Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Schimbare Administrator Firma

Administrarea societăți se poate asigura de asociații firmei sau administratorii neasociați, persoane fizice ori juridice, având puteri limitate sau nelimitate și dacă ei urmează să le exercite împreună sau separat.

Nu pot avea calitatea de administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002.

Ai întrebări despre actele necesare sau pași de urmat?
Sună! 0729 812 125 – Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare sau pași de urmat?
Sună! 0729 812 125
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Ești interesat de Schimbare Administrator Firmă? Completează formularul!

Schimbare Administrator Firmă

425Lei
  • Clientul depune dosarul la Registrul Comerțului
  • Completăm toate documentele necesare pentru schimbare administrator firmă la Registrul Comețului
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 190 lei – Taxă O.R.C.

Schimbare Administrator Firmă

500Lei
  • Dianex depune dosarul la Registrul Comerțului
  • Completăm și depunem la ONRC toate documentele necesare schimbare administrator firmă
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 190 lei – Taxă O.R.C.

Alătură-te celor 10,000+ Clienți Multumiți! – Vezi Feedback Clienți

Alătură-te celor 10,000+ Clienți Multumiți! – Vezi Feedback Clienți

Pași Schimbare Administrator Firma

Comunicarea documentelor necesare schimbării administratorilor firmei

Se vor transmite următoarele documente:

  • Act Constitutiv
  • Certificat Înregistrare
  • Copie C.I. pentru noii administratori. Pe copii se va scrie ”Conform cu originalul” și se va semna de catre administratorul firmei

Întocmire dosar schimbare administrator firma si depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare modificarii de administratori

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social .