Schimbare Administrator Firmă

100% Online în toate județele

Completăm Toate Documentele

  • Completează formularul de comandă cu datele tale de contact și furnizează-ne informațiile necesare. Dacă îți este mai comod, putem completa noi acest formular pentru tine.
  • Documentele sunt pregătite cu profesionalism de consultanți experimentați.

  • Semnează documentele necesare direct pe platforma dianex.ro, rapid și simplu, fără a te deplasa.

  • Gestionăm depunerea dosarului în format electronic la Registrul Comerțului, indiferent de județul în care te afli, pentru a asigura o procesare rapidă și eficientă.

schimbare administrator firma

Schimbare administrator

575 Lei

+ 75 lei dacă nu aveți semnătură electronică
+ aprox. 128 lei Taxă ONRC

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Primești o semnătură electronică calificată în cloud, GRATUIT, pentru 12 luni.

  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Vom depune dosarul la Registrul Comerțului în toate județele.

Suntem alături de dvs.
  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior schimbării.

Care este termenul de soluționare a dosarului la ONRC?

Dosarele sunt, de regulă, soluționate în 3-5 zile lucrătoare de la depunerea la ONRC, dacă portalul funcționează normal. Problemele platformei ONRC pot cauza întârzieri, fără a putea estima un termen exact pentru rezolvare și eliberare.

Documente necesare schimbare administrator firma

  • Copie C.I. pentru administratorul actual (cel care va semna actele). Pe copie se va scrie ”Conform cu originalul” și se va semna de catre administratorul firmei.
  • Copie C.I. pentru noii administratori. Pe copii se va scrie ”Conform cu originalul” și se va semna de catre administratorul firmei.
  • Act constitutiv.
alegere contabilitate pfa
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre actele necesare sau pașii de urmat?
Sună! 0729 812 125
WhatsApp: 0729 812 125
Email: contact@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind schimbarea administratorului. Luăm decizii împreună pentru a ajuta  faceți alegerea potrivită.

Administrarea societăți se poate asigura de asociații firmei sau administratorii neasociați, persoane fizice ori juridice, având puteri limitate sau nelimitate și dacă ei urmează să le exercite împreună sau separat.

Nu pot avea calitatea de administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002.

Detalii schimbare administrator

Decizia/hotararea privind schimbarea administratorului unei societăți comerciale cu răspundere limitată (SRL) aparține asociaților / asociatului unic și se înscrie într-un act de tip hotărâre generală a asociaților sau decizie a asociatului unic, în funcție de structura conducerii din cadrul respectivei firme, act în care se menționează revocarea mandatului vechiului administrator, precum și numirea noului reprezentant legal care va reprezenta societatea în relațiile cu partenerii de afaceri (furnizori, clienți, instituții ale statului etc.).

Administrator al unei societăți poate fi atât o persoană fizică, cât și o persoană juridică, situație în care trebuie numit și reprezentantul persoană fizică care va ocupa această funcție, important este ca administratorul să nu aibă cazier fiscal, întrucât ONRC verifică acest aspect (este chiar obligatoriu de menționat în cererea tip această verificare) și, după caz, amână sau respinge lucrarea.

La numire, noului administrator trebuie să i se stabilească care îi sunt puterile de reprezentare a societății în relațiile cu partenerii (limitate, cu evidențierea exactă a sarcinilor sau nelimitate), precum și durata mandatului (perioada poate fi determinată, în număr de luni/ani sau nedeterminată).

Schimbarea administratorului produce o modificare a actului constitutiv al societății și implică înregistrarea unei mențiuni în acest sens la oficiul registrului comerțului, obligatoriu de transmis în cel mult 15 zile de la data emiterii hotărârii generale a asociaților / deciziei asociatului unic.