Cel mai simplu mod de Infiintare Firma

Fără Notar sau alte deplasări!

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Ai întrebări despre serviciile noastre?
Sună! 0721 321 348 – Luni   Vineri : 08.00-18.00

Ești interesat de Infiintare PFA 100% Online? Completează formularul!

Pentru că înființarea unui firme PFA nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit ;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare ;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România ;

  • descriem succint ce obligatii contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comertului (O.N.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile si certificatele necesare funcționarii activității in cadrul PFA-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior predarii documentelor;

Informații infiintare PFA

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un PFA;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, etc) + datele de identificare ale proprietarilor. Aceste documente sunt necesare pentru întocmirea contractului de folosință (comodat, închiriere);
  • Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (dupa caz).

Mai multe explicatii privind Acte necesare infiintare PFA

  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea P.F.A. și expedierea lor prin email  dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume;
  • De la depunerea actelor la ONRC, dacă nu sunt amânări, PFA-ul se înregistreaza în maxim 3 zile lucrătoare;

Denumirea PFA-ului trebuie să conțină numele dumneavoastră complet. Daca mai exista PFA-uri cu aceasi denumire, conform art. 34 ORDIN nr. 2594/2008 trebuie respectată urmatoarea ordine:

  1. nume şi iniţialele prenumelui/prenumelor dvs.
  2. nume si prenumele dvs + initiala prenumelui tatălui
  3. nume si prenumele dvs + initiala mamei
  4. nume si prenumele dvs + prenumele întreg al tatalui
  5. nume si prenumele dvs + prenumele întreg al mamei

Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN). De exemplu 4711 – Comert cu amanuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominanta de produse alimentare, bauturi și tutun reprezintă o activitate economică.

Un P.F.A. poate angaja cu contract individual de muncă maxim 3 salariati. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o alta firmă sau un alt P.F.A.

Un P.F.A se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Dvs. depuneti dosarul la O.N.R.C. - Varianta ECONOMIC

199Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Va explicam procedura pentru depunerea dosarului la O.N.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 7,68 lei – Opțional taxa Postală

Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET

299Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului o face Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 7,68 lei – Opțional taxa Postală

Alatura-te celor 8,000+ Clienti Multumiti! – Vezi Feedback Clienti

Ești interesat de Infiintare SRL 100% Online? Completează formularul!

0.00 lei

Pentru că înființarea unui firme S.R.L. nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • îți explicăm diferența dintre sistem de impozitare pe venit (microintreprindere) si impozitul pe profit ;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România

  • descriem succint ce obligatii contabile vei avea odată cu înregistrarea SRL-ului la Registrul Comertului (O.N.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile si certificatele necesare funcționarii activității in cadrul Societatii cu Raspundere Limitata ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • vom prezenta un exemplu privind modul de calcul a impozitului pentru imobilul unde se stabilește sediul social ;

  • răspundem la întrebari punctuale privind activitatea S.R.L.-ului timp de 10 zile ulterior predarii documentelor;

SRL cu o persoana - Dvs. depuneti dosarul la O.N.R.C. - Varianta ECONOMIC

249Lei
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile, documentele necesare si conditiile de indeplinit
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Va explicam toata procedura pentru intocmirea si depunerea dosarului la O.N.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei taxe ONRC
  • In functie de cetatenia asociatilor si de configuratia sediului pot aparea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Optional pentru taxe postale

SRL cu mai multe persoane - Dvs. depuneti dosarul la O.N.R.C. - Varianta ECONOMIC

299Lei
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile, documentele necesare si conditiile de indeplinit
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Va explicam toata procedura pentru intocmirea si depunerea dosarului la O.N.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei taxe ONRC
  • In functie de numarul si cetatenia asociatilor dar si de configuratia sediului pot aparea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Optional pentru taxe postale

SRL cu o persoana - Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET

378Lei
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile, documentele necesare si conditiile de indeplinit
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la ONRC
  • Intocmirea si depunerea dosarului este asigurata de consultantii Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei – taxe ONRC
  • In functie de cetatenia asociatilor si de configuratia sediului pot aparea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Optional pentru taxe postale

SRL cu mai multe persoane - Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET

428Lei
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile, documentele necesare si conditiile de indeplinit
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la ONRC
  • Intocmirea si depunerea dosarului este asigurata de consultantii Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei – taxe ONRC
  • In functie de numarul si cetatenia asociatilor dar si de configuratia sediului pot aparea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Optional pentru taxe postale