Daca clientul nu doreste sa se deplaseze la sediul nostru, pentru judetul Prahova, va punem la dispozitie posibilitatea de a ne deplasa la dumneavoastra sau de a folosi curieul rapid. Pentru intreaga procedura de achizitionare a casei de marcat vor fi necesare doua deplasari, fiecare deplasare avand pretul de 100 Lei (TVA Inclus). Daca clientul este din Ploiesti beneficiati de o deplasare gratuita.

1- Se va lua legatura cu reprezentantii firmei Dianex pentru stabilirea detaliilor (tipul casei de marcat, adresa de fiscalizare, etc.).

2- Clientul va trimite pe adresa de email:

  • Certificat de inregistrare
  • Certificat constatator cu adresa exacta de fiscalizare
  • Buletin administrator, sau persoana care va fi trecuta in acte
  • Lista cu produse ce vor fi introduse in casa de marcat (denumirile produselor trebuie sa aiva lungimea maxima in functie de casa de marcat achizitionata)

3 - Veti primi pe email Factura proforma. Ea va include si deplasarile daca optati sa venim la Dumneavoastra.

4 - Dupa ce se face plata, veti primi pe email (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra):

  • Factura fiscala pentru plata efectuata
  • Cerere fiscalizare
  • Cerere atribuire numar de ordine
  • Declaratie de instalare
  • Certificat garantie
  • Contract de service: (daca se opteaza pentru asa ceva)

5 – Descarcati actele primite, verificati corectitudinea lor, semnati si stampilati (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra).

6 – Se va intocmi dosarul cu documentele necesare fiscalizarii casei de marcat (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra). El contine:

  • Contract vanzare-cumparare: 2 ex.
  • Cerere fiscalizare : 2 ex.
  • P.V. de instruire: 2 ex.
  • Cerere atribuire numar de ordine: 2 ex.
  • Declaratie de instalare: 4 ex.
  • Certificat garantie: 2 ex.
  • Contract de service: 2 ex. (daca se opteaza pentru asa ceva)

7 - Acest dosar se va trimite la sediul Dianex din Ploiesti prin curier (Plata va fi suportata de catre client), sau livrat personal de client.

Daca a-ti optat pentru deplasare la dumneavoastra pasii 4,5,6,7 vor fi realizati in momentul primei deplasari a servisantului firmei Dianex.

8 - Dianex Serv va obtine de la Administratia Financiara Teritoriala din Prahova numarul de ordin necesar fiscalizarii, va programa casa, si o va fiscaliza

9 - ATENTIE!!! Dupa fiscalizare, in maxim 24 de ore lucratoare, clientul trebuie sa depuna la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru dosarul care dovedeste achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat.

Acest dosar contine :

  • Numarul de ordin folosit la fiscalizare: 2 ex.
  • Declaratie de instalare: 4 ex.
  • Cartea de interventie : trebuie samnata si stampilata de client
  • Registru special: trebuie samnata si stampilata de client

De aceea, actele si casa de marcat vor fi ridicate personal de catre client de la sediul Dianex din Ploiesti , sau le va primi prin curier rapid (plata va fi suportata de catre client).

10 - Dupa inregistrarea fiscalizarii de catre client la Administratia financiara de care apartine punctul de lucru, clientul va trimite prin curier la sediul Dianex din Ploiesti (Plata va fi suportata de catre client),sau va aduce personal doua din Declaratie de instalare inregistrate.

Daca punctul de lucru apartine de administratia financiara din Ploiesti sau Boldesti Scaeni, acest dosar va fi depus de catre reprezentantii Dianex!

Problema pe care o au oamenii nu este ca tintesc prea sus si esueaza, ci ca tintesc prea jos si reusesc.” — Michelangelo Buonarroti