Infiintare I.I. Online – Întreprindere Individuală

Infiintare I.I. Online
Întreprindere Individuală

100% Online în toate județele

100% Online în toate județele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și furnizezi câteva informații.

  • Completăm toate documentele și le trimitem online.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică)

  • Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2 – 3 zile lucrătoare I.I.-ul este înregistrat. Vei primi actele I.I.-ului prin email, semnate electronic de funcționarii de la Registrul Comerțului conform legii 265/2022.

Infiintare I.I. Online

Dianex nu folosește aplicații automate de completare a formularelor (gen:”Ai actele I.I.-ului pe loc”) unde, fiecare utilizator completează formularele după cunoștințele sale.
La Dianex, toate formularele și actele sunt completate de consultanți cu experiență.

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un I.I.;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, sau Extras Carte Funciară, etc) + datele de identificare ale proprietarilor.
  • Accept asociație proprietari (î-l primești de la noi completat), pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (după caz).

Mai multe explicații privind Acte necesare înființare I.I.

  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea I.I.. și expedierea lor prin email  dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume durează în medie 1-3 zile lucrătoare;
  • De la depunerea actelor la O.R.C., dacă nu sunt amânări, I.I.-ul se înregistrează în medie de 3 zile lucrătoare;

Denumirea I.I.-ului trebuie să conțină numele și prenumele titularului I.I.. Dacă mai există I.I.-uri cu aceași denumire, conform art. 52 din legea 265/2022, trebuie respectată urmatoarea ordine:

  1. nume și prenumele dvs. + inițiala prenumelui tatălui
  2. nume și prenumele dvs. + inițiala mamei
  3. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al tatălui
  4. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al mamei

Un I.I. poate desfășura maxim 10 activități economice (clase coduri CAEN).
De exemplu ”4711 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, bauturi și tutun” reprezintă o activitate economică.

Un I.I. poate avea maxim 8 salariați. Titularul I.I. nu se poate angaja pe el însuși la I.I.-ul său. Titularul I.I. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau un alt I.I.

Un I.I. se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea I.I.-ului poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Dianex nu folosește aplicații automate de completare a formularelor (gen:”Ai actele I.I.-ului pe loc”) unde, fiecare utilizator completează formularele după cunoștințele sale.
La Dianex, toate formularele și actele sunt completate de consultanți cu experiență.

Pentru că înființarea unui I.I nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • nu trebuie să pierzi timp cu completarea de formulare si deplasări. La Dianex toate documentele vor fi analizate și procesate de un specialist.

  • vei avea un consultant cu experiență, dedicat pe tot parcursul de înființare și ulterior înființării.

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare, avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comerțului (O.R.C.) ;

  • vom alege codurile CAEN si vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0748 029 745
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0748 029 745
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Contabilitate I.I. autorizată CECCAR

Specializați și echipați pentru servicii 100% Online.
Obține Preț Contabilitate I.I.

Servicii ulterioare înființării I.I.-ului

Articole utile Întreprindere Individuală

Go to Top