Înființare Firmă Online

Înființare Firmă Online

100% Online în toate județele

100% Online în toate județele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele

Dianex nu folosește aplicații automate de completare a formularelor (gen:”Ai actele firmei pe loc”) unde, fiecare utilizator completează formularele după cunoștințele sale.
La Dianex, toate formularele și actele sunt completate de consultanți cu experiență.
  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și furnizezi câteva informații.

  • Completăm toate documentele și le trimitem online.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică)

  • Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2 – 3 zile lucrătoare firma este înregistrată. Vei primi actele firmei prin email, semnate electronic de funcționarii de la Registrul Comerțului conform legii 265/2022.

Pentru că înființarea unui SRL nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • nu trebuie să pierzi timp cu completarea de formulare si deplasări. La Dianex toate documentele vor fi analizate și procesate de un specialist.

  • vei avea un consultant cu experiență, dedicat pe tot parcursul de înființare și ulterior înființării.

  • îți explicăm diferența dintre sistem de impozitare pe venit (microintreprindere) si impozitul pe profit;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea SRL-ului la Registrul Comertului (O.R.C.) ;

  • vom alege codurile CAEN și vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul Societății cu Răspundere Limitată;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare;

  • răspundem la întrebari punctuale privind activitatea S.R.L.-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

Înființare SRL

450Lei
  • Clientul depune documentația la Registrul Comerțului.

  • Dianex completează toată documentația și asigură monitorizarea dosarului la ONRC.

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii SRL-ului.

  • Costuri Suplimentare:

    • 128 lei – taxă O.R.C.
    • 250 lei – pentru asociați cetățeni străini si /sau firme
    • 100 lei / asociat începând cu al 5-lea asociat

Înființare SRL

590Lei
  • Dianex depune documentația la Registrul Comerțului.

  • Dianex completează toată documentația și asigură monitorizarea dosarului la ONRC.

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii SRL-ului.

  • Costuri Suplimentare:

    • 128 lei – taxă O.R.C.
    • 250 lei – pentru asociați cetățeni străini si /sau firme
    • 100 lei / asociat începând cu al 5-lea asociat

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0748 029 745
Luni   Vineri : 08.00-17.00

Ai întrebări despre actele necesare și pași de urmat?
Sună! 0748 029 745
Luni-Vineri : 08.00-17.00

infiintare pfa
  • Carte identitate pentru persoana care constituie PFA-ul;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, sau Extras Carte Funciară, etc) + datele de identificare ale proprietarilor.
  • Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (după caz).

Mai multe explicații privind Acte necesare înființare PFA

  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea P.F.A. și expedierea lor prin email  dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume durează în medie 1-3 zile lucrătoare;
  • De la depunerea actelor la O.R.C., dacă nu sunt amânări, PFA-ul se înregistrează în medie de 3 zile lucrătoare;

Denumirea PFA-ului trebuie să conțină numele titularului PFA complet. Dacă mai există PFA-uri cu aceași denumire, conform art. 34 ORDIN nr. 2594/2008 trebuie respectată urmatoarea ordine:

  1. nume şi iniţialele prenumelui/prenumelor dvs.
  2. nume și prenumele dvs. + inițiala prenumelui tatălui
  3. nume și prenumele dvs. + inițiala mamei
  4. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al tatălui
  5. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al mamei

Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN).
De exemplu ”4711 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, bauturi și tutun” reprezintă o activitate economică.

Un P.F.A. poate angaja cu contract individual de muncă maxim 3 salariați. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau un alt P.F.A.

Un P.F.A se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Formalitatea de radiere PFA este una simplă si ieftină.

Pentru că înființarea unui PFA nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • nu trebuie să pierzi timp cu completarea de formulare si deplasări. La Dianex toate documentele vor fi analizate și procesate de un specialist.

  • vei avea un consultant cu experiență, dedicat pe tot parcursul de înființare și ulterior înființării.

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare, avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comerțului (O.R.C.) ;

  • vom alege codurile CAEN si vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

Articole utile pentru înființarea firme online

Go to Top