Tremol S Excel Smart. Casă de Marcat cu 849 lei (TVA inclus)

Serviciile de instruire, fiscalizare, completare acte și conectare ANAF sunt incluse în preț.

Tremol S Excel Smart

Casa de marcat cu jurnal electronic, conectată la serverul ANAF, conform noilor prevederi legale. 

TREMOL S Excel Smart este o casa de marcat mobila, rapida si usor de folosit. Are dimensiunea optima pentru utilizare medie si intensiva. Este dotata cu acumulator pentru o mobilitate ridicata, ceea ce o face ideala pentru comert ambulant.

Pași pentru achiziție casa de marcat :

  • La prețul casei de marcat se adaugă contractul de service.
  • Completați formularul de comandă și atașați documentele solicitate.

  • Vom trimite factura și contractul de service pe email. Semnați și trimiteți documentele primite împreuna cu contractul de service.

  • Vom completa dosarul pentru obținerea numărului fiscal. Dosarul (arhiva cu toate documentele necesare) se va depune cu semnătură electronică de persoana împuternicită în SPV-ul deschis pe CUI-ul firmei dvs.

  • Vă prezentați la sediul nostru pentru instruire, fiscalizare și ridicarea casei de marcat.

  • În maxim 24 de ore de la fiscalizare, veți înregistra cărțile speciale (Cartea de Intervenție și Registrul Special) la administrația financiară de care aparține locația pentru care ați fiscalizat casa.

Servicii incluse în preț:

  • Instruirea utilizatorilor privind folosirea casei fiscale și cărțile speciale: Carte de Intervenții și Registrul Special.

  • Programarea și fiscalizarea caselor de marcat, introducerea articolelor PLU, a instrumentelor de plată și numele utilizatorilor pentru casa fiscala achiziționată.

  • Întocmirea actelor pentru obținerea seriei fiscale

  • Conectarea casei cu jurnal electronic la serverul ANAF.

Documente necesare:

  • Copie Certificat Înregistrare.
  • Copie Certificat Constatator pentru locul de instalare al casei fiscale sau pentru activități ambulante.

  • Copie act de identitate administrator/titular.

suport online
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre actele necesare sau pașii de urmat?
Sună! 0730 072 335
WhatsApp: 0730 072 335
Email: solutiifiscale@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind casa de marcat.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Contractul service pentru toate casele de marcat (în garanție sau post garanție) este obligatoriu conform alin.93 din HG 804/2017.

Opțiuni contract service pentru case de marcat cu transmitere date către ANAF:

🔸 Case de marcat cu comunicație prin cartelă telefonică (GPRS):
– Plată anuală: 450 lei (include TVA, mentenanța și costul cartelei telefonice);
– Plată semestrială: 270 lei (include TVA, mentenanța și costul cartelei telefonice);

🔸 Case de marcat cu comunicație prin WiFi (rețea proprie):
– Plată anuală: 300 lei (include TVA și serviciile de mentenanță).

Toate contractele includ suport tehnic, conectarea casei la ANAF, actualizări și intervenții uzuale.