui contract.

Sunt unele Unitati Service si vanzare case marcat, care prin incheierea unui contract de service nu ofera nici un avantaj utilizatorului. Singurul “avantaj” este acela ca trebuie, lunar, sau anual sa plateasca o suma, pentru nimic. De aici si revolta multora cand li se propune un contract de service pentru case de marcat.

Conform OUG 28/1999 incheierea unui contract de service pentru casa de marcat este obligatorie. ALEGEREA ESTE A DVS.!