dianex

Daca iti gazduiesti sediul la noi iti poti face firma doar cu buletinul

11 aprilie 2016|

Societatea cu raspundere limitata (SRL), este o intreprindere cu personalitate juridica, constituita de unul sau mai multi asociati în vederea exercitarii de activitati economice. Principalul avantaj al acestei societati este , faptul ca raspunderea pentru eventualele prejudicii este limitata la patrimoniul societatii. Infiintarea SRL presupune parcurgerea mai multor etape.

O prima etapa este aceea de a stabili denumirea viitorului SRL. Va sfatuim sa alegeti variante de denumire cat mai complexe deoarece rezervarea se face la nivel national, iar probabilitatea asemanarilor dintre denumiri este una destul de mare.

Ca o societate sa existe din punct de vedere legal trebuie sa prezinte dovada dreptului de folosinta pentru spatiul unde urmeaza sa se stabileasca sediul social alaturi de contractul de închiriere (vizat de ANAF) sau de contractul de comodat. In cazul in care intampinati dificultati in gasirea unei locatii pentru stabilirea sediului social al firmei pe care doriti sa o infiintati, cabinetul nostru vine in sprijinul dumneavoastra, prin posibilitatea de gazduire a sediului social, in schimbul unui onorariu accesibil. Va putem asigura gazduire sediului social pe o perioada limitata minim 6 luni, maxim 1 an. Gazduirea sediului social la un avocat va scuteste de mai multe formalitati precum obtinerea Acordului asociatiei de proprietari sau al vecinilor.

Actul constitutiv este documentul care exprima acordul de asociere al unor persoane fizice si/sau juridice de a constitui un SRL si conditiile in care functioneaza asocierea. O persoana fizica sau juridica poate detine calitatea de asociat unic intr-o singura firma. Pentru redactarea acetuia este indicat sa apelati la persoane specializate în domeniu.
Actul consitutiv trebuie sa contina în mod obligatoriu :

  • obiect principal de activitate;
  • obiecte secundare de activitate (daca exista);
  • denumire societate;
  • numele asociatiilor si aportul la capitalul social al fiecaruia;
  • numele admnistratorului si perioada pentru care va detine aceasta calitate.

Asociatii si administratorul vor da declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinrea acestor calitati.
Administratorul se va deplasa personal la un notar pentru a da specimenul de semnatura, care va fi depus la dosarul pentru infiintarea firmei.
Capitalul social va fi fixat de catre asociati în functie de nevoile societatii, cu respectarea plafonului minim stabilit de lege in valoare de 200 Lei. Capitalul social se poate retrage din contul de capital social, dupa înfiintarea firmei. Contul de capital social nu este contul care urmeaza sa fie folosit de catre firma în activitatea curenta, urmând ca dupa ridicarea documentelor de înfiintare de la biroul nostru, administratorul firmei, sa deschida un cont curent pentru viitoarele tranzactii bancare.

De redactarea tuturor documentelor pentru întocmirea dosarului pentru inregistrarea societatii la Registrul Comertului, inclusiv de rezervarea de denumire, ne vom ocupa noi.

Articole despre Consultanță În Afaceri

Go to Top