Infiintare Firme Online la Registrul Comerțului
Infiintare Firme Online la
Registrul Comerțului
100% Online în toate județele
100% Online în toate județele
Fără Notar și Deplasări
Noi Completăm Toate Documentele
Pentru că înființarea unui firme PFA nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:
îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;
îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;
îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;
descriem succint ce obligați contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comerțului (O.R.C.) ;
vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA-ului ;
vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;
răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;
opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor.
Vreți să obțineți mai multe informații înainte de comandă?
Informații înființare PFA
- Carte identitate pentru persoana care constituie un PFA;
- Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, sau Extras Carte Funciară, etc) + datele de identificare ale proprietarilor. Aceste documente sunt necesare pentru întocmirea contractului de folosință (comodat, închiriere);
- Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
- Dovada calificare / studii (după caz).
Mai multe explicații privind Acte necesare înființare PFA
- Întocmirea documentelor necesare la înființarea P.F.A. și expedierea lor prin email dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume durează în medie 1-3 zile lucrătoare;
- De la depunerea actelor la O.R.C., dacă nu sunt amânări, PFA-ul se înregistrează în medie 3 zile lucrătoare;
Denumirea PFA-ului trebuie să conțină numele titularului PFA complet. Dacă mai există PFA-uri cu aceași denumire, conform art. 34 ORDIN nr. 2594/2008 trebuie respectată urmatoarea ordine:
- nume şi iniţialele prenumelui/prenumelor dvs.
- nume și prenumele dvs. + inițiala prenumelui tatălui
- nume și prenumele dvs. + inițiala mamei
- nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al tatălui
- nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al mamei
Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN). De exemplu 4711 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, bauturi și tutun reprezintă o activitate economică.
Un P.F.A. poate angaja cu contract individual de muncă maxim 3 salariați. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau un alt P.F.A.
Un P.F.A se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.
Formalitatea de radiere PFA este una simplă si ieftină.
Dianex depune dosarul la O.R.C. - Varianta COMPLET
- Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
- Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
- Întocmirea și depunerea dosarului la O.R.C. o face Dianex.
- COSTURI SUPLIMENTARE
- 7,68 lei – Opțional taxa Postală
Pentru că înființarea unui firme S.R.L. nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:
îți explicăm diferența dintre sistem de impozitare pe venit (microintreprindere) si impozitul pe profit;
îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;
îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;
descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea SRL-ului la Registrul Comertului (O.R.C.) ;
vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul Societății cu Răspundere Limitată;
vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare;
vom prezenta un exemplu privind modul de calcul a impozitului pentru imobilul unde se stabilește sediul social;
răspundem la întrebari punctuale privind activitatea S.R.L.-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;
opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor;
SRL cu o persoana - Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET
- Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit
- Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
- Întocmirea și depunerea dosarului este asigurată de Dianex.
- COSTURI SUPLIMENTARE
- 122 lei – taxe ONRC
- În funcție de cetățenia asociaților pot apărea costuri suplimentare
- 7,68 lei Opțional pentru taxa poștale
- 75 lei / pentru autorizarea a mai mult de 10 activități
SRL cu mai multe persoane - Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET
- Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit
- Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
- Întocmirea și depunerea dosarului este asigurată de Dianex.
- COSTURI SUPLIMENTARE
- 122 lei – taxe ONRC
- În funcție de cetățenia asociaților pot apărea costuri suplimentare
- 7,68 lei Opțional pentru taxa poștale
- 75 lei / pentru autorizarea a mai mult de 10 activități