Reluare Activitate PFA sau I.I.

Reluare Activitate
PFA sau I.I.

100% Online în toate județele

100% Online în toate județele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și furnizezi câteva informații.

  • Completăm toate documentele și le trimitem online.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică)

  • Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2 – 3 zile lucrătoare mențiunea este înregistrată. Vei primi rezoluția pentru modificare împreună cu actele mențiunii prin email, semnate electronic de funcționarii de la Registrul Comerțului conform legii 265/2022.

reluare activitate pfa

Documente necesare: copie C.I. titular PFA / I.I. .

Oricând în perioada celor 3 ani de suspendare, titularul poate lua decizia să reînceapă activitatea PFA / I.I. – ului.

Servicii reluare activitate PFA / I.I. online în toate județele. Completeaza formularul, atașează documentele necesare și noi vom întocmi și depune dosarul la Registrul Comertului.

Vom asigura consultanță în perioada preliminară, dar și după reactivarea la Registrul Comerțului.

Obligații ulterioare Reluării Activității PFA / I.I.

În cazul în care, în perioada de suspendare a firmei, entitatea a beneficiat de regimul de declarare derogatoriu, după finalizarea procedurilor la O R C, trebuie depusă la Administrația Financiară o declaratie privind reluarea activitatii, însoțită de încheierea judecatorului delegat prin care s-a admis reluarea activității.

Din punct de vedere al codului TVA – se va depune (dacă este cazul) o noua cerere pentru obținerea codului de TVA sau TVA intracomunitar.

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00