Deschidere sau Închidere Punct de Lucru PFA sau I.I.

Deschidere sau Închidere
Punct Lucru PFA sau I.I.

100% Online în toate județele

100% Online în toate județele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și ne comunici câteva informații.

  • Completăm toate documentele și le trimitem online.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică). Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2-3 zile lucrătoare, mențiunea este înregistrată. Vei primi rezoluția emisă de ONRC pentru mențiune prin email, semnată electronic de funcționarii ONRC.

  • Garantat banii înapoi dacă nu ești mulțumit de colaborarea cu noi. Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu firma noastră, vom returna integral suma încasată, fără nici o consecință.

Dacă dorești deschidere sau închidere punct de lucru pentru SRL comandă aici

Deschidere/Închidere Punct Lucru

Lei 350
  • Asigurăm consultanță inițială și completăm documentele
  • Avocatul nostru te va reprezenta pentru orice problemă legată de dosar în fața funcționarilor ONRC.
  • Ulterior deschiderii/închiderii punctului de lucru, vei primi un ghid complet cu toate obligațiile ulterioare mețiunii.
  • Suntem alături de dvs. ulterior. Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior mențiunii

Întrebări frecvente despre punctele de lucru

  • Copie C.I. titular PFA / I.I.
  • Document de spațiu pentru punctul respectiv (unul dintre actele de mai jos):
    • contract de comodat;
    • contract de închiriere;
    • contract de subînchiriere (acesta trebuie să fie însoțit de contractul de închiriere inițial cu mențiunea ca poate subînchiria spațiul);
    • act proprietate;
    • contract asociere în participațiune.
  • Copie C.I. titular PFA / I.I.

Conform OUG 28/1999 și a normelor de aplicare, utilizatorul unei case de marcat instalate la un punct de lucru care se închide, are obligația extragerii memoriei fiscale printr-o unitate service autorizată.

La înregistrarea punctului de lucru la Registrul Comerțului, firma autorizează din punct de vederea al Mediului, I.T.M-ului, P.S.I. și DSV, locația respectivă pe baza declarației pe proprie răspundere dată la Registrul Comerțului.

Pentru anumite activități sunt necesare suplimentar și autorizații de la instituțiile respective + autorizația de la Primărie.

Dacă punctul de lucru este înregistrat în aceași localitate cu sediul social, nu sunt obligații suplimentare.

Dacă punctul de lucru este înregistrat într-o localitate diferită de sediul social trebuie urmată procedura de înregistrare la ANAF. Societatile care au mai mult de 5 angajați la punctele de lucru înființate vor primi de la ANAF, dupa depunerea înregistrare, un cod de identificare fiscală pentru acel punct de lucru.

Ai întrebări despre actele necesare, pașii de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni – Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare, pașii de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni – Vineri : 08.00-17.00