Actualizare date ONRC (Registrul Comerțului)

100% Online în toate județele

Completăm Toate Documentele

  • Completează formularul de comandă pentru SRL sau PFA / I.I. cu datele tale de contact și furnizează-ne informațiile necesare. 🚀  Dacă îți este mai comod, putem completa noi acest formular pentru tine.

  • Documentele sunt pregătite cu profesionalism de consultanți experimentați.

  • Semnează documentele necesare direct pe platforma dianex.ro, rapid și simplu, fără a te deplasa.

  • Gestionăm depunerea dosarului în format electronic la Registrul Comerțului, indiferent de județul în care te afli, pentru a asigura o procesare rapidă și eficientă.

  • Garantat banii înapoi. **

Actualizare date Registrul Comertului

Actualizare date ONRC pentru SRL

575 Lei

+ 75 lei dacă nu aveți semnătură electronică
+ aprox. 128 lei Taxă ONRC

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Primești o semnătură electronică calificată în cloud, GRATUIT, pentru 12 luni.

  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Vom depune dosarul la Registrul Comerțului în toate județele.

Suntem alături de dvs.
  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior actualizării datelor.

Actualizare C.I. date ONRC pentru PFA / I.I.

325 Lei

+ 75 lei dacă nu aveți semnătură electronică
Fără costuri suplimentare

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Primești o semnătură electronică calificată în cloud, GRATUIT, pentru 12 luni.

  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Vom depune dosarul la Registrul Comerțului în toate județele.

Suntem alături de dvs.
  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior actualizării datelor.

Actualizarea datelor trebuie efectuată imediat după schimbarea cărții de identitate a titularului PFA/Întreprinderii Individuale (I.I.) sau a fondatorilor, asociaților, acționarilor, persoanelor împuternicite, reprezentanților, administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de supraveghere, membrilor directoratului, cenzorilor, auditorilor financiari ori lichidatorilor societăților. Această actualizare nu trebuie să depășească termenul de 15 zile lucrătoare de la data schimbării.

Dosarele sunt, de regulă, soluționate în 3-5 zile lucrătoare de la depunerea la ONRC, dacă portalul funcționează normal. Problemele platformei ONRC pot cauza întârzieri, fără a putea estima un termen exact pentru rezolvare și eliberare.

Pentru SRL:

  • C.I. administratori + C.I. asociați.
  • Actul constitutiv.

Pentru PFA / I.I.:

  • C.I. titular.

Modificarea datelor din cărțile de identitate ale fondatorilor, asociaților, acționarilor, persoanelor împuternicite, reprezentanților, administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de supraveghere, membrilor directoratului, cenzorilor, auditorilor financiari, lichidatorilor societăților, precum și ale titularilor de PFA și Întreprinderi Individuale (I.I.) trebuie înregistrată la Registrul Comerțului în termen de cel mult 15 zile de la apariția modificării.

Actualizarea numărului de telefon sau a email-ului nu este obligatorie, dar este recomandată pentru a asigura o comunicare eficientă cu Registrul Comerțului și toate instituțiile statului..

Depunerea declarației de beneficiar real nu este necesară pentru simpla actualizare a datelor la Registrul Comerțului. Totuși, aceasta devine obligatorie în cazul în care are loc o modificare a beneficiarilor reali ai companiei, cum ar fi:

  • Cesiunea părților sociale către alte persoane.
  • Majorarea procentului din capitalul social deținut de persoane care anterior aveau mai puțin de 25% din părțile sociale.
Actualizare date ONRC
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre actele necesare sau pașii de urmat?
Sună! 0729 812 125
WhatsApp: 0729 812 125
Email: contact@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind actualizarea datelor la ONRC. Luăm decizii împreună pentru a ajuta  faceți alegerea potrivită.

Actualizare date ONRC (Registrul Comerțului) , pas cu pas

  1. Pregătirea documentelor:
    După confirmarea plății, redactăm toate documentele necesare și vi le trimitem pe e-mail pentru a le semna.
  2. Semnarea documentelor:
    Puteți alege una dintre următoarele opțiuni pentru semnare:

    • Semnătură olografă (manuală, cu pixul).
    • Semnare digitală prin platforma Dianex.
    • Semnătură electronică calificată.
      După ce semnați documentele, vă rugăm să ni le trimiteți înapoi prin platforma Dianex.ro.
  3. Depunerea dosarului:
    După primirea documentelor semnate, ne ocupăm de depunerea acestora la Registrul Comerțului din județul în care este înregistrată firma dumneavoastră, utilizând platforma online.
  4. Achitarea taxelor (dacă este necesar):
    În unele cazuri, Registrul Comerțului poate emite o notă de plată pentru o taxă cuprinsă între 128 lei și 183 lei, în funcție de modificările solicitate. Plata poate fi efectuată prin transfer bancar sau cu cardul.
  5. Primirea documentelor oficiale:
    După ce Registrul Comerțului soluționează dosarul, veți primi documentele semnate electronic, în conformitate cu Legea nr. 265/2022, direct pe e-mail.

Notă importantă:
Toate documentele emise pentru dosarele depuse online sunt disponibile exclusiv în format electronic. Registrul Comerțului nu furnizează documente în format fizic pentru astfel de cereri.

Politica ”Garantat banii înapoi”

Dianex oferă garanția rambursării integrale a banilor, fără a solicita justificări sau a impune alte consecințe, cu respectarea următorilor termeni și condiții:

  1. Serviciul să nu fie finalizat integral: După ce documentele sunt transmise clientului pentru semnare, acesta dobândește dreptul de a utiliza serviciul furnizat. În această etapă, Dianex nu mai poate împiedica utilizarea serviciului, iar rambursarea nu mai este aplicabilă.
  2. Dosarul să fie respins la ONRC din motive care țin de Dianex: În cazul în care dosarul este respins de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) din motive ce țin exclusiv de erori ale Dianex, clienții sunt eligibili pentru rambursarea integrală a banilor.
  3. Excepții de la rambursare:
    • Cazier fiscal sau judiciar al reprezentantului firmei: Dacă reprezentantul legal al firmei are antecedente în cazierul fiscal sau judiciar care împiedică soluționarea dosarului, rambursarea nu va fi posibilă.
    • Documentație incompletă: Dacă clientul nu furnizează informațiile sau documentele solicitate de ONRC, ceea ce duce la respingerea dosarului, Dianex nu poate garanta rambursarea sumei plătite.

Pentru informații suplimentare, vă invităm să consultați termenii și condițiile privind serviciile oferite de Dianex.