Înființare Firme Online la Registrul Comerțului în toate județele – Online fără Notar sau deplasări – Noi Completăm Toate Documentele2021-06-23T16:21:41+03:00

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului?
Nici o problemă, ne ocupăm noi indiferent de județul în care vă aflați.

Ai întrebări despre actele necesare, pași de urmat sau calificare?
Sună! 0721 321 348 – Luni   Vineri : 08.00-17.00

Programare Consultanță Deschidere Afacere

Ai întrebări despre actele necesare, pași de urmat sau calificare?
Sună! 0721 321 348
Luni-Vineri : 08.00-17.00

Nu ești hotărât ? PFA sau SRL?

Comandă Înființare PFA 100% Online!
Plată cu Card sau O.P.

0.00 lei

Pentru că înființarea unui firme PFA nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • îți explicăm diferența dintre impozitare PFA în sistem real și norma de venit și modul în care vei plăti în contul unic pentru persoană fizică;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligați contabile vei avea odată cu înregistrarea PFA-ului la Registrul Comerțului (O.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul PFA-ului ;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare ;

  • răspundem telefonic la întrebari punctuale privind activitatea PFA-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

  • opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor.

Vreți să obțineți mai multe informații înainte de comandă?

Informații înființare PFA

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un PFA;
  • Documente proprietate imobil în care se stabilește sediul profesional (copie act proprietate, sau certificat moștenitor, sau adeverință de la Primarie, sau Extras Carte Funciară, etc) + datele de identificare ale proprietarilor. Aceste documente sunt necesare pentru întocmirea contractului de folosință (comodat, închiriere);
  • Accept asociație proprietari pentru cei care stabilesc sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu este necesar acceptul de la asociație;
  • Dovada calificare / studii (după caz).

Mai multe explicații privind Acte necesare înființare PFA

  • Întocmirea documentelor necesare la înființarea P.F.A. și expedierea lor prin email  dupa primirea tuturor informațiilor și obținerea rezervării de nume durează în medie 1-3 zile lucrătoare;
  • De la depunerea actelor la O.R.C., dacă nu sunt amânări, PFA-ul se înregistrează în medie 3 zile lucrătoare;

Denumirea PFA-ului trebuie să conțină numele titularului PFA complet. Dacă mai există PFA-uri cu aceași denumire, conform art. 34 ORDIN nr. 2594/2008 trebuie respectată urmatoarea ordine:

  1. nume şi iniţialele prenumelui/prenumelor dvs.
  2. nume și prenumele dvs. + inițiala prenumelui tatălui
  3. nume și prenumele dvs. + inițiala mamei
  4. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al tatălui
  5. nume și prenumele dvs. + prenumele întreg al mamei

Un P.F.A. poate desfășura maxim 5 activități economice (clase coduri CAEN). De exemplu 4711 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, bauturi și tutun reprezintă o activitate economică.

Un P.F.A. poate angaja cu contract individual de muncă maxim 3 salariați. Titularul P.F.A. nu poate avea calitatea de salariat al propriului P.F.A. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o altă firmă sau un alt P.F.A.

Un P.F.A se poate radia la cerere sau în caz de deces al titularului. În cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuată de moștenitorii acestuia.

Formalitatea de radiere PFA este una simplă si ieftină.

Dvs. depuneți dosarul la O.R.C. - Varianta ECONOMIC

219Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Vă explicăm procedura pentru depunerea dosarului la O.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 7,68 lei – Opțional taxa Postală

Dianex depune dosarul la O.R.C. - Varianta COMPLET

339Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit.
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului la O.R.C. o face Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 7,68 lei – Opțional taxa Postală

Alătură-te celor 10.000+ Clienți Multumiți!

Alătură-te celor 10.000+ Clienți Multumiți!

Vezi feedback-ul clienților noștri!

Comandă Înființare SRL 100% Online
Plată cu Card sau O.P.

0.00 lei

Pentru că înființarea unui firme S.R.L. nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • îți explicăm diferența dintre sistem de impozitare pe venit (microintreprindere) si impozitul pe profit;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea SRL-ului la Registrul Comertului (O.R.C.) ;

  • vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul Societății cu Răspundere Limitată;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare;

  • vom prezenta un exemplu privind modul de calcul a impozitului pentru imobilul unde se stabilește sediul social;

  • răspundem la întrebari punctuale privind activitatea S.R.L.-ului timp de 10 zile ulterior soluționării dosarului;

  • opțional, pentru un tarif suplimentar asigurăm consultanță în afacere necesară oricărui antreprenor;

SRL cu o persoana - Dvs. depuneti dosarul la O.N.R.C. - Varianta ECONOMIC

269Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Vă explicăm toată procedura pentru întocmirea și depunerea dosarului la O.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei taxe ONRC
  • În funcție de cetățenia asociaților pot apărea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Opțional pentru taxa poștale
  • 75 lei / pentru autorizarea a mai mult de 10 activități

SRL cu mai multe persoane - Dvs. depuneti dosarul la O.N.R.C. - Varianta ECONOMIC

319Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Vă explicăm toată procedura pentru întocmirea și depunerea dosarului la O.R.C.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei taxe ONRC
  • În funcție de cetățenia asociaților pot apărea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Opțional pentru taxa poștale
  • 75 lei / pentru autorizarea a mai mult de 10 activități

SRL cu o persoana - Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET

429Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului este asigurată de Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei – taxe ONRC
  • În funcție de cetățenia asociaților pot apărea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Opțional pentru taxa poștale
  • 75 lei / pentru autorizarea a mai mult de 10 activități

SRL cu mai multe persoane - Dianex depune dosarul la O.N.R.C. - Varianta COMPLET

499Lei
  • Consultanță inițială – explicăm obligațiile, documentele necesare și condițiile de îndeplinit
  • Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la O.R.C.
  • Întocmirea și depunerea dosarului este asigurată de Dianex.
  • COSTURI SUPLIMENTARE
  • 122 lei – taxe ONRC
  • În funcție de cetățenia asociaților pot apărea costuri suplimentare
  • 7,68 lei Opțional pentru taxa poștale
  • 75 lei / pentru autorizarea a mai mult de 10 activități

Articole utile pentru înființarea firme online

Go to Top