Este softul ideal pentru preluarea si programarea eficienta a solicitarilor clientilor dvs, atat directe, telefonice cat si online. Simplitatea, rapiditatea si siguranta sunt atuurile sale pricipale.
Nexus BeautyCenter:
- automatizeaza operatiunile de rutina, pentru a elimina greselile, neintelegerile si economisesc timpul clientilor garantand satisfactia lor
- este o solutie completa de vanzari, planificari si control pentru Salon, SPA, Sali de sport, Terenuri de sport si Medical SPA
- discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:
- prin expediearea unui e-mail la programari@firmata.ro, un client poate solicita situatia programarilor. Aplicatia, tot printr-un mesal e-mail (Reply), genereaza un raspuns automat, expediindu-le aceasta situatie.
- prin expedierea unui mail la sold@firmata.ro , clientul poate solicita situatia soldului serviciilor preplatite. Aplicatia, tot prin raspuns automat, printr-un mesaj email (Reply) le trimite acestora soldul curent si componenta acestuia;
- salariatii, printr-un e-mail expediat la comision_bc@firmata.ro , pot cere situatia serviciilor prestate si a comisionului/salariului cuvenit. lasi Nexus BeautyCenter le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (Reply), calculand si trimitandu-le acestora instantaneu informatiile dorite.
Oferind transparenta programul ofera de fapt siguranta, comoditate si motivare atat clientilor cat si salariatilor. Totul automat si totul fara a consuma suplimentar nici efort, nici timp si nici bani.
Managementul programarilor:
- Asistent de programare servicii pentru unul sau mai multe servicii simultan.
- Alocarea si blocarea resurselor (salariati, aparate, terenuri, etc) in functie de tipul de activitate.
- Cererile de programare online (de pe site) ajung direct in Nexus BeautyCenter.
- Cererile de programare telefonice + Dispozitiv Caller ID => identifica automat in baza de date clientul + inregistreaza convorbirea telefonica.
- Urmarirea programarilor dupa statusuri (confirmari, sosiri,…etc).
- Istoricul programarilor pe clienti.
- Liste de asteptare in vederea programarii.

- Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate.
- Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, …etc).
- Liste de preturi negociate si alocate pe clienti sau grupuri de clienti.
- Instrumente de plata PrePay (abonamente, certificate cadou, vouchere, etc.)
- Instrumente de plata PostPay – evidenta contractelor individuale sau de grup
Atentie deosebita fata de clienti:
- Istoric vanzari pe clienti.
- Istoric formule, notess aferenete clintilor si serviciilor prestate.
- Preluarea si gestionarea fotografiilor clientilor utilizand o camera web.
- Virtual Styler – construiti imaginea clientului plecand de la o fotografie si utilizand diferite elemnte: coafuri, ochelari si palarii.
- Evidenta datelor aniversare ale clientilor.
POS vanzari si solutie fiscala:
- Interfata de vanzari pentru servicii si produse.
- Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (regim imprimanta fiscala)
- Tiparirea de Note de plata la inchiderea bonului pe o imprimanta departamentala.
- Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal.
- Discount liber oferit de operator pe produs sau pe bon.
- Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.
Gestionati eficient preturile, materiile prime si materialele:
- Fiecare salariat poate avea propria sa lista de preturi pentru o parte sau toate serviciile prestate.
- Stocurile de materii prime sunt gestionate automat pe baza retetelor/formulelor.
- Optional functia de scadere a stocurilor poate fi dezactivata, iar retetele se pot utiliza pentru raportare comparativa – consumul real vizavi de consumul calculat.
- Asistent pentru solutionarea lipsei de stocuri aferente retetelor/formulelor serviciilor vandute.
- Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
- Tiparirea tichetului de lucru si a bonului de consum de materiale (functie de reteta/formula serviciului prestat) la sosirea clientului la imprimante departamentale.
Controlati activitatea curenta:
- Control on-line oriunde si oricand pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet.
- Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, …etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, …etc.
- Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
- Rapoarte de analiza grafica legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, …etc).
- Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Bon de consum, fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse.
Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati:
- Nexus BeautyCenter are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele nationale de tip BeautyCenter (saloane de coafura si frizerii, SPA, Gym,…etc).
- Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente pe piata.
- Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.
- Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
- Atunci cand se foloseste impreuna cu Nexus ERP: evidenta soldurilor si a fiselor de furnizori si clienti, registrul de casa, registrul de banca, …etc.