Actualizare date ONRC (Registrul Comerțului)
100% Online în toate județele
Completăm Toate Documentele
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind actualizarea datelor la ONRC. Luăm decizii împreună pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Actualizare date ONRC (Registrul Comerțului) , pas cu pas
- Pregătirea documentelor:
După confirmarea plății, redactăm toate documentele necesare și vi le trimitem pe e-mail pentru a le semna. - Semnarea documentelor:
Puteți alege una dintre următoarele opțiuni pentru semnare:- Semnătură olografă (manuală, cu pixul).
- Semnare digitală prin platforma Dianex.
- Semnătură electronică calificată.
După ce semnați documentele, vă rugăm să ni le trimiteți înapoi prin platforma Dianex.ro.
- Depunerea dosarului:
După primirea documentelor semnate, ne ocupăm de depunerea acestora la Registrul Comerțului din județul în care este înregistrată firma dumneavoastră, utilizând platforma online. - Achitarea taxelor (dacă este necesar):
În unele cazuri, Registrul Comerțului poate emite o notă de plată pentru o taxă cuprinsă între 128 lei și 183 lei, în funcție de modificările solicitate. Plata poate fi efectuată prin transfer bancar sau cu cardul. - Primirea documentelor oficiale:
După ce Registrul Comerțului soluționează dosarul, veți primi documentele semnate electronic, în conformitate cu Legea nr. 265/2022, direct pe e-mail.
Notă importantă:
Toate documentele emise pentru dosarele depuse online sunt disponibile exclusiv în format electronic. Registrul Comerțului nu furnizează documente în format fizic pentru astfel de cereri.
Politica ”Garantat banii înapoi”
Dianex oferă garanția rambursării integrale a banilor, fără a solicita justificări sau a impune alte consecințe, cu respectarea următorilor termeni și condiții:
- Serviciul să nu fie finalizat integral: După ce documentele sunt transmise clientului pentru semnare, acesta dobândește dreptul de a utiliza serviciul furnizat. În această etapă, Dianex nu mai poate împiedica utilizarea serviciului, iar rambursarea nu mai este aplicabilă.
- Dosarul să fie respins la ONRC din motive care țin de Dianex: În cazul în care dosarul este respins de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) din motive ce țin exclusiv de erori ale Dianex, clienții sunt eligibili pentru rambursarea integrală a banilor.
- Excepții de la rambursare:
- Cazier fiscal sau judiciar al reprezentantului firmei: Dacă reprezentantul legal al firmei are antecedente în cazierul fiscal sau judiciar care împiedică soluționarea dosarului, rambursarea nu va fi posibilă.
- Documentație incompletă: Dacă clientul nu furnizează informațiile sau documentele solicitate de ONRC, ceea ce duce la respingerea dosarului, Dianex nu poate garanta rambursarea sumei plătite.
Pentru informații suplimentare, vă invităm să consultați termenii și condițiile privind serviciile oferite de Dianex.