100 % ONLINE. Fără notar și fără deplasări

Pașii care trebuie să urmezi pentru a beneficia de serviciul ONLINE:

  1. Completezi formularul de comandă înființare PFA;
  2. Citești cu atenție informațiile primite pe email după trimiterea comenzii;
  3. Completezi formularul primit pe email, cu informațiile necesare: starea civilă, adresa sediului profesional, activitățile dorite, etc.;
  4. Ne transmiți pe email documentele necesare;
  5. Noi întocmim actele necesare si vi le comunicăm pe email pentru luarea la cunoștință și semnare;
  6. Semnați documentele primite de la noi, le scanați si ni le transmiteți pe email;
  7. Noi depunem dosarul, online , la Registrul Comerțului (varianta Complet);
  8. Actele eliberate de Registrul Comerțului le veți primi prin Poștă (varianta Complet) sau le ridicați dvs. direct de la ghiseul ONRC.

Pentru Dianexaccounting SRL, infiintarea unui PFA sau I.I. nu inseamna DOAR intocmirea unor documente si depunerea acestoara la Registrul Comertului. Vom asigura telefonic consultanța necesară pentru a înțelege exact ce obligatii aveti si ce autorizatii ulterioare sunt necesare, astfel încat să începeți afacerea complet informat și pregătit.

Pentru inceput este necesar sa pregatiti actele enumerate mai jos

  • copie cartea de identitate a reprezentantului PFA-ului;
  • copie acte proprietate imobil in care vreti sa stabiliti sediul profesional (chiar daca dvs. nu sunteti proprietarul acelui imobil). Daca actul de proprietate nu are adresa actualizata, (eventuale schimbari de strazi sau numar) se poate obtine o adeverinta de la Primarie, eliberata pe numele proprietarilor si care sa mentioneze adresa completa a imobilului (judet, comuna, sat, strada, numar, etc); – Model adeverinta Primarie
  • copie acte identitate proprietari imobil, pentru intocmirea contractului de folosinta (comodat sau inchiriere);
  • accept asociatie proprietari – daca la sediu stabilit la bloc se desfasoara activitati economice; – Model Accept Asociatie Proprietate
  • copie diploma / atestare profesionala / certificat / adeverinta angajator, etc. care sa demonstreze ca aveti calificarea/pregatirea pentru domeniul de activitate in care doriti sa activati ca P.F.A. Spre exemplu: pentru o activitate tip fast food, restaurant, bar, etc. este necesar un curs de alimentatie publica, pentru deschiderea unui magazin mixt este necesar un curs de Lucrator comercial. Dovada calificarii nu este necesara pentru toate activitatile desfasurate. Deși OUG 44/2008 prevede obligația unei calificări doar pentru activitățile care se desfășoara în baza unor prevederi legale speciale, funcționarii ONRC nu țin cont de lege si cer document de calificare/studii.

Servicii incluse in pachetul de infiintare PFA sau I.I., indiferent de judetul in care va aflati

  • Facem rezervarea denumirii PFA / I.I.-ului.
  • Alegem codurile CAEN pentru activitatile desfasurate. Dvs. ne detaliati activitatile pe care vreti sa le desfasurati.
  • Intocmim toate documentele necesare pentru infiintare : contract comodat, cereri, declaratii, accept asociatie.
  • Telefonic, raspundem la intrebari in legatura cu deschiderea firmei.
  • Va transmitem obligatiile ulterioare infiintarii.
  • Asiguram telefonic, consultanță post înfiintare.

Inregistrare PFA sau I.I. la Registrul Comertului – DETALII OFERTA

Va propunem 2 variante de colaborare pentru Infiintare PFA sau I.I. ECONOMIC și COMPLET:

Principala deosebire între varianta ECONOMIC și COMPLET este că la varianta ECONOMIC dvs. depuneți dosarul la ghișeul Registrului Comețului iar in cazul variantei COMPLET, Dianex depune online dosarul la Registrul Comerțului.

Varianta ECONOMIC

Cost total – 199 lei (La Registrul Comertului NU se vor plati taxe.)

Asiguram consultanta initiala, intocmim documentele necesare pentru depunerea la ONRC. Dvs. veti depune dosarul la ONRC. Vom asigura consultanta cu privire la pasii necesari depunerii dosarului.

Procedura de lucru varianta ECONOMIC:

  1. completati formularul de comandă înființare PFA;
  2. achitati prin virament bancar sau cu cardul. Daca aveti posibilitatea, puteti achita proforma la sediul nostru din Ploiesti, str. Emile Zola nr.8;
  3. ne trimiteti prin email (madalin@dianex.ro) documentele specificate mai sus, Acestea se vor scana cu ajutorului unei aplicatii mobile de scanare;
  4. facem rezervarea denumirii P.F.A. / I.I. – ului si redactam actele pe care vi le trimitem pe email impreuna cu toate explicatiile necesare;
  5. listati documentele primite, sau le ridicati de la sediul nostru, le semnati si le depuneti la ONRC;
  6. ridicati actele de la ONRC sau le primiti prin Posta.

Varianta COMPLET

Cost – 299 lei (La Registrul Comertului NU se vor plati taxe.)

Asiguram consultanta initiala, intocmim documentele si le depunem dosarul la Registrul Comertului

Procedura de lucru varianta COMPLET:

  1. completati formularul de comandă înființare PFA;
  2. achitati prin virament bancar sau cu cardul. Daca aveti posibilitatea, puteti achita proforma la sediul nostru din Ploiesti, str. Emile Zola nr.8;
  3. ne trimiteti prin email (madalin@dianex.ro) documentele specificate mai sus. Acestea se vor scana cu ajutorului unei aplicatii mobile de scanare;
  4. facem rezervarea denumirii P.F.A. / I.I. -ului si redactam actele pe care vi le trimitem pe email impreuna cu toate explicatiile necesare;
  5. listati actele primite de la noi, le semnati si ni le trimiteti prin email. In cazul in care aveti posibilitatea, ajungeti la sediul nostru pentru semnarea actelor listate de noi;
  6. depunem actele la Registrul Comertului;
  7. actele P.F.A. / I.I. -ului vor ajunge la dvs. prin Posta, sau le ridicati dvs direct de la ONRC.

Dupa alegerea modului de lucru pe care il agreeati (ECONOMIC sau COMPLET) și transmiterea comenzii, veti primi un email cu mai multe informații, pe care va rugam sa le cititi cu atentie. 

Va rog sa ne trimiteti si cateva detalii despre activitatile pe care urmeaza sa le autorizati la infiintare P.F.A.-ului si unde le veti desfasura (sediu, punct de lucru sau ambulant). Ca exemplu: “magazin de haine la sediu”, “consultanta afaceri la sediu dar si ambulant”, “vanzare marfa nealimentare prin targuri si oboare”, “constructii – amenajari interioare ambulant” etc.

Pentru orice intrebare sau neclaritate va rog sa ne contactati telefonic : 0721 321 348

Pentru început va rog sa accesati unul dintre butoanele de mai jos pentru a completa si transmite comanda dvs de infiintare PFA sau I.I.. Selectati varianta de lucru dorita si transmiteti comanda. Veti primi pe email factura proforma, contractul de servicii si o anexa pe care va rugam sa o completati cu informatiile solicitate (activitati desfasurate, adresa sediu, etc.).

Comanda Oline Infiintare PFA – Plata cu cardul
Comanda Oline Infiintare I.I. – Plata cu cardul