Livrarea documentelor obtinute de la Registru Comertului

Livrarea Certificatelor Constatatoare si a Furnizarilor de Informatii obtinute de la Registru Comertului se realizează exclusiv pe cale electronică la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră la completarea comenzii.

Livrarea Certificatelor Constatatoare si a Furnizarilor de Informatii obtinute de la Registru Comertului se realizează exclusiv în baza comenzii completate de dvs. Nu se vor accepta comenzi telefonice sau transmise pe email.

Certificatele Constatatoare si a Furnizarile de Informatii obtinute de la Registru Comertului pe baza comenzii dvs. vor contine :

  • semnătura electronică calificată aplicată de ONRC;
  • marcare temporală aplicată online pe document de ONRC;
  • watermark (marcaj grafic pe fundalul doumentului);
  • Cod de Bare emis de ONRC.

Livrarea facturii fiscale pentru serviciile oferite

Factura emisa va contine:

  • comisionul firmei pentru intermediere obtinerii documentelor eliberate de Registru Comertului:
  • taxa platita de noi în numele dvs. la Registrul Comertului pentru eliberarea documentelor comandate

Factura se va transmite în format electronic cu respectarea art.319 alin 1 si 4 cod fiscal.

Acceptarea de client a facturii electronice poate include orice acord scris, formal sau informal, precum si un accept tacit, cum ar fi faptul ca a procedat la procesarea ori plata facturii electronice. Acceptul clientului de a utiliza factura electronica reprezinta confirmarea acestuia ca detine mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice, precum si ca are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea continutului si lizibilitatea facturii