Infiintam PFA online in toate judetele tarii. Pentru clientii din judetul Prahova va stam la dispozitie si la sediul nostru din Ploiesti str. Leului nr.7 pentru consultanta si servicii complete de afaceri.

     Nu aveti timp? Venim noi la Dvs! Pentru Ploiesti, Valenii de Munte, Campina, Mizil si localitatile limitrofe asiguram deplasarea la sediul Dvs. pentru consultanta privind documentele necesare, pasii de urmat si ridicarea documentelor. 

Pasi infiintare PFA

1. Consultanta initiala:

     Asiguram consultanta online, telefonica sau la sediul nostru pentru infiintarea unui PFA. Putem lamuri ce documente va sunt necesare, ce calificare trebuie sa aveti si ce conditii trebuie sa indeplineasca imobilul ales pentru sediul profesional. Va putem spune ce contributii trebuie sa platiti, ce obligatii contabile si ce conditii ulterioare trebuie sa indepliniti.

Completeaza formularul pentru infiintare PFA online

2. Rezervarea denumirii PFA:

     Dupa primirea datelor vom completa documentele necesare la ONRC pentru rezervarea firmei, si le vom trimite pe email pentru semnare. Veti primi factura proforma si contractul pentru serviciile comandate. 

3. Obtinere specimen semnatura

     Dupa ce ridicam rezervarea de nume de la ONRC (in 24 de ore de la depunere) va vom trimite pe email dovada ridicata.

     Cu dovada rezervarii primite de la noi si actul de identitate va duceti la orice notar si solicitati: SPECIMEN SEMNATURA pentru infiintare PFA.

4. Completarea dosarului necesar la ONRC

  • va alegem codurile CAEN pentru activitatile pe care le veti desfasura;
  • va intocmim contractul de folosinta pentru sediul profesional (comodat sau inchiriere);
  • completam cererea de inregistrare si declaratiile de autorizare;

5. Intocmire si depunere dosar la ONRC

    Dupa ce intram in posesia documentelor solicitate (pe email), vom intocmi dosarul necesar si-l vom depune la ONRC din judetul dvs. Termenul de inregistrare a PFA-ului este de 3 zile lucratoare de la data depunerii documentatiei finale.

6. Ridicare documente firma

Actele in original ale PFA-ului le veti primi prin posta la adresa sediului profesional.     

Felicitari! Aveti firma dorita.

     Trebuie stiut ca odata cu ridicarea documentelor firmei DVS, incep si obligatiile, care nu sunt tocmai putine. Trebuie sa aveti in vedere:

  • in maxim 15 zile calendaristice de la data eliberarii Certificatului de Inregistrare, PFA-ul trebuie inregistrat la ANAF.
  • (optional) in maxim 30 zile calendaristice de la data eliberarii Certificatului de Inregistrare trebuie cumparat Registrul Unic de Control de la Administratia Financiara de care apartineti;
  • trebuie sa obtineti autorizatie de Primaria localitatii in care va desfasurati activitatea (pentru anumite activitati);
  • in afara autorizatiilor de la ONRC, pentru anumite activitati trebuie sa obtineti autorizatii speciale de la: DSV, DSP, ITM, Pompieri, Directia Agricola (spre exemplu pentru o Crama trebuie sa obtineti in plus autorizatii de la DVS si Directia Agricola);

Pentru cele mai multe dintre aceste obligatii va putem ajuta NOI!

Materiale utile