Înființare I.I. 100% Online în toate județele – Fără Notar și Deplasări – Noi Completăm Toate Documentele2021-10-11T16:41:04+03:00
Vezi feedback-ul clienților noștri!

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului sau Notar?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului sau Notar?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Comandă Înființare I.I. 100% Online!
Plată cu Card sau O.P.

0.00 lei

Înființare I.I. Economic

299Lei
  • Clientul depune documentația la Registrul Comerțului.

  • Dianex completează toată documentația si asigură monitorizarea dosarului la ONRC.

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii I.I.-ului.

  • Consultanță contabilă și antreprenorială ulterior înființării – Gratuit.

  • Costuri Suplimentare:
    Opțional – 7,68 lei taxă O.R.C.

Înființare I.I. Complet

379Lei
  • Dianex depune documentația la Registrul Comerțului.

  • Dianex completează toată documentația si asigură monitorizarea dosarului la ONRC.

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii I.I.-ului.

  • Consultanță contabilă și antreprenorială ulterior înființării – Gratuit.

  • Costuri Suplimentare:
    Opțional – 7,68 lei taxă O.R.C.

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Contabilitate I.I. autorizată CECCAR

Specializați și echipați pentru servicii 100% Online.
Obține Preț Contabilitate I.I. Instant

Alătură-te celor 10.000+ Clienți Multumiți!

Alătură-te celor 10.000+ Clienți Multumiți!

Nu ești hotărât ? I.I. sau SRL?

Nu ești hotărât ? I.I. sau SRL?

Programare Consultanță Deschidere Afacere

Vreți să obțineți mai multe informații înainte de comandă?

Vreți să obțineți mai multe informații înainte de comandă?

Informații infiintare I.I.

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un I.I.;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, sau Extras Carte Funciară, etc) + datele de identificare ale proprietarilor. Aceste documente sunt necesare pentru întocmirea contractului de folosință (comodat, închiriere);
  • Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (după caz).
  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea I.I. și expedierea lor prin email  se va face după primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării denumirii I.I.;
  • De la depunerea actelor la O.R.C., dacă nu sunt amânări, I.I.-ul se înregistrează în maxim 3 zile lucrătoare;

Denumirea unui I.I. este formată din numele și prenumele titularului sau din numele, inițiala tatalui si prenumele titularului, la care se adaugă sintagma “Intreprindere Individuală”.

Spre exemplu, un I.I.. se poate numi:
– Ionescu Cristian Intreprindere Individuală
– Ionescu I. Cristian Intreprindere Individuală presupunând în acest caz că inițiala prenumelui tatălui este I.

Un I.I. poate desfășura maxim 10 activități economice (clase CAEN). De exemplu 4711 – Comerț cu amanuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantș de produse alimentare, bauturi și tutun reprezintă o activitate economică.

Un I.I. poate avea maxim 8 salariați. Titularul I.I. nu se poate angaja pe el însuși la I.I.-ul său. Titularul I.I. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau un alt I.I.

Un I.I. se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea I.I.-ului poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Pentru că înființarea unui I.I. nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • îți explicăm diferența dintre sistem real și norma de venit;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea I.I.-ului la Registrul Comerțului (O.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul Întreprinderii Individuale;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem la întrebari punctuale privind activitatea I.I.-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

  • opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor.

Servicii ulterioare înființării I.I.-ului

Articole utile Întreprindere Individuală

Go to Top