Autorizatie de Functionare Primarie Ploiesti
Completam si Depunem Dosarul de Autorizare
Autorizatie de Functionare Primarie Ploiesti
Completam si Depunem Dosarul de Autorizare
Aviz de Program la Primaria Ploiesti (fara CAEN 5610, 5631, 9321, 9329)
- Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la Primărie
- Depunerea dosarului la Primăria Ploiești este asigurata de consultanții Dianex.
- Costuri suplimentare
- Taxă locală – calculată în funcție de activitate desfasurata
Aviz de Program + Autorizare de Functionare la Primaria Ploiesti
- Completăm toate documentele necesare pentru depunerea la Primărie
- Depunerea dosarului la Primăria Ploiești este asigurata de consultanții Dianex.
- Costuri suplimentare
- Taxă locală – calculată în funcție de activitate desfasurata
Case de Marcat in judetul Ploiesti si Prahova
Autorizatie de Functionare Primarie Ploiesti:
Procedura obtinere Autorizatie de functionare de la Primaria Ploiesti
Dupa depunerea documentelor la registratura primariei, circuitul documentelor depuse va fi următorul:
-
din Registratura Primăriei dosarul va fi repartizat către Direcția Gestiune Patrimoniu, apoi către Compartimentul Autorizații, Programe de funcționare;
-
in baza unei adrese de inaintare dosarul va fi transmis către Politia Locala care prin intermediul serviciului de specialitate -Serviciul Control Comercial va efectua controlul la punctul de lucru sau locatia pentru care se solicita autorizarea, analizand daca sunt indeplinite condițiile de funcționare in conformitate cu prevederile legale si cu solicitarea agentului economic menționata in cererea de autorizare. In baza celor constatate Serviciul Control Comercial va întocmi o adresa de inaintare care va include avizarea favorabila sau după caz nefavorabila, in care vor fi menționate codurile CAEN pentru care agentul economic intruneste condițiile de funcționare la punctul de lucru menționat, adresa care va fi remisa impreuna cu documentația aferenta, pe circuitul documentelor, către Compartimentul Autorizații, Programe de funcționare;
-
in baza avizului obtinut de la serviciul Control Comercial din cadrul Politiei Locale se va trece la întocmirea referatului si redactarea autorizației privind desfasurarea activitatii de alimentație publica/activitati recreative, conform modelului aprobat;
-
autorizația privind desfasurarea de alimentație publica/activitati recreative redactata va fi înaintata spre semnare către Directorul executiv al Direcției Gestiune Patrimoniu, Secretar si respectiv Viceprimar cu atribuții de Primar;
-
după momentul semnării, autorizația va fi înregistrata si i se va atribui un număr din registrul special aflat in cadrul Compartimentului Autorizații, Programe de funcționare;
-
agentul economic va fi notificat telefonic in vederea eliberării autorizației;
-
eliberarea autorizației va fi făcută sub semnătură către reprezentantul agentului economic iar o copie a acestei autorizații va ramane in cadrul Compartimentului Autorizații, Programe de funcționare atașata documentației de autorizare, autorizația urmând a fi introdusa in bazele de date si ulterior arhivata;
-
reprezentantul agentului economic va ridica autorizația si va semna de primire in Registrul de evidenta instituit la nivelul compartimentului;
-
daca acesta nu se prezintă in termen de 10 zile in vederea eliberării autorizației, notificarea in vederea eliberării va fi făcută si in scris.