Prelungire Sediu Social sau Punct de Lucru
100% Online în toate județele
Completăm Toate Documentele
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind prelungirea sediului sau a punctului de lucru. Luăm decizii împreună pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Pași prelungire sediu social / punct de lucru firmă
Acte necesare prelungire sediu social SRL
Se vor transmite pe email următoarele documente:
- Cartea de Identitate a administratorului – se va transmite în copie, cu mențiunea „Conform cu originalul” și semnată de administratorul firmei;
- Contractul de folosință sediu care a expirat. Dacă între timp sediul a mai fost prelungit, se vor transmite și copiile actelor adiționale de prelungire;
- Actul adițional la contractul de folosință pentru prelungirea perioadei de funcționare a sediului. Act aditional prelungire contract comodat sediu social model
Întocmirea dosarului pentru prelungire sediu social și depunerea la Registrul Comerțului
Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare prelungirii sediului.
După completarea documentelor necesare la Registrul Comerțului, le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi prin platforma dianex.ro.
După primirea actelor semnate, le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul SRL – ul.
Primirea documentelor după înregistrare prelungire sediu social / punctul de lucru
În termen de 2-5 zile lucrătoare de la depunerea dosarului la Registrul Comerțului, veți primi actele emise de Registrul Comerțului prin email. Vom asigura consultanța necesară.
Politica ”Garantat banii înapoi”
Dianex oferă garanția rambursării integrale a banilor, fără a solicita justificări sau a impune alte consecințe, cu respectarea următorilor termeni și condiții:
- Serviciul să nu fie finalizat integral: După ce documentele sunt transmise clientului pentru semnare, acesta dobândește dreptul de a utiliza serviciul furnizat. În această etapă, Dianex nu mai poate împiedica utilizarea serviciului, iar rambursarea nu mai este aplicabilă.
- Dosarul să fie respins la ONRC din motive care țin de Dianex: În cazul în care dosarul este respins de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) din motive ce țin exclusiv de erori ale Dianex, clienții sunt eligibili pentru rambursarea integrală a banilor.
- Excepții de la rambursare:
- Cazier fiscal sau judiciar al reprezentantului firmei: Dacă reprezentantul legal al firmei are antecedente în cazierul fiscal sau judiciar care împiedică soluționarea dosarului, rambursarea nu va fi posibilă.
- Documentație incompletă: Dacă clientul nu furnizează informațiile sau documentele solicitate de ONRC, ceea ce duce la respingerea dosarului, Dianex nu poate garanta rambursarea sumei plătite.
Pentru informații suplimentare, vă invităm să consultați termenii și condițiile privind serviciile oferite de Dianex.