Ce ne recomanda?

  • Avem clienti in multe din judetele tarii. Documentele intocmite de firma noastra vor fi semnate electronic si trimise prin email. Conform Ordin 2634/2015 Clientul poate sa-si arhiveze intreaga evidenta contabila ELECTRONIC, listand la cererea organului de control, documentele solicitate. Declaratiile vor fi depuse ONLINE insotite de semnatura noastra electronica.
  • Experienta de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil;
  • Portofoliu cu clienti care desfasoara activitati in majoritatea ramurilor economice: productie, servicii, comert, activitati import-export si intracomunitare, etc.
  • Suntem mereu la curent cu modificarile legislative specifice;
  • Prin contract Dianex raspunde pentru lucrarile facute;
  • Experienta in relatiile cu organismele de control (ITM, AJOFM, ANAF, etc);
  • Calitatea de membru CECCAR certifica calitatea lucrarilor executate;
  • Echipa noastra asigura implementarea de software contabilitate, evidenta primara fiind, astfel integrata cu evidenta contabila intocmita de Echipa noastra;
  • Costuri corecte - nu ne putem lauda cu cele mai mici preturi, insa preturile noastre confera siguranta ca vor fi analizate toate documentele primare, indiferent de valoarea lor si nu prin sondaj cum se practica.
  • Asiguram training pentru salariatii clientilor nostrii pentru contabilitatea primara,
  • Selectarea, angajarea si formarea salariatilor pentru clientii nostri.

Obligatii contabilitate:

contabilitate srl      Extras din Legea contabilitatii art.10:(1) Raspunderea pentru organizarea si conducerea contabilitatii revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii unitatii respective. 
(2) Contabilitatea se organizeaza si se conduce, de regula, in compartimente distincte, conduse de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie. Aceste persoane trebuie sa aiba studii economice superioare
(3) Contabilitatea poate fi organizata si condusa pe baza de contracte de prestari de servicii in domeniul contabilitatii, incheiate cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. 
(4) Raspunderea pentru aplicarea necorespunzatoare a reglementarilor contabile revine directorului economic, contabilului-sef sau altei persoane imputernicite sa indeplineasca aceasta functie, impreuna cu personalul din subordine. In cazul in care contabilitatea este condusa pe baza de contract de prestari de servicii, incheiat cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, raspunderea pentru conducerea contabilitatii revine acestora, potrivit legii si prevederilor contractuale.

 

Servicii Financiar - Contabile:

  • Consultanta in intocmirea documentelor contabile primare conform OMF 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • Inregistrarea documentelor primare cu ajutorul unui software performant;
  • Intocmirea balantei lunare de verificare pe conturi analitice si sintetice;
  • Elaborarea registrelor obligatorii; registru jurnal, registrul inventar si cartea mare;
  • Intocmirea jurnalelor de TVA;
  • Intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
  • Intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata aferente datoriilor catre Bugetul de Stat si Asigurarilor Sociale;
  • INtocmirea, certificarea si depunerea situatiilor financiare conform legislatiei specifice: Ord.3055/2009, Ord. 1969/2007, Ord. 3129/2005, Ord. 13 BNR/2008;
  • Intocmirea si depunerea fiselor fiscale;
  • Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, analiza indicatorilor financiari si intocmirea de diverse rapoarte solicitate de clienti;
  • Elaborarea si analiza cash-flow-ului;
  • Documentatia solicitata de banci in vederea obtinerii de credite (cash flow, previziuni, planuri de afaceri);
  • Toate situatiile financiare solicitate de organele de stat, statistica, banci;
  • Obtinere certificate fiscale, certificate constatatoare;
  • Verificarea fisei pe platitori si punctaje la Administratia Financiara ;
  • Asistarea in fata organelor de control (recuperare de TVA). 
  • Tarife:

    • Neplatitor
    • TVA
    • 250 lei
    • Mai putin de 100 documente lunar
    • Soft evidenta primara GRATUIT
    • Fara operatiuni Valuta
    • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
    • Intocmirea si depunerea Bilanturilor si Raportarilor
    • Calculul taxelor si contributiilor
    • Intocmirea si depunerea Declaratiilor
    • Neplatitor
    • TVA
    • 350 lei
    • Intre 101 si 200 documente lunar
    • Soft evidenta primara GRATUIT
    • Fara operatiuni Valuta
    • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
    • Intocmirea si depunerea Bilanturilor si Raportarilor
    • Calculul taxelor si contributiilor
    • Intocmirea si depunerea Declaratiilor
    • Platitor
    • TVA
    • 325 lei
    • Mai putin de 100 documente lunar
    • Soft evidenta primara GRATUIT
    • Fara operatiuni Valuta
    • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
    • Intocmirea si depunerea Bilanturilor si Raportarilor
    • Calculul taxelor si contributiilor
    • Intocmirea si depunerea Declaratiilor
    • Platitor
    • TVA
    • 425 lei
    • Intre 101 si 200 documente lunar
    • Soft evidenta primara GRATUIT
    • Fara operatiuni Valuta
    • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
    • Intocmirea si depunerea Bilanturilor si Raportarilor
    • Calculul taxelor si contributiilor
    • Intocmirea si depunerea Declaratiilor
     Preturile sunt orientative! Acestea se stabilesc in functie de domeniul de activitate, implicarea personalului propriu, etc. Pentru detalii: 0244 529 596 interior 3.

    Materiale Utile


    Problema pe care o au oamenii nu este ca tintesc prea sus si esueaza, ci ca tintesc prea jos si reusesc.” — Michelangelo Buonarroti