Daca clientul nu doreste sa se deplaseze la sediul nostru, pentru judetul Prahova, va punem la dispozitie posibilitatea de a ne deplasa la dumneavoastra sau de a folosi curieul rapid. Pentru intreaga procedura de achizitionare a casei de marcat vor fi necesare doua deplasari, fiecare deplasare avand pretul de 100 Lei (TVA Inclus). Daca clientul este din Ploiesti beneficiati de deplasari gratuite.

1- Se va lua legatura cu reprezentantii firmei Dianex pentru stabilirea detaliilor (tipul casei de marcat, adresa de fiscalizare, etc.).

2- Clientul va trimite pe adresa de email:

  • Certificat de inregistrare;
  • Certificat constatator cu adresa de instalare a casei de marcat;
  • CI administrator / titular; 
  • Lista cu produse(coduri) ce vor fi introduse in casa de marcat (nr. de caractere din denumirile lor nu trebuie sa depaseasca capacitatea maxima a casei de marcat);

3 - Veti primi pe email Factura proforma.

4 - Dupa ce se face plata, veti primi pe email (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra):

  • Factura fiscala pentru plata efectuata;
  • Cerere fiscalizare;
  • Cererea  si declaratia de atribuire numar de ordine;
  • Declaratie de instalare;
  • Contract de service;

5 – Descarcati actele primite, verificati corectitudinea lor, le semnati, le scanati si le trimiteti pe email.(doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra).

6 – Se va intocmi dosarul cu documentele necesare obtinerii seriei fiscale. Acesta contine:

  • Cererea  si declaratia de atribuire numar de ordine: 2 ex;
  • Copie CUI si certificat constatator: 1 ex;
  • Copie factura fiscala si dovada platii: 1 ex;
  • Proces verbal de sigilare: 1 ex;
  • Aviz de distributie: 1 ex;

Daca ati optat pentru deplasare la dumneavoastra pasii 4,5,6, vor fi realizati in momentul primei deplasari a servisantului firmei Dianex.

7 - Dianex Serv va obtine de la Administratia Financiara Teritoriala din Prahova numarul de ordine necesar fiscalizarii, va programa casa, si o va fiscaliza

8 - ATENTIE!!! Dupa fiscalizare, in maxim 24 de ore lucratoare, clientul trebuie sa depuna la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru dosarul care dovedeste achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat.

Acest dosar contine :

  • Numarul de ordin folosit la fiscalizare: original+copie
  • Declaratie de instalare: 4 ex.
  • Cartea de interventie : trebuie semnata de catre client
  • Registru special: trebuie semnata de catre client

De aceea, actele si casa de marcat vor fi ridicate personal de catre client de la sediul Dianex din Ploiesti , sau le va primi prin curier rapid (plata va fi suportata de catre client).

9 - Dupa inregistrarea fiscalizarii de catre client la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, clientul va trimite prin curier la sediul Dianex din Ploiesti (Plata va fi suportata de catre client),sau va aduce personal doua din Declaratiile de instalare inregistrate.

Daca punctul de lucru apartine de administratia financiara din Ploiesti sau Boldesti Scaeni, acest dosar va fi depus de catre reprezentantii Dianex!