Ce ne recomanda?

  • Prestam servicii contabile pentru toata tara! Documentele intocmite de firma noastra vor fi semnate electronic si trimise prin email. Conform Ordin 2634/2015 Clientul poate sa-si arhiveze intreaga evidenta contabila ELECTRONIC, listand la cererea organului de control, documentele solicitate. Declaratiile vor fi depuse ONLINE insotite de semnatura noastra electronica.
  • Locul 4 in topul CECCAR pentru anul 2016 dintre cei aproximativ 1000 de Experti Contabili activi in judetul Prahova;
  • Numarul mare de Activitati Independente (PFA, I.I., I.F.) infiintate si pentru care prestam servicii de contabilitate, ne confera certitudinea ca nu mai pot aparea multe "surprize" pentru noi;
  • Experienta in relatiile cu organismele de control (ITM, AJOFM, ANAF, etc);
  • Echipa noastra ofera servicii complete necesare unei afaceri (Servicii ONRC, Contabilitate, SSM, Situatii de Urgenta, Autorizari, Vanzare si Service case marcat, implementare software, Resurse Umane). Serviciile sunt asigurate de salariatii nostrii.
  • Calitatea de membru CECCAR certifica calitatea lucrarilor executate;
  • Echipa noastra asigura implementarea de software contabilitate, Retail, Restaurant;
  • Costuri corecte - nu ne putem lauda cu cele mai mici preturi, insa preturile noastre confera siguranta ca vor fi analizate toate documentele primare, indiferent de valoarea lor si nu prin sondaj cum se practica. 

De ce trebuie un PFA/I.I./IF sa aiba un consultant?

Pentru ca:

  • nu ai devenit Anteprenor ca sa pierzi mult timp cu hatisurile legislative din Romania. Misiunea Ta este sa faci profit!
  • contabilitatea in partida simpla NU este Simpla!
  • in permanenta apar modificari care pot conduce la amenzi sau penalitati!
  • e bine sa ai cu cine te consulta sau pe cine intreba!
  • in afara de contabilitate, o afacere mai presupune si autorizatii, servicii de securitatea in munca si resurse umane!
  • platesti mai putine contributii si impozite, scazand factura de consultanta!
  • consultanta in afaceri este obligatorie, indiferent de marimea companiei tale!
  • raspundem pentru documentele intocmite de noi!
  • o sa fie cineva care sa-ti reaminteasca cand si ce ai de plata!

Servicii Financiar - Contabile:

  • Consultanta in intocmirea documentelor contabile primare conform OMF 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • Inregistrarea documentelor primare cu ajutorul unui software performant;
  • Intocmirea Registrului Jurnal de Incasari si Plati;
  • Intocmirea Registrului de Evidenta Fiscala;
  • Intocmirea jurnalelor de TVA;
  • Intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
  • Intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata aferente datoriilor catre Bugetul de Stat si Asigurarilor Sociale;
  • Obtinere certificate fiscale, certificate constatatoare;
  • Asistarea in fata organelor de control (recuperari de TVA). 

Obligatii contabilitate:

contabilitate pfa

Sistemul de contabilitate pentru Activitatile Independente (PFA, I.I., I.F.) se numeste Contabilitate in Partida Simpla, reglementata de OMFP 170/2015. Conform Legii 82/1991 un Intreprinzator (PFA, I.I., I.F.) nu are obligatia sa contracteze un contabil, insa acestia au obligatia sa intocmeasca o Evidenta Contabila. Foarte multi inteprinzatori, se amagesc de faptul ca fiind in Partida Simpla, contabilitatea este simpla. NU ESTE ADEVARAT!

Tarife:

  • Neplatitor
  • TVA
  • 150 lei/luna
  • < 75 documente/ luna
  • Fara Operatiuni Intracomunitare
  • Intocmire registru jurnal de incasari si plati si registru inventar
  • Jurnal si fise operatiuni diverse
  • Calcul impozit venit si intocmirea si depunerea declaratiilor
  • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
  • Platitor
  • TVA
  • 250 lei/luna
  • < 75 documente/ luna
  • Fara Operatiuni Intracomunitare
  • Intocmire registru jurnal de incasari si plati si registru inventar
  • Jurnal si fise operatiuni diverse
  • Calcul impozit venit si intocmirea si depunerea declaratiilor
  • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
  • Neplatitor
  • TVA
  • 225 lei/luna
  • 76 - 150 documente
  • Fara Operatiuni Intracomunitare
  • Intocmire registru jurnal de incasari si plati si registru inventar
  • Jurnal si fise operatiuni diverse
  • Calcul impozit venit si intocmirea si depunerea declaratiilor
  • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
  • Platitor
  • TVA
  • 325 lei/luna
  • 76 - 150 documente
  • Fara Operatiuni Intracomunitare
  • Intocmire registru jurnal de incasari si plati si registru inventar
  • Jurnal si fise operatiuni diverse
  • Calcul impozit venit si intocmirea si depunerea declaratiilor
  • Asistenta la controalele efectuate de inspectorii ANAF
 Preturile sunt orientative! Acestea se stabilesc in functie de domeniul de activitate, implicarea personalului propriu, etc. Pentru detalii este necesara o intalnire in care se vor analiza toate aspectele necesare stabilirii pretului.

Materiale Utile


Contact Contabilitate

Birou Ploiesti

Telefon/Fax:
0344 807 370 interior 3

Mobil:
0748 029-745

Birou Valenii de Munte

Telefon/Fax:
0244 704 265

 Email: 

contabilitate@dianex.ro