Declaratii case de marcat cu semnatura electronica pentru Prahova
Declaratii case de marcat cu semnatura electronica pentru Prahova
Noi putem depune declaratia A4200 pentru firma Dvs. Serviciu oferit doar pentru firmele din judetul Prahova.
Odata cu aparitia noilor case de marcat, utilizatorii au o noua obligatie: transmiterea informatiilor din casa de marcat catre serverul ANAF.
Astfel, apare obligatia pentru toti utilizatorii caselor de marcat, indiferent de tip : (SRL, PFA, I.I., I.F., SA, Liber Profesionisti, Cabinete Medicale, etc), ca lunar sa depuna declaratii case de marcat:

- A4200 – pentru lunile in care pe casa de marcat s-a emis bonuri fiscale, chiar si daca bonurile au fost anulate.
- F4109 – pentru lunile in care nu se emite nici un bon. ATENTIE, in lunile in care s-a fiscalizat casa de marcat trebuie depusa declaratia A4200 chiar daca utilizatorul nu a emis nici un bon. Motivul este ca la fiscalizare, tehnicienii service emit un bon anulat si un raport Z.
- F4105 – pentru diverse modificari cum ar fi schimbarea adresei sau radierea locatiei unde este instalata casa de marcat.
Indiferent ca ati achizitionat casa de marcat de la noi sau de la o alta Unitate Service, noi va putem depune declaratiile aferente caselor de marcat , ONLINE cu semnatura electronica.
Alte declaratii case de marcat care trebuiesc depuse de utilizatori, ONLINE cu semnatura electronica:
- F4105 pentru :
- schimbarea locului de utilizare a aparatului intre puncte de lucru ale aceluiasi operator economic;
- furtul/disparitia/distrugerea aparatului de marcat electronic fiscal;
- instrainarea aparatului;
- inchiderea punctului de lucru;
- lichidarea, dizolvarea, fuziunea, divizarea societatii sau altele, dupa caz;
- incetarea activitatii;
- altele similare