Pentru Dianexaccounting SRL, infiintarea unui PFA sau I.I. nu inseamna DOAR intocmirea unor documente si depunerea acestoara la Registrul Comertului. Vom asigura intreaga consultanta necesara pentru a intelege exact ce obligatii aveti si ce autorizatii ulterioare sunt necesare, astfel incat sa incepeti afacerea complet informat si pregatit.

Pentru inceput este necesar sa pregatiti actele enumerate mai jos

  • copie cartea de identitate a reprezentantului PFA-ului;
  • copie acte proprietate imobil in care vreti sa stabiliti sediul profesional (chiar daca dvs. nu sunteti proprietarul acelui imobil). Daca actul de proprietate nu are adresa actualizata, (eventuale schimbari de strazi sau numar) se poate obtine o adeverinta de la Primarie, eliberata pe numele proprietarilor si care sa mentioneze adresa completa a imobilului (judet, comuna, sat, strada, numar, etc); – Model adeverinta Primarie
  • copie acte identitate proprietari imobil, pentru intocmirea contractului de folosinta (comodat sau inchiriere);
  • copie diploma / atestare profesionala / certificat / adeverinta angajator, etc. care sa demonstreze ca aveti calificarea/pregatirea pentru domeniul de activitate in care doriti sa activati ca P.F.A. Spre exemplu: pentru o activitate tip fast food, restaurant, bar, etc. este necesar un curs de alimentatie publica, pentru deschiderea unui magazin mixt este necesar un curs de Lucrator comercial. Dovada calificarii nu este necesara pentru toate activitatile desfasurate.

Servicii incluse in pachetul de infiintare PFA sau I.I., indiferent de judetul in care va aflati

  • Facem rezervarea PFA / I.I.-ului.
  • Alegem codurile CAEN pentru activitatile desfasurate. Dvs. ne detaliati activitatile pe care vreti sa le desfasurati.
  • Intocmim toate documentele necesare pentru infiintare : contract comodat, cereri, declaratii, accept asociatie.
  • Telefonic, raspundem la intrebari in legatura cu deschiderea firmei.
  • Va transmitem obligatiile ulterioare infiintarii.
  • Asiguram consultanta post infiintare.

Inregistrare PFA sau I.I. la Registrul ComertuluiDETALII OFERTA

Va propunem 2 variante de colaborare pentru Infiintare PFA sau I.I.:

Varianta ECONOMIC

Varianta recomandata de noi. Sunteti mai castigat ca timp dar si ca bani. In loc sa faceti un drum la Notar, veti merge direct la Registrul Comertului cu dosarul intocmit de noi.

Cost total – 149 lei (La Registrul Comertului ne se vor plati taxe.)

Asiguram consultanta initiala, intocmim documentele necesare pentru depunerea la ONRC. Dvs. veti depune dosarul la ONRC. Vom asigura consultanta cu privire la pasii necesari depunerii dosarului.
Specimenul de Semnatura, il veti da gratuit, in fata functionarului ONRC.

Procedura de lucru varianta ECONOMIC:

  1. completati formularul de comanda de mai jos;
  2. achitati prin virament bancar sau cu cardul. Daca aveti posibilitatea, puteti achita proforma la sediul nostru din Ploiesti, str. Plugarilor nr. 2-4;
  3. ne trimiteti prin email ([email protected]) sau WhatsApp (0721 321 348) documentele specificate mai sus;
  4. facem rezervarea denumirii P.F.A.-ului si redactam actele pe care vi le trimitem pe email impreuna cu toate explicatiile necesare;
  5. listati documentele primite, sau le ridicati de la sediul nostru, le semnati si le depuneti la ONRC;
  6. ridicati actele de la ONRC sau le primiti prin Posta.

Varianta COMPLET

Cost – 249 lei (La Registrul Comertului ne se vor plati taxe.)

Asiguram consultanta initiala, intocmim documentele si le depunem dosarul la Registrul Comertului
Costuri notariale pentru Specimenul de Semnatura – 50 lei (aproximativ). Aceste costuri sunt suplimentare comisionului de 249 lei

Procedura de lucru varianta COMPLET:

  1. completati formularul de comanda de mai jos;
  2. achitati prin virament bancar sau cu cardul. Daca aveti posibilitatea, puteti achita proforma la sediul nostru din Ploiesti, str. Plugarilor nr. 2-4;
  3. ne trimiteti prin email ([email protected]) documentele specificate mai sus. Acetsea trebuie sa fie scanate;
  4. facem rezervarea denumirii P.F.A.-ului si redactam actele pe care vi le trimitem pe email impreuna cu toate explicatiile necesare;
  5. ajungeti la un Notar unde solicitati sa dati “Specimen Semnatura pentru infiintare PFA”
  6. listati actele primite de la noi, le semnati si ni le trimiteti prin email. In cazul in care aveti posibilitatea, ajungeti la sediul nostru pentru semnarea actelor listate de noi;
  7. depunem actele la Registrul Comertului;
  8. actele P.F.A.-ului vor ajunge la dvs. prin Posta, sau le ridicati dvs de la sediul nostru sau direct de la ONRC.

Dupa alegerea modului de lucru pe care il agreeati (ECONOMIC sau COMPLET), veti primi un contract pe care va rugam sa-l cititi. Acest contract nu trebuie semnat si trimis. Este nevoie doar de o notificare trimisa de dvs. prin email ca sunteti de acord cu termenii contractului.

Va rog sa ne trimiteti si cateva detalii despre activitatile pe care urmeaza sa le autorizati la infiintare P.F.A.-ului si unde le veti desfasura (sediu, punct de lucru sau ambulant). Ca exemplu: “magazin de haine la sediu”, “consultanta afaceri la sediu dar si ambulant”, “vanzare marfa nealimentare prin targuri si oboare”, “constructii – amenajari interioare ambulant” etc.

Pentru orice intrebare sau neclaritate va rog sa ne contactati : 0721 321 348 sau  [email protected]

Pentru inceput va rog sa accesati unul dintre butoanele de mai jos pentru a completa si transmite comanda dvs de infiintare PFA sau I.I.. Selectati varianta de lucru dorita si transmiteti comanda. Veti primi pe email factura proforma, contractul de servicii si o anexa pe care va rugam sa o completati cu informatiile solicitate (activitati desfasurate, adresa sediu, etc.).