Echipa Dianex

Misiunea Dianex:

  • sa punem calitatea chiar si inaintea pretului;
  • sa indrumam Patronii pentru a se transforma in Antreprenori;
  • sa schimbam perceptia privind solutiile fiscale, oferind solutii inovatoare si tehnologie de ultima generatie;
  • zero evenimente pentru clientii nostri in domeniul sanatate si securitate in munca;
  • sa convingem clientii despre utilitatea si importanta serviciilor de contabilitate dintr-o companie.

Viziunea Dianex

Vrem ca serviciile noastre sa ne reprezinte! Dorim sa devenim parteneri pe termen lung pentru clientii nostri!

Povestea Dianex

Inca de la inceputul activitatii noastre am dorit sa punem pe primul loc CALITATEA pentru serviciile si produsele vandute. Nu am avut intotdeauna cele mai mici preturi, insa am vrut ca produsele si serviciile oferite sa fie la cele mai inalte standarde.

Totul a inceput in anul 1996 cand din pasiune am debutat in activitatea finaciar-contabila, reusind intr-un timp relativ scurt sa avem un portofoliu important de firme. Odata cu cresterea activitatii, am vrut si am reusit sa ne dezvoltam aria de competente si cunostiinte, cautand sa centralizam intr-un singur loc intreaga paleta de servicii necesare oricarei afaceri.

In anul 2005, am obtinut autorizatia pentru vanzare si service case de marcat, reusind intr-un timp relativ scurt sa ne plasam printre firmele importante din Prahova in domeniul vanzari de echipamente fiscale, avand peste 4000 case de marcat vandute. Din dorinta de a pune la dispozitia clientilor un sistem integrat fiscal, in anul 2006 am inceput implementarile de software de Contabilitate, Retail, Horeca, reusind astfel sa optimizam activitatile comerciale si contabile pentru orice tip de firma, indiferent de marimea acesteia.

Odata cu cresterea cerintelor din partea clientilor din anul 2006, am inceput sa oferim servicii ONRC: infiintare srl, infiintare pfa, mentiuni ONRC puncte de lucru, radieri si suspendari de activitate, precum si alte tipuri de mentiuni la Registrul Comertului. Asiguram consultanta necesara pentru a lua cea mai buna decizie inaintea de a infiinta o societate comerciala, precum si consultanta necesara obtinerii de autorizatii speciale de la ITM, DVS, DSP, Mediu, etc.

In anul 2011 am obtinut autorizatia de Serviciu Extern Abilitat in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca ( protectia muncii ), oferind servicii complete de SSM: Evaluare Riscuri, Dosar SSM, Cercetare Accidente Munca, etc. si Situatii de Urgenta.

Autorizatii Dianex:

  • autorizatie C.E.C.C.A.R. (Corpul Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania) pentru servicii contabile, lucrari fiscale si expertize contabile;
  • autorizatie ca Prestator Extern pentru completarea si transmiterea registrul electronic de evidenta al salariatilor REVISAL;
  • autorizatie I.T.M. ca Serviciu Extern de Prevenire si Protectie in domeiul sanatatii si securitati in munca (protectia muncii);
  • autorizatie pentru desfasurarea activitatilor de Situatii de Urgenta si P.S.I.;
  • autorizatie ANAF pentru service si vanzare case de marcat si echipamente fiscale.

Ultimile Postari

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7