Schimbare Administrator Firma
Schimbare Administrator Firma
100% Online în toate județele
100% Online în toate județele
Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele
Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele
Documente necesare schimbare administrator firma
- Copie C.I. pentru administratorul actual (cel care va semna actele). Pe copie se va scrie ”Conform cu originalul” și se va semna de catre administratorul firmei.
- Copie C.I. pentru noii administratori. Pe copii se va scrie ”Conform cu originalul” și se va semna de catre administratorul firmei.
Pasi schimbare administrator firma
Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare modificarii de administratori
Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.
După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social .
Administrarea societăți se poate asigura de asociații firmei sau administratorii neasociați, persoane fizice ori juridice, având puteri limitate sau nelimitate și dacă ei urmează să le exercite împreună sau separat.
Nu pot avea calitatea de administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002.
Detalii schimbare administrator
Decizia/hotararea privind schimbarea administratorului unei societăți comerciale cu răspundere limitată (SRL) aparține asociaților / asociatului unic și se înscrie într-un act de tip hotărâre generală a asociaților sau decizie a asociatului unic, în funcție de structura conducerii din cadrul respectivei firme, act în care se menționează revocarea mandatului vechiului administrator, precum și numirea noului reprezentant legal care va reprezenta societatea în relațiile cu partenerii de afaceri (furnizori, clienți, instituții ale statului etc.).
Administrator al unei societăți poate fi atât o persoană fizică, cât și o persoană juridică, situație în care trebuie numit și reprezentantul persoană fizică care va ocupa această funcție, important este ca administratorul să nu aibă cazier fiscal, întrucât ONRC verifică acest aspect (este chiar obligatoriu de menționat în cererea tip această verificare) și, după caz, amână sau respinge lucrarea.
La numire, noului administrator trebuie să i se stabilească care îi sunt puterile de reprezentare a societății în relațiile cu partenerii (limitate, cu evidențierea exactă a sarcinilor sau nelimitate), precum și durata mandatului (perioada poate fi determinată, în număr de luni/ani sau nedeterminată).
Schimbarea administratorului produce o modificare a actului constitutiv al societății și implică înregistrarea unei mențiuni în acest sens la oficiul registrului comerțului, obligatoriu de transmis în cel mult 15 zile de la data emiterii hotărârii generale a asociaților / deciziei asociatului unic.