Cesiune Părți Sociale
100% Online în toate județele
Completăm Toate Documentele
Acte pentru cesiunea de părți sociale
- Copie C.I. a administratorului actual al firmei;
- Copii C.I. pentru toți asociații firmei (cei noi și cei vechi);
Detalii Cesiune Părți Sociale (vânzare firmă)
Prin intermediul mențiunii de cesiune parti sociale, unul sau mai mulți asociați din cadrul unei firme își vinde părțile sociale (partea sa din firmă) către alți asociați din cadrul aceleiași firme sau către persoane din afara firmei.
În ambele situații, cesiunea interna (cesiunea are loc între asociații aceleiași firme) sau cesiune externă (părțile sociale sunt cedate către persoane din afara firmei), mențiunea se înregistrează la Registrul Comerțului, fiind publicată în Monitorul Oficial partea a IV-a.
În termen de 15 zile de la data schimbării asociaților, se va depune declarația de beneficiar real, conforma legii 129 din 2019
Noi asociați vor figura în noua firmă odată cu emiterea rezoluției de admitere a dosarului depus la ONRC. Actualizarea bazei de date a Registrului Comerțului va mai dura câteva zile.
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind cesiunea părților sociale. Luăm decizii împreună pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Pașii pentru cesiunea de părți sociale într-o firmă (modificarea asociaților firmei)
Acte necesare cesionare părți sociale
Se vor transmite pe email următoarele documente:
- Copie C.I. a administratorului actual al firmei – se va transmite în copie, cu mențiunea „Conform cu originalul” și semnată de administratorul firmei;
- Cărțile de Identitate pentru toți asociații firmei (cei noi și cei vechi) – se va transmite în copie, cu mențiunea „Conform cu originalul” și semnată de administratorul firmei;
Întocmirea dosarului pentru cesiune parti sociale și depunerea la Registrul Comerțului
Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare cooptării asociaților
După completarea documentelor necesare la Registrul Comerțului, le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi, prin email.
După primirea actelor semnate, le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul SRL – ul.
Primirea documentelor după înregistrare
După un termen de 2-5 zile lucrătoare de la depunerea dosarului la Registrul Comertului, veți primi actele emise de O.R.C. prin email, semnate electronic de Registrul Comerțului conform legii 265/2022.